معرفی سریال روزگار شاهزاده | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال روزگار شاهزاده | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/3/12

01:36


معرفی سریال روزگار شاهزاده | داستان، بازیگران و نمرات

سریال تایلندی روزگار شاهزاده یکی از جذاب‌ترین سریال‌های تولیده شده در این کشور است که در چند سال اخیر بر روی آنتن رفته است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی سریال روزگار شاهزاده بپردازیم. همچنین به داستان، هنرپیشگان و نقدهای این سریال جذاب و دیدنی نیز اشاره خواهیم داشت.

سریال روزگار شاهزاده محصولی از شبکه True4U است. کارگردانی این سریال جذاب تایلندی را نوی سوتاسیت (Nui Suttasit) برعهده داشته است. بازیگران مستعد بسیاری در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند، از جمله این ستاره‌ها می‌توان به اونگسومالین سیراپاتساکمتها (Ungsumalynn Sirapatsakmetha)، تائو ساتافونگ فیانگفور (Tao Sattaphong Phiangphor) و فان پاگنیز (Phan Pagniez) اشاره کرد. ژانر سریال روزگار شاهزاده تایلندی، کمدی، عاشقانه و درام می‌باشد. در واقع می‌توان گفت که این سریال تایلندی از یک سریال کره‌ای به همین نام که در سال 2006 منتشر شد، اقتباس شده است.

در مورد تعداد قسمت های سریال روزگار شاهزاده باید گفت که این سریال در مجموع 20 قسمت است. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 45 دقیقه می‌باشد. در رابطه با زمان پخش سریال روزگار شاهزاده نیز باید اشاره کرد که این سریال برای نخستین بار در تاریخ 25 آوریل 2017 (5 اردیبهشت 1396) شروع به پخش کرد. سرانجام در تاریخ 3 جولای 2017 (12 تیر 1396) آخرین قسمت از این سریال پخش شد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی کامل اطلاعات این سریال تایلندی، مانند خلاصه داستان، بازیگران، نمرات و نقدهای مربوط به آن بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال روزگار شاهزاده

بررسی سریال روزگار شاهزاده

داستان سریال تایلندی روزگار شاهزاده در کشوری ساختگی به اسم بوتین اتفاق می‌افتد. جایی که شاهزاده این به عنوان ولیعهد کشور زندگی می‌کند. شاهزاده این به دلیل قول و قراری که بین خانواده‌ او و دختری به نام کینینگ، گذاشته شده است، با کینینگ ازدواج می‌کند. اما در زندگی شاهزاده، دختر دیگری به نام مینی وجود دارد. مینی دوست صمیمی شاهزاده بوده به طوری که او را “دوست دختر” شاهزاده می‌نامند. در گذشته ولیعهد این از مینی درخواست ازدواج کرده اما مینی درخواست او را رد کرده است و اکنون از اینکار خود پشیمان است!

همینطور که شاهزاده این و کینینگ در حال معاشرت هستند و هر روز وقت بیشتری را با هم می‌گذرانند، شروع به درک یکدیگر می‌کنند و احساساتی نسبت به هم پیدا می‌کنند. اما در این میان آن دو باید با ماجراهای گوناگونی مواجه شوند. از یک سو مینی از تصمیمش پشیمان و خواستار بازگشت شاهزاده این است و از سوی دیگر ولیعهد سابق در فکر بازپس‌گیری تاج و تخت از شاهزاده این برای پسرش است! به نظر شما چه اتفاقاتی برای شاهزاده این و کینینگ خواهد افتاد؟! آیا مینی موفق به بدست آوردن دوباره شاهزاده خواهد شد؟ بی‌‌شک باید به تماشای این سریال جذاب بنشینیم تا جواب سوالات خود را پیدا کنیم.

بازیگران سریال روزگار شاهزاده

در بخش‌های بالایی به معرفی انیمه روزگار شاهزاده و بررسی اطلاعات این سریال تایلندی پرداختیم. سپس به خلاصه سریال روزگار شاهزاده تایلندی نیز اشاره کردیم. در این بخش قصد داریم به معرفی هنرپیشه های سریال تایلندی روزگار شاهزاده بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از آنان به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تائو ساتافونگ فیانگفور در نقش شاهزاده این

تائو ساتافونگ فیانگفور (Tao Sattaphong Phiangphor) بازیگر و خواننده جوان تایلندی است که به AFB شهرت دارد. او در کالج بین‌المللی هنرهای ارتباطی به تحصیل مشغول شد و سرانجام در همین دانشگاه نیز فارغ‌التحصیل شد. تائو در فصل هشت برنامه True Academy Fantasia نیز شرکت کرده بود و موفقیت‌های ریز و درشت بسیاری را در کارنامه خود دارد. او در اثار متعدد و متنوعی به ایفای نقش پرداخته است؛ از فیلم سینمایی گرفته تا برنامه‌های تلویزیونی! از جمله مشهورترین آثارش که او را به شهرت رساند می‌توان به Super Salaryman (2012) ،Club Friday to Be Continued: Ruk Long Jai (2017) و Mr. Merman (2018) اشاره کرد. در این سریال تایلندی جذاب نیز، تائو نقش شاهزاده این را برعهده دارد.

پتی اونگسومالین سیراپاتساکمتا در نقش کینینگ

زمان پخش سریال روزگار شاهزاده

پتی اونگسومالین سیراپاتساکمتا (Pattie Ungsumalynn Sirapatsakmetha) که با نام مستعار پتی شناخته می‌شود. بازیگر سینما و تلویزیون تایلندی می‌باشد. پتی که در زمینه مدلینگ نیز به عنوان یک مدل تایلندی فعالیت می‌کند در شهر بانکوک متولد شده است. او دوران ابتدایی و دبیرستان خود را با وجود اینکه بودایی بود در مدارسی با آیین مسیحیت گزراند. همچنین خالی از لطف نیست که به رابطه پتی با خواننده مشهور، دن ووراوچ (Dan Worrawech)، از سال 2009، اشاره کنیم. پتی در آثار متعددی حضور داشته است که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توانیم به Sapai TKO (2019) ،Fleet of Time (2019) و Ngao (2018) اشاره کنیم.

فان پاگنیز در نقش ناخون

بازیگران سریال روزگار شاهزاده

فان پاگنیز (Phan Pagniez) بازیگر فرانسوی-تایلندی متولد شده در شهر بانکوک تایلند می‌باشد. او اولین فعالیت خود را در 17 سالگی در زمینه مد به عنوان یک مدل شروع کرد. پاگنیز برای مدتی در زمینه نمایش‌های مدلینگ، عکاسی و تبلیغات تلویزیونی فعالیت داشته است. اولین تجربه بازیگری او به سن 18 سالگیش برمی‌گردد؛ پاگنیز با ایفای نقش در این سریال موفق شد تا راه خود به دنیای فیلم و سریال را پیدا کند. وی در حال حاضر در شهر بانکوک زندگی می‌کند و در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد. از جمله آثاری که پاگنیز در آن‌ها درخشیده است می‌توان به Malee: Phuean Rak.. Phalang Phitsadan (2015) و سریال Princess Hours اشاره کرد.

بیبه تانچانوک ریتناکا در نقش مینی

بیبه تانچانوک ریتناکا (Bebe Thanchanok Ritnaka) نیز یکی دیگر از شخصیت‌های سریال تایلندی روزگار شاهزاده می‌باشد. وی به عنوان یک بازیگر تایلندی در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است. بیبه در دانشگاه اسامپشن شروع به تحصیل کرد و سرانجام در رشته مدیریت بازرگانی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. وی برای مدتی به عنوان هنرمند با مجموعه BUZZ Music همکاری داشته است. سپس از سال 2006 تا 2015 در کانال 7 فعالیت کرده است. بیبه در سال 2016 با سوثه باورن‌وانیچ Suthee Bavornvanich ازدواج کرد. از جمله آثاری که بیبه در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به Mae Krua Kon Mai (2021) ،Sampat Ruttikan (2018) و Naew Sudtai (2018) اشاره کرد.

سایر هنرپیشه‌های سریال شاهزاده خانم عبارتند از:

  • سانسنی واتانانوکول (Sunsanee Wattananukul) در نقش ملکه دواگر؛ مادربزرگ این
  • جاب پنپچ بنیاکول (Jab Penpetch Benyakul) در نقش پادشاه تادا؛ پدر این
  • یوی پاتاماوان کائومولکادی (Yui Pattamawan Kaomulkadee) در نقش ملکه راچاوادی
  • وودی میلینتاچیندا (Woody Milintachinda) در نقش عموی مینی
  • سایتارن نیومکارن (Saitharn Niyomkarn) در نقش مای سائو

نقد و نمرات سریال روزگار شاهزاده

تا این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال روزگار شاهزاده پرداختیم. در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Princess Hours خواهیم پرداخت؛ نمراتی که از کاربران سایت‌های معتبر دریافت کرده است. در ادامه به تعدادی از نقدهای سینمایی در مورد این سریال نیز اشاره می‌کنیم.

سریال Princess Hours پس از انتشار، توانست به خوبی نظر مثبت منتقدان و مخاطبین را به خود جلب کند. با توجه به اینکه 6 سال از پخش این سریال می‌گذرد، به خوبی توانسته نمرات خوب خود را حفظ کند و این نشان از کیفیت بالای تولید آن دارد. سریال روزگار شاهزاده توانسته امتیاز 7.0 از 10 را از کاربران سایت IMDB دریافت کند. همچنین این سریال تایلندی امتیاز 7.4 از 10 را در سایت MyDramaList به خود اختصاص داده است. در ادامه به نقد سریال Princess Hours خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کاربری در نقد این سریال نوشته است:”این سریال کاملاً شبیه به نسخه کره‌ای آن است؛ البته با پیچ و تاب‌های مناسب! به نظر من این سریال زیباست و لحظات خوبی دارد. درباره ملکه شرور، گواگ مقدس، نیز باید بگویم که او برای این نقش بسیار عالی است و باید نقش یک شخصیت شرور در دیزنی را بازی کند. اما بازی او در سریال روزگار شاهزاده برجسته‌تر از دیگر بازیگران است! به نظر من این سریال سرعت پایینی دارد و یا شاید من به اندازه کافی صبور نیستم!”

کاربر دیگری نیز نقد منفی خود در مورد سریال Princess Hours، را اینطور بیان می‌کند:” به داستان سریال نمره 10 از 10 را می‌دهم، چراکه بازسازی یک داستان است. با پیشرفت سریال به این فکر بودم که بازیگران دیگر شاید بهتر در این سریال جواب می‌دادند! به نظر من این درام و عاشقانه ناامیدکننده بود، با اینکه هزینه زیادی برای ساخت آن کرده بودند!”

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا به معرفی سریال تایلندی روزگار شاهزاده پرداختیم. سپس به خلاصه داستان، هنرپیشگان و نمرات این سریال اشاره کردیم. در پایان نیز تعدادی از نقدهای سریال Princess Hours را با هم مرور کردیم. سریال روزگار شاهزاده با ژانر عاشقانه و درام خود، توانسته به خوبی در میان دوست‌داران این ژانر محبوب شود. شما این سریال تایلندی را تماشا کرده‌اید؟! به نظر شما چه امتیازی از 10 برای این سریال تایلندی مناسب است؟! آیا مینی موفق خواهد شد تا قلب شاهزاده را بدست آورد؟ یا شاهزاده همراه با کینینگ خوشبخت می‌شود؟!

سریال تایلندی روزگار شاهزاده با داستان عاشقانه خود و تقابل میان افراد برای بدست آوردن عشق و قدرت، به آسانی می‌تواند شما را مجذوب خود کند. اگر شما نیز هنوز سریال روزگار شاهزاده را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Princess Hours اقدام کنید تا از تماشای این سریال عاشقانه تایلندی جا نمانید!

بسیار ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. اگر نظر یا نقدی در مورد سریال جذاب و عاشقانه روزگار شاهزاده دارید آن را در قسمت دیدگاه‌ها با دیگر اعضای خانواده پلازا در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو