فیلم کامل دست ندادن نماینده اوکراین به امیررضا مس فروش نماینده ایران

منبع: شبونه

3

1402/3/9

17:10


دست ندادن نماینده اوکراینی قهرمان پرس سینه اوکراین با امیررضا مس فروش نماینده ایران مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مسابقات پرس سینه جهان روز گذشته برگزار شد که نماینده اوکراینی موفق شد مدال طلا را به دست اورد و امیر رضا مس فروش نماینده ایران مدال برنز را کسب کرد. فیلم دست …

دست ندادن نماینده اوکراینی قهرمان پرس سینه اوکراین با امیررضا مس فروش نماینده ایران مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

فیلم کامل دست ندادن نماینده اوکراینی به امیررضا مس فروش نماینده ایران

مسابقات پرس سینه جهان روز گذشته برگزار شد که نماینده اوکراینی موفق شد مدال طلا را به دست اورد و امیر رضا مس فروش نماینده ایران مدال برنز را کسب کرد.

فیلم دست ندادن نماینده اوکراینی به امیررضا مس فروش

اما نکته عجیب این مسابقات عدم دست دادند نماینده اوکراینی به نماینده ایران بود! در حالی که نماینده ایران دو بار سعی کرد به نماینده ایران دست بدهد اما او از دست دادن امتنا کرد و حتی با صدای بلند گفت نمیخواهم به تو دست بدهم!

از زمانی که روسیه به اوکراین حمله نظامی کرده است اوکراینی ها معتقدند که ایران در این حمله نقش دارد و روسیه را حمایت میکند .

زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روز گذشته در یک پیام ویدیویی مستقیم ایران را در دادن پهپاد به روسیه متهم کرد که این صحبت های او بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه] تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه] فروخته‌ است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».

 

نظرات


تصویری


ویدئو