بهترین عطرهای خنک و ملایم زنانه برای تابستان امسال

بهترین عطرهای خنک و ملایم زنانه برای تابستان امسال


منبع: مینویسم

4

1402/3/12

01:34


با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا همه به فکر این هستند که چکار کنند تا بوی بهتری داشته باشند. همچنین اکثر خانم ها و آقایان به دنبال عطرهایی هستند که مناسب با این فصل باشد تا حس تازگی و نشاط بیشتری را در وجودشان زنده کند. در این مقاله بهترین و جدیدترین عطر های زنانه خنک و ملایم تابستانی را برایتان معرفی کرده ایم

بهترین عطرهای خنک و ملایم زنانه برای تابستان امسال

تابستان بهترین فصل برای امتحان کردن رایحه های سبک و تازه می باشد. دمای بالا در تابستان قطعا نقش مهمی در عملکرد یک عطر خنک و ملایم دارد. بنابراین بسیار مهم است که چه عطری را برای فصل تابستان انتخاب می کنید تا هم خنک و ملایم با ماندگاری بالا باشد و هم اینکه مناسب این فصل باشد فهرستی از بهترین عطرهای خنک و ملایم زنانه برای تابستان را تهیه کرده ایم تا بتوانید انتخاب بهتر و راحت تری برای عطر تابستانی خود داشته باشید.

بهترین ادکلن های خنک و ملایم زنانه

لیستی که از بهترین عطرهای خنک و ملایم زنانه برای تابستان تهیه شده است به ترتیب خاصی نمی باشد و این لیست هر سال اواسط تابستان بروز میشود. پس این عطرها جزو بهترین عطرهای زنانه تابستانی معرفی شده اند و شما به راحتی میتوانید از این لیست بهترین عطر خنک و ملایم تابستانی زنانه را انتخاب کنید.

عطر شانل پاریس پاریس تابستانی و زنانه

بهترین عطر زنانه برای تابستان

بهترین عطر زنانه برای تابستان

قبل از پاریس پاریس شانل واقعا عطری با رایحه گل رز نداشت. ترکیب گل رز و نعناع هندی عطر پاریس پاریس را به یک عطر منحصر به فرد خنک و ملایم مناسب تابستان تبدیل کرده است. این عطر در فصل گرم تابستان با رایحه گل رزی که دارد حس شادابی و نشاط به فرد می دهد. اگر رایحه گل را دوست دارید عطر شانل پاریس پاریس یک انتخاب هوشمندانه برای عطر تابستانی خانم ها می باشد.

این عطر به مدت 10 ساعت ماندگاری دارد همچنین از فاصله یک الی دو متری نیز میتوان بوی آن را احساس کرد. البته این میزان برای اکثر عطرها یکسان می باشد.

عطر تابستانه موگلر گودنس ایتنس مناسب برای خانم ها

عطر تابستانی خنک و ملایم مناسب خانم ها

عطر تابستانی مناسب خانم ها

این عطر ماندگاری بالایی دارد به طوری برای تمام فصول سال میتوان از آن استفاده کرد. اگر برای تابستان به دنبال عطری خاص هستید موگلر گودنس میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این عطر ترکیبی از رایحه گل ها یاس همراه با وانیل و چوب کشمیر است که این ترکیب حس گرما و تازگی را انسان میتواند زنده کند. این عطر زنانه انتخاب خوبی برای فصل تابستان می باشد. این عطر هم رایحه ای اسپرت دارد و هم مجلسی به همین دلیل یک عطر مقرون به صرفه می باشد.

عطر ژان پل گوتیه بهترین عطر تابستانی خنک زنانه

عطر زنانه تابستانه

عطر زنانه تابستانه

این عطر رایحه ای فوق العاده از بوی وانیل، نیلوفر آبی و گل زنبق دارد و جزو عطرهایی است که تقریبا هرجایی میتوانید از آن استفاده کنید. در فصل گرم تابستان بوی خنک و ملایم گرمی هوارو کمی کاهش میدهد و حس آرامش را در وجود انسان زنده میکند. این عطر انتخابی خاص برای خانم های باسلیقه در فصپل تابستان می باشد.

ادکلن خنک و ملایم زنانه لانکوم فلانکر lancome idol nectar

عطر ملایم و تابستانی زنانه

عطر ملایم و تابستانی زنانه

یکی دیگر از عطرهای گل رز که حدود یک سال پیش عرضه شد و رایحه ی آن افراد زیادی را به خودش جلب کرد. چیزی که این عطر زنانه تابستانی را منحصر به فرد می کند ترکیب سه نوع گل رز، کارامل، ذرت و وانیل می باشد. ترکیب گل رز و کارامل حس فوق العاده خاصی را منتقل می کند. رایحه این عطر نشاط آور و ملایم است و برای هر مناسبتی در فصل تابستان میتوان آن را استفاده کرد.

عطر تابستانی و ملایم paco rabbane olympea پاکو رابان المپیا آکوا

عطری ملایم و خنک برای تابستان

عطری ملایم و خنک برای تابستان

این عطر رایحه این خنک و دریایی دارد و انتخابی جذاب برای خانم ها در فصل گرم تابستان می باشد. این عطر رایحه ای گران دارد و بوی خوشی را به خانم ها می دهد. این عطر به معنای واقعی برای تابستان بسیار مناسب است زیرا همان حال و هوا و حس را در فرد به وجود می آورد.این عطر، عطری تابستانه و خوشبو برای زنان خوش پسند می باشد.

عطر زنانه Dior J’Adore Parfum d’Eau

عطر تابستانه زنانه

عطر تابستانه زنانه

این عطر جدیدترین مدلی است که به بازار آمده و بهترین انتخاب برای استفاده روزانه خانم ها در فصل تابستان می باشد. رایحه این عطر تمیز، ابریشمی است زیرا ترکیب گل های سفید با و سبز را دارد. این عطر برای موقعیت های رسمی و مهمانی های دورهمی انتخاب خوبی می باشد و برای روزهای گرم تابستان رایحه ی خوشی را برایتان به ارمغان می آورد.

عطر زنانه و تابستانه Giorgio Armani My Way

ادکلن زنانه مخصوص تابستان

عطرهای مختلفی از این برند وجود دارد. اما این نو از عطر این برند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این عطر تابستانه رایحه ای مرکباتی با ترکیب شکوفه پرتقال، گل سرخ، یاسمن و وانیل دارد. این رایحه ی شاداب برای همه زنان در هر سنی و هر مناسبتی استفاده میشود و به راحیت می تواند یک رایحه خاص و ملایم برای فصل تابستان باشد.

عطر زنانه Lancôme La Vie Est Belle Soleil Cristal

عطر ملایم و خنک زنانه برای تابستان

این عطر قطعا سزاوار بهترین عطرها در بین عطر های زنانه می باشد. این عطر زنانه تابستانه رایحه ای از ترکیب ترنج و پرتقال دارد و 10 دقیقه بعد از استفاده این رایحه ملایم میشود و بوی خوش و تابستانی را در فضا ایجاد میکند. اگر به دنبال عطر زنانه برای تابستان هستید که حس آرامش و نشاط را نیز برایتان ایجاد کند انی عطر انتخاب خوبی می تواند باشد.

برای تابستان عطر با چه رایحه ای مناسب تر است؟

پاسخ به این سوال شاید کمی دشوار باشد زیرا انتخاب عطر برای تابستان کمی سیلقه است. اما برای اینکه عطرتان با گرمای هوا جور در بیاید میتوانید از رایحه های مرکبات و گل برای این فصل استفاده کنید و یا تن های آبی که یادآور نسیم دریا و اقیانوس هستند احساس خنکی را در فرد به وجود می آورد. گرمای تابستان در ماندگاری و بوی عطر بسیار تاثیر می گذارد پس بهتر است عطرهایی را انتخاب کنید که دارای رایحه ای خنک و ملایم همچنین ماندگاری خوبی نیز روی لباس شما داشته باشند. البته انتخاب عطر بر اساس تیپ شخصیتی افراد نیز ممکن است صورت بگیرد به این صورت که بعضی از افراد عطرهای خنک و برخی دیگر عطرهای شیرین را در هر فصلی استفاده می کنند.

همچنین بخوانید

بهترين عطر های زنانه زارا

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو