فیلم کامل مراسم خواستگاری حافظیه شیراز و واکنش عروس و داماد

منبع: شبونه

4

1402/3/9

19:27


روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که خواستگاری یک پسر جوان به صورت غیر متعارف از دختر مورد علاقه خود در حافظیه شیراز را نشان میداد که واکنش های زیادی را به همراه داشت. در این ویدیو پسری جوان به صورت غیر متعارف از دختری بدون حجاب در کنار آرامگاه حافظ شیرازی خواستگاری …

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که خواستگاری یک پسر جوان به صورت غیر متعارف از دختر مورد علاقه خود در حافظیه شیراز را نشان میداد که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

فیلم کامل مراسم خواستگاری حافظیه شیراز و واکنش عروس و داماد

در این ویدیو پسری جوان به صورت غیر متعارف از دختری بدون حجاب در کنار آرامگاه حافظ شیرازی خواستگاری کرد که ویدیو آن در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

فیلم کامل مراسم خواستگاری حافظیه شیراز

در نهایت این اتفاق باعث شد که استاندار فارس به شدت به این موضوع واکنش نشان بدهد و تصمیمات قضایی برای افراد متخلف اخذ کند.

همچنین مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تا اطلاع ثانوی از حضور در محل کار خود منع شده است.

واکنش ها

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این باره گفته است که به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که رفتارهای هنجارشکنانه و خلاف شرع در اماکن تاریخی و مذهبی صورت بگیرد عوامل هنجار شکنان به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد.

رئیس شورای تامین استان فارس نیز بیان کرد برای حفظ آرامش و اجرای شورت اسلامی طرح های مختلف ایرا در اماکن تاریخی و دیدنی اجرا خواهیم کرد .

ایمانیه تصریح کرد: وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجا است و دستگاه اجرایی و قضایی استان فارس برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون مصمم است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل دست ندادن نماینده اوکراین به امیررضا مس فروش نماینده ایران

فیلم کامل دست ندادن ورزشکار اوکراینی با ورزشکار ایرانی و توهین به او

وی ادامه داد: در ماجرای حافظیه شیراز، براساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و دو نفری که رفتارهای خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را ندارد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از کاربران فضای مجازی به آن واکنش مثبت نشان دادند و در توییت هایی نوشتند برای فرزندآوری ابتدا باید مراحل خواستگاری صورت بگیرد پس با این اتفاق ها نباید برخورد بد انجام شود.

 

نظرات


تصویری


ویدئو