در زندان های آمریکا چه رفتاری با زندانیان بر اساس جرم هایشان می شود؟

در زندان های آمریکا چه رفتاری با زندانیان بر اساس جرم هایشان می شود؟


منبع: روزیاتو

4

1402/3/9

18:31


در زندان های آمریکا چه رفتاری با زندانیان بر اساس جرم هایشان می شود؟

در زندان های آمریکا چه رفتاری با زندانیان بر اساس جرم هایشان می شود؟

یک زندانی سابق اهل فلوریدا که نام خود را به صورت آنلاین به اشتراک نگذاشته است، اما با نام مستعار وایکینگ در تیک تاک فعالیت می کند، توضیح داد که چگونه با جنایتکاران مختلف بر اساس جنایاتشان در زندان های آمریکا رفتار می شود. به گفته‌ی او، افرادی که در مدارس تیراندازی کرده اند یا کودک آزاران در زندان، تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. او که بیش از ۵۶۹,۰۰۰ دنبال کننده در تیک تاک دارد، اطلاعاتی در مورد چگونگی زندگی پشت میله های زندان به اشتراک گذاشته است.

زندان های آمریکا

این زندانی سابق، ۶ سال را در بازداشتگاه نوجوانان و ۶ سال را در زندان به دلیل سرقت منزل، ضرب و شتم شدید با سلاح مرگبار و سه فقره نگهداری مواد، سپری کرد. اما پس از آخرین باری که در زندان بوده است، زندگی خود را تغییر داد و شرکت ویتامین و سلامتی خود را به نام Viking Mindset راه انداخت و در ادامه به یک اینفلوئنسر تبدیل شد.

زندان های آمریکا

در ویدیویی که او اخیرا در تیک تاک منتشر کرده و بیش از ۱۹.۵ میلیون بازدید داشته است، توضیح داد که در طول مدتی که در زندان بود با سه مجرم مختلف که در مدارس اقدام به تیراندازی کرده بودند، برخورد داشته است. او ادعا کرد که این مردان اغلب توسط سایر محکومان، مورد تجاوز جنسی قرار می‌گرفتند و افسران در غذای آنها تف می‌کردند و حتی برای اینکه عمداً آنها را بیمار کنند، چیزهایی را به وعده‌های غذایی آنها اضافه می‌کردند.

زندان های آمریکا

در ویدیوی دیگری، وایکینگ در مورد نحوه رفتار با متجاوزین و کودک آزاران صحبت کرد و گفت که آنها نیز شکنجه می‌شوند. او گفت فرقی نمی‌کند رنگ، عقیده، نژاد یا چه مذهبی داشته باشی، در زندان های آمریکا با مجرمین مرتبط با زنان و کودکان به بدترین شکل برخورد می شود. آنها هر روز نگران زندگی خود، نگران گرسنگی کشیدن و اخاذی هستند. و نه فقط توسط محکومان، بلکه توسط نگهبانان.

زندان های آمریکا

وایکینگ حتی ادعا کرد که در طول مدتی که در زندان بود، شاهد قتل برخی از بدترین جنایتکاران توسط افسران پلیس بوده است. او گفت: «نگاه کنید که پلیس ها وقتی جلوی دوربین هستند با مردم چگونه رفتار می کنند. حالا تصور کنید که یک افسر پلیس به دور از نگاه دوربین ها با مجرمی که به کودکان آسیب رسانده، چه برخوردی می کند.»

زندان های آمریکا

به گفته او، سادیستی‌ترین افسران، سلول‌های انفرادی را پوشش می‌دهند و همیشه در زندان، زندانیان را می‌کشند. وایکینگ می گوید: «من زندانیانی را دیده‌ام که به زندانیان دیگر چاقو می‌زنند، افسرانی را دیده‌ام که زندانیان را از طبقه بالا پرت می‌کنند و زیر دوش‌ها آنها را کتک می‌زنند. برخی از بدترین اتفاقاتی که می توانید تصور کنید در زندان رخ می دهد».

زندان های آمریکا

اگرچه با برخی مجرمین شدیدتر برخورد می شود، اما وایکینگ ادعا می کند که همه در زندان باید با شرایط زندگی سخت دست و پنجه نرم کنند. او فاش کرد: «نگهبانان، تو را با بدترین دشمنت در سلولی تنها می گذارند. باید ۱۵ دقیقه بجنگی و آنها روی شما شرط‌بندی می کنند. زندانیان را زیر دوش آب داغ نگه می دارند. آنها تا سرحد مرگ به شما گرسنگی می دهند. در زمستان فن ها را روی هوای سرد می گذارند. سپس وقتی آنها را روی دمای گرم تنظیم می کنند، اسپری فلفل را در بخاری ها می ریزند».

وایکینگ توضیح داد: «در تابستان، وقتی هوا گرم است، بخاری‌ها را در سلول ها روشن می‌کنند و اگر شما را با پنجره باز پیدا کنند، وارد می شوند و به شما اسپری فلفل می زنند و مورد ضرب و شتم قرار می دهند. این وحشتناک است».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو