هتل سفیر یکی از برترین هتل های شهر اصفهان است

منبع: همگردی

6

1402/3/9

18:31


سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای واصله، هتل سفیر یکی از برترین هتل های شهر اصفهان است.

هتل سفیر اصفهان یکی از هتل های چهار ستاره این شهر بوده که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به جاذبه های گردشگری و مراکز دیدنی اصفهان دارد. هتل سفیر با فراهم آوردن خدمات و امکانات حرفه ای آماده استقبال از میهمانان گرامی است. این هتل با معماری نوین در سال 1371 افتتاح و جهت ارتقای کیفیت خدمات در سال 1395 بازسازی را انجام داده است. امروزه، این هتل دارای 100 اتاق و سوئیت با معماری مدرن بوده و با فراهم کردن سیستم تهویه هوای مطبوع مرکزی، کانالهای متنوع تلویزیونی و ماهواره ای، اینترنت وای فای اقامتی آسوده و لذت بخش را برای میهمانان خود فراهم آورده است.

تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار و حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی هستند. همچنین روم سرویس به صورت 24 ساعته در این هتل فراهم است. صبحانه به صورت بوفه و سلف سریس در رستوران هتل سرو می شود. همچنین، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای ناهار و شام آماده است. میهمانان می توانند از صرف انواع نوشیدنی، کیک و دسر در کافی شاپ واقع در لابی هتل هم لذت ببرند.

هتل سفیر با مجموعه آبی خود شامل استخر شنا، سونا و حمام سنتی میهمانان را به وجد خواهد آورد. سالن کنفرانس هتل مکان مناسبی جهت برگزاری جلسات و همایش هاست. انواع مختلف صنایع دستی، فرش ها و تابلوها هم در غرفه ها و فروشگاه های واقع در لابی هتل عرضه می شود. از دیگر امکانات رفاهی هتل سفیر میتوان به ترانسفر فرودگاهی با هزینه، کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی، انبار چمدان، امکان تبدیل ارز و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل سفیر یکی از برترین هتل های شهر اصفهان است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو