هتل استاتیس یکی از بهترین هتل های بندرعباس است

منبع: همگردی

3

1402/3/12

01:28


سیری در ایران/ براساس خبرهای منتشر گشته، هتل استاتیس یکی از بهترین هتل های بندرعباس است.

هتل استاتیس بندرعباس هتلی چهار ستاره در جوار ساحل زیبای خلیج فارس است. این هتل در سال 1400 با فاصله دو کیلومتری از بندرعباس واقع در بلوار امام خمینی به بهره برداری رسید. این هتل با مساحت 3000 متر مربع دارای 7 طبقه و 57 اتاق است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل استاتیس آماده پذیرایی و سرویس دهی هر چه مطلوب تر به میهمانان گرامی هستند. اتاق هایی که می توانید در هتل استاتیس رزرو کنید، شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق سه تخته و سوئیت کانکت برای دو نفر است. واحدهای این هتل با دکوراسیون ساده اما شیک طراحی شده که حس راحتی و دلنشین را هنگام اقامت به شما منتقل می کنند.

رستوران هتل استاتیس بندرعباس بصورت مسقف واقع در طبقه اول با ظرفیت 70 نفر وعده صبحانه را برای میهمانان گرامی سرو می کند. یکی از مزیت های این هتل، وجود رستوران در فضای آن بوده که فرصتی عالی برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها بشمار می رود. با وجود رستوران هتل شما دیگر نیاز به خارج شدن از هتل در وعده های مختلف نخواهید داشت. کافی است تا به طبقه اول مراجعه کنید و از غذاهای دریایی و ایرانی بی نظیر لذت ببرید. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر از 2 ظهر تا 12 شب برای ارائه خدمات به میهمانان در دسترس است.

امکانات هتل

  • عمومی: فروشگاه و غرفه / پارکینگ / آسانسور / نمازخانه / صندوق امانات لابی / سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) / سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) / تاکسی سرویس
  • غذا و نوشیدنی: کافی شاپ / رستوران
  • خاص هتل: رمپ
  • دید(View) در برخی اتاق ها: نمای کوچه / نمای خیابان
  • مکالمه کارکنان: مسلط به زبان انگلیسی
  • خدمات: روم سرویس / پذیرش بیست و چهار ساعته / خدمات بیدار باش / دستگاه واکس کفش / اتاق چمدان / فتوکپی / پرینتر

هتل استاتیس یکی از بهترین هتل های بندرعباس است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو