روایت پپ گواردیولا از حضور افتخاری در سریال «تد لاسو»

روایت پپ گواردیولا از حضور افتخاری در سریال «تد لاسو»


منبع: روزیاتو

3

1402/3/12

01:28


روایت پپ گواردیولا از حضور افتخاری در سریال «تد لاسو»

روایت پپ گواردیولا از حضور افتخاری در سریال «تد لاسو»

پس از حضور افتخاری پپ گواردیولا در آخرین قسمت سریال تد لاسو یا تد لسو (Ted Lasso)، سرمربی تیم منچسترسیتی اعتراف کرد که طرفدار سرسخت این سریال ورزشی است و به شوخی گفت پس از سومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر با منچسترسیتی و حضور در این مجموعه باعث موفقیت بیشتر آن شده است.

سرمربی منچسترسیتی در آخرین قسمت سریال تد لاسو که جوایز زیادی کسب کرده حضور یافت. سریالی کمدی درام با مضمون ورزشی که داستان یک مربی فوتبال آمریکایی با بازی جیسون سودیکیس را به تصویر می‌کشد که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند.

اما با آنکه گواردیولا به شوخی گفت که این سریال برای بالا رفتن محبوبیت خود او را به کار گرفته، گویا دلیل واقعی آن بیشتر به یک علاقه مشترک خانوادگی برمی‌گردد. او گفت: «تد لاسو به افرادی مثل من نیاز داشت تا سریال را بهتر کند.» اما بعد اشاره کرد: «به عنوان یک خانواده ما واقعا طرفدار سرسخت این سریال هستیم. دختر کوچکم، والنتینا، همسرم و من از تماشای این برنامه لذت می‌بریم. مخصوصا فصل اول سریال.»

گواردیولا ادامه داد: «و وقتی آنها آمدند و به من پیشنهاد حضور افتخاری در سریال را دادند گفتم چرا که نه. توانستم بازیگران را ببینم و بعد از یک بازی آنها به ورزشگاه اتحاد آمدند و دوباره صحبت کردیم. خوب نبود.»

قسمت ۱۱ فصل سوم از تد لاسو، منچسترسیتی را در سرتاسر جهان به نمایش می‌گذارد و به گفته گواردیولا نشانه گام های بزرگی است که این باشگاه در داخل و خارج از زمین برمی‌دارد.

در این قسمت دلهره زیادی در مسابقه وجود دارد اما در نهایت تیم تد لسو یعنی ای اف سی ریچموند، من سیتی را ۲ بر صفر شکست می‌دهد. در حالی که تیم در زمین در حال جشن گرفتن است، سرانجام تد با پپ گواردیولا ملاقات می‌کند.

تد برای دست دادن به سمت پپ می‌رود و به گواردیولا می‌گوید: «باید باهات صادق باشم. تو مرد سرسختی هستی.» و گواردیولا می‌گوید: «نه، نگران برد و باخت نباش. فقط به این بچه ها کمک کن داخل و بیرون زمین بهترین نسخه خودشون باشن. آخر کار این مهم‌ترین چیزه.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو