آیا عشق شما وفادار است یا خیانتکار؟ | تست شخصیت شناسی

6

1402/3/9

19:36


آیا عشق شما وفادار است یا خیانتکار؟ | تست شخصیت شناسی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آیا مرد شما دلایلی برای مشکوک بودن به خیانت به شما ارائه می دهد؟ پس نگران نباشید و این امتحان ژن موش عشق را انجام دهید تا ببینید آیا غریزه روده شما درست است یا خیر!

اکنون، قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، بیایید واضح بگوییم: این مسابقه موش عشقی یک آزمون علمی اثبات شده نیست. با این حال، این یک راه ساده و بازیگوش برای یافتن علائم هشدار دهنده احتمالی خیانت در شریک زندگی خود است.

تست خیانت با بررسی مدت زمانی که به شما اختصاص می دهد

همسرتان چه مقدار از زمان خود را به شما و یا فرزندانتان اختصاص می‌دهد؟ اگر احساس می‌کنید او برای شما زمان کافی ندارد و با بهانه‌های مختلف به دنبال برنامه‌هایی به‌غیراز حضور در خانه است و یا اگر تمایلی به وقت‌گذرانی‌های دونفره ندارد، بهتر است کمی با دقت بیشتر به این موضوع توجه داشته باشید.

توجه به میزان میل به رابطه جنسی

شاید یکی از اصلی‌ترین نشانه‌هایی که از گذشته تا به امروز برای سنجش خیانت مورداستفاده قرار می‌گیرد پرسیدن این است که “آیا همسرتان به‌اندازه گذشته نسبت به شما میل جنسی دارد یا خیر؟” و  “آیا کیفیت رابطه شما برای هر دو طرف رضایت‌بخش است؟” نارضایتی‌های جنسی را شاید بتوان یکی از جدی‌ترین دلایل بروز خیانت یا جدایی دانست و به همین خاطر اگر در این زمینه دچار مشکل هستید؛ بهتر است برای برطرف کردن آن اقدام کنید. علاوه بر این اگر احساس می‌کنید همسرتان اخیراً به‌اندازه گذشته تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد بهتر است راجع به این موضوع با وی صحبت کنید.

تست خیانت با توجه به تغییرات ناگهانی در رفتار

آیا اخیرا رفتار و خلق‌وخوی همسرتان به‌طور ناگهانی تغییر کرده است؟ برای مثال شیفت‌های کاری سنگین‌تر دارد که پیش‌ازاین وجود نداشته یا میل به رابطه با دوستان و یا حتی محبت بیش‌ازحدی که در گذشته نسبت به شما نداشته، نشان می‌دهد؟ این تغییرات ناگهانی می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد که یکی از آن‌ها خیانت است. اکثر مردان/زنان برای توجیه خیانت‌های خود بهانه‌هایی مثل رفتن به یک سفر کاری می‌آورند که شاید بار اول باشد آن را می‌شنوید، اما برخی دیگر نیز به دلیل احساس گناه و عذاب وجدان رفتار دوستانه‌تری پیدا می‌کنند.

دعوا و قهرهای طولانی‌مدت

دعواهای بسیار یا قهرهای طولانی‌مدت از دیگر عواملی است که می‌تواند نشانه‌ای از خیانت باشد و یا تبدیل به دلیل و انگیزه‌ای برای آن شود. به همین خاطر اگر احساس می‌کنید چنین مشکلی میان شما و همسرتان وجود دارد، بهتر است برای برطرف کردن مشکل با همسرتان صحبت کنید و یا اگر احساس می‌کنید شرایط وخیم‌تر از آنی است که به‌تنهایی بتوانید از پس آن بربیایید بهتر است در این زمینه از یک مشاور خانواده کمک بگیرید.

مشکلات شخصیتی

وجود بیماری‌های روحی و مشکلات شخصیتی به‌خصوص اختلالات شخصیتی نظیر شخصیت خودشیفته یا اختلال دوقطبی را بهتر است زنگ خطری برای خیانت بدانید. تحقیقات روانشناسان نشان می‌دهد افرادی که با این بیماری‌ها درگیر هستند با احتمال بیشتری به همسر خود خیانت خواهند کرد. زیرا برخی از آن‌ها مانند اختلال شخصیت خودشیفته خود را برای انجام هر کاری محق می‌دانند و برخی دیگر مانند مبتلایان به اختلال دوقطبی هنگامی‌که دچار دوره‌های شیدایی می‌شوند نمی‌توانند بر اساس تفکر و منطق تصمیم بگیرند.

با شوهر / زن خیانتکار چه کنم؟

اگر با توجه به نشانه‌های بالا یا هر دلیل دیگری متوجه شده‌اید که همسرتان به شما خیانت می‌کند، باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهید. اما همان‌طور که گفته شد بهتر است در اولین قدم به‌جای متهم کردن همسرتان با او صحبت کنید و توضیحاتی که او برای رفتارش دارد را بشنوید.

تستوسترون را اندازه بگیرید.

برخی پزشکان این کار را با گرفتن نمونه خون یا بزاق و تجزیه و تحلیل آنها انجام می دهند، اما ما این روش را برای شما توصیه نمی کنیم. در مقابل، می توانید از برخی اقدامات غیرمستقیم (و غیر تهاجمی) استفاده کنید. اولین معیار تستوسترونی است که یک مرد قبل از تولد با آن مواجه می شود. نسبت انگشت چهارم (حلقه) به انگشت دوم (اشاره) معیار معقولی برای این امر است. انگشتان بلند حلقه به معنای تستوسترون بیشتر قبل از تولد است. تستوسترون قبل از تولد فقط به میزان ضعیفی با سطح تستوسترون فعلی مردان مرتبط است، اما یک تمایل را مشخص می کند.

تستوسترون فعلی یک مرد را می توان با نگاه کردن به صورت (فک بیرون زده، گونه های برجسته)، موهای بدن (موی زیاد به معنای تستوسترون بیشتر، اما تستوسترون بسیار بالا باعث طاسی الگوی مردانه می شود) ارزیابی کرد – بله، طاس ها مردان آلفا هستند)، صدای عمیق، و عضلانی بودن هر کدام یک امتیاز برای انگشت چهارم تا دوم بلندتر، پرمویی بیشتر از حد متوسط ​​و آرواره بلند.

 روابط خانوادگی او را مشاهده  کنید.

روابط غیر عاشقانه شریک زندگی شما چگونه است؟ یکی از مراجعین اشاره کرد که پدرش به مادرش خیانت کرده بود، و به پسرش گفته بود که خیانت تنها کاری است که مردان انجام می دهند. و این فاجعه بار است، زیرا مجوز خیانت را به فرزند خود می دهد. آیا همسرتان با مادرش صحبت می کند؟ آیا به یکدیگر نزدیک هستند؟ اگر نه، این خطرناک است.  به طور کلی، آیا او با خواهر و برادر، اقوام و دوستان خود به خوبی ارتباط برقرار می کند؟ با دوستان شما چطور؟ روابط خانوادگی ضعیف و دوستی های کم نشان می دهد که او ممکن است در برقراری ارتباط با افراد، از جمله وابستگی های عاشقانه، خوب نباشد. اگر او بیش از یک سال است که رابطه عاشقانه نداشته است، دلیلی وجود ندارد که فکر کنید شما اولین نفر هستید.

توجه داشته باشید که عوامل بسیاری هستند که بر خیانت مرد تاثیرگذار هستند. آزمایش‌هایی که گفته شد فقط برای نشان دادن عوامل هورمونی است که ممکن است مردان را به خیانت برانگیزد و ممکن است خودشان از آن آگاه نباشند. اگر شریک زندگی شما 70 درصد یا بیشتر از امتیازهای موجود را به دست آورد، ممکن است ایده خوبی باشد که از یک مشاور کمک بگیرید که ببینید ایا زندگی شما در خطر است.

آیا او بدون دلیل شروع به تغییر روال روزانه خود کرده است؟

شاید شغل واقعی او تغییر نکرده باشد، اما او صبح زودتر خانه را ترک می کند و دیرتر برمی گردد. یا شاید او به شما گفته است که هفته گذشته با دوستش بیرون رفته است، اما بعدا متوجه می شوید که دوستش جای دیگری بوده است. البته توضیحی برای بی‌گناهی او وجود دارد: شاید کسی آنجا را ترک کرده است و او لازم است بیشتر از حد معمول کار کند. وقتی کسی شروع به دروغ گفتن می کند، ادامه دادن به آن کار سخت تر و دشوارتر می شود، بنابراین وقتی اتفاقات کوچک غیرقابل توضیحی شروع می شود یا متوجه چیزهای متناقض می شوید، ممکن است چیزی نه چندان بی گناه به عنوان توضیح وجود داشته باشد.

او بیش از حد معمول به شما توجه می کند

او بیش از حد معمول زمان خود را صرف ابراز علاقه مندی به شما می کند. شاید او به طور غیرمنتظره ای برای شما هدایایی می خرد یا شروع به کمک به مراقبت از کودکان بیش از حد معمول می کند. او حتی ممکن است شروع به انجام کارهای بیشتری در خانه کند، اتو کردن، شستن. ممکن است او احساس گناه می‌کند و می‌خواهد رابطه‌اش را جبران کند. این نوع چیزها اغلب در مراحل اولیه یک رابطه اتفاق می افتد.

او به سرعت پرخاش می کند

وقتی از او سؤالاتی در مورد کارهایی که انجام داده است می‌پرسید، کاملا تدافعی و پرشی عمل می‌کند. او نگران است که شما او را چک می کنید و ممکن است خیانت او را کشف کنید.

او شما را به خیانت متهم می کند

این احتمالا کمی شوکه کننده خواهد بود، اما او ممکن است مستقیما از شما بپرسد که آیا شما شخص دیگری را می بینید یا خیر. معمول است که افراد خیانتکار به شریک زندگی خود مشکوک به خیانت هستند. همچنین بسیاری از افرادی که خیانت می کنند با احساس گناه خود کنار می آیند – آنها سعی می کنند با انداختن توپ در زمین شما احساس بهتری داشته باشند.

او یک مرد تغییر یافته است

آیا شریک زندگی شما تمایل به تماشای برنامه های تلویزیونی جدید، گوش دادن به موسیقی جدید یا حتی خرید لباس جدید یا افترشیو جدید را دارد؟ او ممکن است فقط بخواهد ظاهر خود را به روز کند و چیزهای جدیدی را امتحان کند، یا شاید وب سایت یا مجله جدیدی را کشف کرده باشد که به او توصیه های جدیدی می دهد، اما ممکن است وارد رابطه جدیدی شده باشد و می خواهد چیزهای جدیدی را تجربه کند.  

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو