مدل کابینت دور یخچال با انواع طراحی شیک و خاص

مدل کابینت دور یخچال با انواع طراحی شیک و خاص


منبع: آرگا

4

1402/3/9

20:46


در طراحی کابینت به طور معمول سعی شده تا برای هر وسیله مکانی مشخص در نظر گرفته شود و از همه فضای موجود بهترین استفاده انجام گیرد، مدل کابینت دور یخچال یا باکس یخچال نیز یکی از این موارد بوده که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته شده و از مزایا و معایب مختص به خود برخوردار می باشد.

یکی از عناصر کاربردی و ضروری در محیط آشپزخانه که بخش عظیمی از دکوراسیون این قسمت از منزل را به خود اختصاص داده کابینت می باشد که متناسب با فضای موجود و کارایی آن و همچنین براساس سلیقه مشتری طراحی و نصب می گردد. ساخت کابینت ها مطابق با وسایل و تجهیزات آشپزخانه انجام شده که یخچال یکی از این موارد بوده، از این رو قصد داریم در این مطلب به نمایش مجموعه ای از انواع جدید و زیبا مدل کابینت دور یخچال بپردازیم.

سبک های متفاوت کابینت یخچال

مدل کابینت دور یخچال شیک و متفاوت

به طور کلی باید گفت آشپزخانه و کابینت های آن از موثرترین بخش های منزل محسوب شده به همین خاطر نیاز است که در هنگام انتخاب و طراحی آن ها نهایت دقت و حساسیت را به خرج داد و در عین توجه به زیبایی آن ها به کاربردی بودن و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه نیز اهمیت داد تا بتوان بهترین دکوراسیون را اجرایی ساخت.

بهتر است بدانید طراحی و ساخت مدل کابینت مطابق با فرهنگ و سلیقه ایرانیان نقش بسزایی در جذابیت دیزاین آشپزخانه های ایرانی دارد. تمایز در مدل ها و مواد مورد استفاده در کابینت آشپزخانه با وجود این که موجب بهبود خوبی در راستای زیباتر شدن دکور آشپزخانه شده است ولی به همان مقدار نیز اشخاص مختلف را در انتخاب طرح، رنگ و متریال مناسب برای کابینت آشپزخانه دچار مشکل ساخته است.

طرح های زیبا کابینت دور یخچال

در اغلب آشپزخانه های مدرن امروزی فضای ذخیره سازی کابینت ها اهمیت ویژه ای دارد چرا که گستردگی وسایل مورد استفاده در آشپزخانه در سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته و همین موضوع موجب شده علاوه بر به وجود آوردن فضاهایی در بین کابینت ها برای قرار گرفتن لوازم و تجهیزاتی همچون مایکروفر، یخچال، هود و … احتیاج به طراحی فضاهایی درون کابینت ها برای نگه داشتن وسایل مختلف آشپزی، ظرف های غذا و همچنین وسایل تزیینی و دکوری و … باشد.

طرح های جذاب کابینت یخچال

در طراحی دکور و فضای آشپزخانه بهتر است هر چیزی در محل مناسب خودش قرار گرفته شود تا بی نظمی و بهم ریختگی در آشپزخانه به وجود نیاید. علاوه بر این طراحی اصولی کمک کرده که از فضاهای بدون استفاده بهره گرفته شود و هر وسیله ای در مکان معین خودش قرار بگیرد. یکی از جدیدترین سبک های طراحی کاربرد کابینت یخچال می باشد.

کابینت یا باکس یخچال در واقع فضایی بوده که در زمان طراحی و نصب کابینت ها برای یخچال تعبیه می شود و یخچال را بایستی در آن فضای معین قرار دهید. طراحی این کابینت بر حسب میزان ارتفاع و عرض یخچال صورت می گیرد و به طور مثال در صورتی که تمایل داشته باشید باکس یخچال ساید طراحی نمایید باید فضای بیشتری برای آن معین کنید تا یخچال به آسانی در این باکس جای بگیرد. در ادامه نمونه های بسیار زیبایی از انواع باکس یخچال برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

طرح های زیبا کابینت دور یخچال

سبک های متنوع کابینت دور یخچال

سبک های زیبا کابینت اطراف یخچال

طرح های جدید کابینت اطراف یخچال

طرح های جدید کابینت یخچال

مدل های جدید کابینت دور یخچال

سبک های شیک کابینت اطراف یخچال

طرح های خاص کابینت یخچال

سبک های جذاب کابینت اطراف یخچال

مدل های خاص باکس یخچال

طرح های شیک کابینت دور یخچال

مدل های متنوع کابینت دور یخچال

مدل های شیک باکس یخچال

طرح های زیبا کابینت دور یخچال

 

طرح های جالب کابینت دور یخچال

طرح های شیک کابینت دور یخچال

مدل های جدید کابینت دور یخچال

انواع کابینت یخچال شیک

طرح های متفاوت کابینت یخچال

سبک های جذاب کابینت اطراف یخچال

طرح های خاص کابینت اطراف یخچال

طرح های جالب کابینت یخچال

مدل های جذاب کابینت دور یخچال

طرح های مدرن کابینت دور یخچال

مدل های مختلف باکس یخچال

سبک های متفاوت کابینت اطراف یخچال

طرح های شیک کابینت اطراف یخچال

 

مدل های زیبا کابینت دور یخچال

تصاویری که مشاهده کردید انواع جذابی از مدل کابینت دور یخچال بود که امیدواریم مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب سبک دلخواهتان راهنمایی لازم کرده باشیم. همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده از مطالبی همچون انواع کابینت آشپزخانه دو طرفه و کابینت رنگ چوب دیدن کرده و با مدل های بیشتری آشنا شوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو