مشخص شدن مدت زمان انیمه ?How Do You Live، اثر جدید هایائو میازاکی

منبع: زومجی

3

1402/3/9

20:37


مشخص شدن مدت زمان انیمه ?How Do You Live، اثر جدید هایائو میازاکی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان انیمه بعدی هایائو میازاکی مشخص شده است. به نقل از World of Reel، انیمه ?How Do You Live با مدت زمان ۱۲۵ دقیقه قرار است روی پرده‌های سینما برود. درواقع انیمه جدید میازاکی چهارمین انیمه استودیو جیبلی از نظر مدت زمان تبدیل می‌شود که بالاتر از آن انیمه The Wind Rises با مدت زمان ۱۲۶ دقیقه، انیمه Princess Mononoke با مدت زمان ۱۳۳ دقیقه و انیمه The Tale of the Princess Kaguya با مدت زمان ۱۳۷ دقیقه دیده می‌شوند.

لبخند هایائو میازاکی، کارگردان افسانه ای انیمه ها روی فرش قرمز اسکار

میازاکی پیش از این وعده داده بود که انیمه ?How Do You Live که یک اثر فانتزی ماجراجویانه است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این انیمه در دسترس نیست. انیمه جدید میازاکی اقتباسی از رمان چطوری زندگی می‌کنی؟ اثر یوشینو گِنزابورو است که میازاکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارد. همچنین استودیو توهو وظیفه اکران انیمه ?How Do You Live را بر عهده گرفته است.

میازاکی پیش از این برای کارگردانی انیمه‌هایی چون انیمه The Castle of Cagliostro، انیمه Nausicaä of the Valley of the Wind، انیمه Castle in the Sky، انیمه My Neighbor Totoro، انیمه Kiki's Delivery Service، انیمه Porco Rosso، انیمه Princess Mononoke، انیمه Spirited Away، انیمه Howl's Moving Castle، انیمه Ponyo و انیمه The Wind Rises شناخته می‌شد. او در سال ۲۰۱۳ و پس از کارگردانی انیمه The Wind Rises تصمیم به بازنشستگی گرفت، اما در سال ۲۰۱۷ میازاکی اعلام کرد که برای کارگردانی یک انیمه دیگر بازگشته است.

انیمه ?How Do You Live در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد)‌ در ژاپن اکران خواهد شد.


نظرات


تصویری


ویدئو