پیوستن نویسنده Gotham Knights به بازی آیرون من EA

منبع: زومجی

4

1402/3/9

19:45


پیوستن نویسنده Gotham Knights به بازی آیرون من EA

در ماه سپتامبر سال گذشته بود که الکترونیک آرتز و EA Motive رسماً از توسعه‌ی بازی جدیدی با محوریت شخصیت مرد آهنی از دنیای مارول خبر دادند. ناشر و استودیوی سازنده این بازی در آن زمان جزئیات زیادی از این پروژه را با مخاطبان خود به اشتراک نگذاشتند و تنها به سبک گیم‌پلی تک نفره و ژانر اکشن و ماجراجویی بازی بسنده کردند. ضمن اینکه این بازی تاکنون برای پی سی و کنسول‌های بازی تأیید شده و داستان اورجینال تونی استارک به‌عنوان محوریت موضوع بازی مطرح شده است.

حالا رفته رفته جزئیات بیشتری از روند ساخت بازی در اختیار ما قرار می‌گیرد که اینباره به تیم توسعه‌دهندگان بازی مربوط می‌شود. اشلی کوپر که قبلاً به‌عنوان یکی از نویسندگان بازی Gotham Knights فعالیت داشته، از عضویت در تیم سازندگان بازی Iron Man به‌عنوان نویسنده ارشد خبر داد. او در دوران فعالیت حرفه‌ای خود در صنعت بازی در پروژه‌هایی از قبیل World War Z و Warhammer 40,000: Space Marine 2 نیز حضور داشته که مورد آخر قرار است اواخر سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود.

بازی آیرون من استودیو موتیو

باید دید که رویکرد کوپر درباره بازی Iron Man و فضای متفاوت آن نسبت به پروژه‌های قبلی او به چه شکل خواهد بود. علاقه و اشتیاق این نویسنده به داستان‌های ابرقهرمانی و عمق و گستردگی کاراکتر و داستان‌های مربوط‌به تونی استارک می‌تواند نویدبخش یک ماجراجویی سرگرم کننده و جذاب در قالب این بازی جدید باشد.

تاکنون هیچ اطلاعات دیگری از بازی Iron Man منتشر نشده است. تنها شایعاتی درباره احتمال جهان باز بودن بازی براساس آگهی شغلی منتشر شده توسط استودیو موتیو و همچنین ساخت این پروژه با استفاده از موتور آنریل انجین به گوش می‌رسد. در صورت درستی این اطلاعات، بازی Iron Man به‌عنوان اولین تجربه استودیو موتیو در زمینه ساخت بازی‌های جهان باز شناخته خواهد شد.

این بازی هنوز اسم مشخصی هم ندارد و معلوم نیست که چه زمان روانه بازار خواهد شد. براساس گفته‌های استودیوی سازنده بازی، این تیم رفته رفته و با پیشرفت روند ساخت بازی جزئیات بیشتری از آن را با طرفداران در میان خواهد گذاشت.


نظرات


تصویری


ویدئو