خوشبینی سونی نسبت به عبور میزان کلی فروش PS5 از ۱۰۸ میلیون دستگاه

منبع: زومجی

4

1402/3/9

15:51


خوشبینی سونی نسبت به عبور میزان کلی فروش PS5 از ۱۰۸ میلیون دستگاه

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، سرعت فروش کنسول نسل نهمی شرکت سونی در اوایل زمان عرضه رسمی خود به‌دلیل کمبود مقدار تولید، با محدودیت مواجه شد. این امر در زمان پاندمی کوید ۱۹ رخ داد و باعث تداخل میان عرضه و تقاضا بازار جهانی شد.

حال باتوجه‌به پایان یافتن این امر، پلی استیشن ۵ در ماه‌های اخیر عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه را در کشورهای مختلف به خود اختصاص داده است. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، جیم رایان در صحبت‌های تازه‌ی خود اعلام کرده است که انتظار دارد PS5 تا قبل از پایان نسل به فروش بیش از ۱۰۸ میلیون کنسول برسد.

جیم رایان درکنار نمادهای پلی استیشن سونی

براساس گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد در حال حاضر فروش جهانی کنسول موردنظر به بیش از ۴۰ میلیون دستگاه رسیده باشد. رسیدن به مقدار مدنظر مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی باتوجه‌به فاصله عددی تقریبا ۷۰ میلیونی باقی‌مانده، به‌طور قطع چالش‌برانگیز خواهد بود.

این شخص در جریان یک پرسش و پاسخ اینترنتی، صحبت‌هایی را در مورد موضوع بیان کرد و گفت: «فکر می‌کنم ۷۰ میلیون نفر، تعداد کاربران فعال باقی‌مانده روی پلی استیشن ۴ باشد. درحالی‌که ما امیدواریم که تعداد زیادی از این افراد را به پلی استیشن 5 انتقال دهیم، یکی از اهداف ما قطعا آوردن تعداد زیادی از گیمرهایی به جامعه‌ی مخاطب‌های کنسول PS5 است که هرگز صاحب PS4 و در بسیاری از موارد هرگز مالک پلی استیشن نبوده‌اند. موفق خواهیم بود».

شرکت سونی در روزهای اخیر در جریان جدیدترین شوکیس پلی استیشن در پروژه‌های آتی خود رونمایی کرد. بااین‌حال شایعاتی درباره‌ی برگزاری شوکیس دوم پلی استیشن طی سال ۲۰۲۳ میلادی نیز به گوش می‌رسند.

نظر شما در مورد صحبت‌های جدید جیم رایان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


نظرات


تصویری


ویدئو