ساخت فیلمی جدید از مجموعه Fast and Furious با محوریت دوئین جانسون

منبع: گیمفا

3

1402/3/12

01:29


طرفداران Fast and Furious در کنار دریافت فیلم‌های ۱۱ و ۱۲م شاهد ساخت پروژه‌ای جدید از این فرنچایز خواهند بود.

ساخت فیلمی جدید از مجموعه Fast and Furious با محوریت دوئین جانسون

طرفداران Fast and Furious در کنار دریافت فیلم‌های ۱۱ و ۱۲م شاهد ساخت پروژه‌ای جدید از این فرنچایز خواهند بود.

چند هفته‌ای می‌شود که دهمین فیلم از مجموعه سریع و خشمگین تحت عنوان Fast X (فست ایکس) به کارگردانی لویی لتریر بر پرده سینماهای جهان به اکران درآمده و تاکنون موفق به فروشی بالغ بر ۵۱۳ میلیون دلار شده است. فیلمی که زمینه‌ساز وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز برای این مجموعه بوده و ستاره و تهیه‌کننده آن، وین دیزل در جریان فرش قرمز آن اعلام کرد این مجموعه اکشن و پر زد و خورد با فیلم ۱۲م به کار خود پایان خواهد داد.

با این حال طبق گزارش جدیدی که خبرگزاری هالیوود ریپورتر فاش کرده، در کنار ساخت فیلم‌های ۱۱ و ۱۲م این مجموعه، یک پروژه جدید نیز در دستور کار قرار گرفته که حول محور شخصیت هابز با هنرنمایی دوئین جانسون جریان داشته و وقایع بین‌ Fast X و Fast and the Furious 11 را شامل خواهد شد.

دوئین جانسون نخستین‌بار در فیلم پنجم این مجموعه در کنار وین دیزل و پل واکر حضور یافت و به سبب واکنش مثبت مخاطبین، تا فیلم هشتم به نام The Fate Of The Furious (سرنوشت خشمگین) به ایفای نقش شخصیت هابز ادامه داد. با این حال اختلاف بین او و وین دیزل منجر به خروجش از این مجموعه شد که در کمال شگفتی شاهد بازگشت مجدد وی در صحنه پس از تیتراژ Fast X بوده‌ایم.

این فیلم جدید و بدون عنوان از فرنچایز پرفروش Fast and Furious که توسط کریس مورگان نویسندگی خواهد شد، ارتباطی با Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) نداشته و به عنوان پروژه‌ای جدید شناخته می‌شود که به وقایع بین فیلم‌های دهم و یازدهم این مجموعه خواهد پرداخت.

با توجه به بازگشت دوئین جانسون به فیلم‌های Fast and Furious می‌توان گفت که اختلافات بین او و وین دیزل پایان یافته و باری دیگر می‌توانیم شاهد حضور این ۲ ستاره در کنار یکدیگر باشیم که می‌تواند به وقایعی هیجان‌انگیز و تماشایی منجر شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو