۴ پیشنهاد عالی برای پاک‌سازی منزل از انرژی‌های منفی

۴ پیشنهاد عالی برای پاک‌سازی منزل از انرژی‌های منفی


منبع: دلتا پیام

4

1402/3/12

01:37


دانستن پاک‌ سازی خانه با فنگ شویی و آشنایی با علم فنگ شویی می‌تواند به چیدمان صحیح خانه کمک کند چراکه هنر اصلی خانم‌ها چیدمان صحیح منزل است.

۴ پیشنهاد عالی برای پاک‌سازی منزل از انرژی‌های منفی

یکی از اصلی‌ترین هنرهایی که هر خانم در خانه باید بداند هنر چیدمان صحیح منزل است. دانستن پاک سازی خانه با فنگ شویی و آشنایی با علم فنگ شویی می‌تواند به چیدمان صحیح خانه کمک کند و از طرفی خطر انباشتگی در فنگ شویی را کاهش دهد. مجله اینترنتی دلتا پیشنهاداتی برای شما در این زمینه دارد، با ما همراه باشید.

پاک سازی خانه با فنگ شویی

آشنایی با علم فنگ شویی به همراه پیشرفت و گسترش علوم و فنون مختلف این روزها بسیار رایج شده است. علم فنگ شویی یکی از ارکان گردش انرژی بر اساس چیدمان درست اشیا در خانه، محل کار و هرجای دیگر است. در علم فنگ شویی خطر انباشتگی یا در واقع به‌هم‌ریختگی اشیا وجود دارد درحالی‌که برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد خانه می‌توانید پاک سازی خانه فنگ شویی را انجام دهید.

هنر چیدمان مثبت خانه

انباشتگی یعنی چه؟

ممکن است شما به‌راحتی در دام خطر انباشتگی در خانه بیفتد. خطر انباشتگی در فنگ شویی دقیقا به معنای قراردادن لوازم و اشیای اضافی در خانه بدون این‎که به آن‎ها نیاز باشد، است. به‌هم‌ریختگی یا به‌اصطلاح، ریخت‌و‌پاش هم می‌تواند زیر مجموعه همین واژه باشد که برای جلوگیری از آن بهتر است پاک سازی خانه با فنگ شویی در خانه را کامل و دقیق بدانید تا انرژی‌های مثبت بیشتری به سمت منزل شما جاری شود.

نتیجه چه می‌شود؟

تابه‌حال آدم‌هایی دیده‌اید که چیزی را جایی می‌گذارند و بعد نمی‌توانند آن را بیابند؟ اشتباه نکنید، آن‎ها وسیله را گم نکرده‌اند، فقط یادشان نمی‌آید کجا گذاشته‌اند و این درست برمی‌گردد به همان خطر انباشتگی در فنگ شویی که به آن اشاره کردیم. ارتباط مستقیم علم فنگ شویی با انرژی‌ها باعث می‌شود که به هم ریختگی‌های اطراف، انرژی‌های منفی را وارد ذهن شما کند و ذهن شما هم به‌ هم بریزد. نتیجه این می‌شود که به سوپرمارکت می‌روید و در جلوی پیش‌خوان مدام با خود تکرار می‌کنید، وسایل دیگری می‌خواستم؛ اما یادم نمی‌آید چه بودند! اینجاست که باید پاک سازی خانه با فنگ شویی را شروع کنید.

پاکسازی خانه

پیشنهاداتی برای پاک‌ سازی خانه با فنگ شویی

از دورریختن وسایل اضافی نترسید، در چین می‌گویند وسایلی را که برای روزی خاص نگه داشته‌اید، داخل کشویی گذاشته و بعد از سه ماه بدون این‎که جای آن‎ها را یادداشت کرده باشید، سعی کنید به یاد بیاورید داخل کشو چیست. اگر همه را گفتید، آن‎ها را نگه دارید. اما اگر چندتایی یادتان نیامد، همان‌ها با خطر انباشتگی شما را نشانه گرفته‌اند. پس پاک سازی خانه فنگ شویی را شروع کنید.

از نگه‌داشتن تزیینات اضافی روی میزهای اتاق نشیمنتان مانند انواع ظروف و عتیقه و مجسمه‌های ریز و درشت بپرهیزید. آن‎ طفلکی‌ها فقط زیبا نیستند؛ بلکه تهدیدی جدی برای به‌هم‌ریختن ذهن شما هستند و زمان پاک سازی خانه با فنگ شویی رسیده است.

بهم ریختگی ذهن

مراقب وسایل نوجوانتان باشید، ممکن است او همه وسایلش را در اتاقش نگه دارد و نشیمن و فضاهای بیرون اتاقش را تهدید نکند، اما اگر خطر انباشتگی در فنگ شویی فقط ‌اتاق خودش را هم تسخیر کرده باشد، باز شما در تیررس ترکش‌های آن خواهید بود.

آشپزخانه را دریابید و انواع وسایل برقی‎تان را روی کابینت یا گوشه و کنار آن نچینید. این وسایل کاربردی هستند و برای خودنمایی خریداری نشده‌اند. برای پاک سازی خانه با فنگ شویی بهتر است آن‎ها را داخل کابینت بگذارید تا پشت‌سرهم قطار نشوند.

خطر انباشتگی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۴ ترفند برای نگهداری از فضای سبز حیاط خانه را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو