فال تاروت انگلیسی 12 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

3

1402/3/12

01:40


فال تاروت انگلیسی 12 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین ماه

ده ها فنجان

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت خوبی از عشق است که به معنای عشق گرم و کامل یا امید برآورده شده است.

این کارت نشان دهنده شادی، تحقق زندگی و دوستی است. ممکن است در یک مهمانی تجدید دیدار بپیوندید یا با دوستان خود معاشرت کنید. علاوه بر این، این زمانی است که ممکن است احساسات خوبی را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. اگر استرسی وجود داشته باشد به طور مثبت حل می شود. شما با خانواده خود به تفاهم خواهید رسید. برای امور مالی، پول زیادی به دست خواهید آورد و می توانید هر طور که می خواهید خرج کنید. خبرهای خوبی در مورد شغل خواهد بود. از همکاران خود هماهنگی دریافت خواهید کرد. برای عشق، شما خوشحال و راضی خواهید بود. رابطه خوشایندی خواهید داشت. شما یکدیگر را درک خواهید کرد و آینده خود را با هم برنامه ریزی خواهید کرد. در کل، این کارت خوبی است.

فال تاروت متولد اردیبهشت ماه

پادشاهان شمشیر

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که قدرتمند هستند و به افتخار پایبند هستند. همچنین آنها فرمانداران سختگیر و قوی هستند که بهتر از خم شدن میشکنند.

پیش از این، ممکن است با موانع دشواری در زندگی روبرو شده باشید. ممکن است همیشه استرس به نظر می رسید که باعث شده بود افراد به شما نزدیک نشوند. همچنین، آنها ممکن است فکر کنند که شما احساساتی بودید و به راحتی ناامید می شوید. با این حال، باید احساسات خود را به درستی متعادل کنید تا بتوانید رابطه خود را با دیگران حفظ کنید. برای کار، ممکن است مجبور شوید آنقدر مشکلات را حل کنید که خسته شوید و بخواهید شغل جدیدی پیدا کنید. برای امور مالی، وضعیت بد مالی شما همچنان پابرجاست و تمایل به طولانی شدن دارد. بنابراین، شما باید مراقب هزینه های خود باشید. برای عشق، ممکن است ناامیدی وجود داشته باشد. اگر بتوانید توقع خود را کاهش دهید، ممکن است رنج زیادی نبرید.

 

فال تاروت متولد خرداد ماه

شش شمشیر

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. دوران سختی پر از مشکلات و موانع است. شما باید از موقعیت فرار کنید و اجازه دهید با گذشت زمان آن را حل کند.

یک تغییر کند وجود دارد. ممکن است احساس خستگی کنید و بخواهید برای بهبودی خود استراحت کنید. شما می توانید به کشور یا خارج از کشور سفر کنید که می تواند سفر کاری یا سفر تعطیلات باشد. ممکن است در این زمان برای انجام هر کاری اشتیاق نداشته باشید و بگذارید همه چیز پیش برود. شما قادر خواهید بود تغییرات را بپذیرید. برای امور مالی، اگر زمانی مشکل مالی داشته باشید، تمایل به بهبود مثبت دارد. برای عشق، ممکن است فقط رابطه خود را به پایان برسانید یا ممکن است مجبور شوید سفر کنید که بین شما و عشقتان برای مدتی فاصله ایجاد می کند.

 

فال تاروت متولد تیر ماه

جهان

تفاسیر کلیدی: موفقیت، ثبات، امنیت، کامل بودن، تحقق، آرامش، شخص حمایت کننده.

شما قصد و میل قوی برای رسیدن به هدف خود خواهید داشت. ممکن است به فکر ارتقای زندگی خود باشید تا فراوان تر شود. اما نباید گرم مزاج باشید زیرا ممکن است انجام این کار زمان بر باشد. برای امور مالی، بهبودی آهسته وجود خواهد داشت. در آینده نزدیک، ممکن است یک قطعه زمین یا ملک خریداری کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، اگر سعی کنید به جاهای مختلف سفر کنید، می توانید عشق پیدا کنید. اگر معشوق دارید، ممکن است گاهی اوقات از معشوق خود دلزده شوید. یا ممکن است قبل از بازسازی مجدد رابطه خود از یکدیگر دور بمانید.

 

فال تاروت متولد مرداد ماه

سه عصا

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ارتباط با افراد زیاد، پروژه موفق و پیشرفت بیشتر، رابطه خوشایند با همکاران یا شرکا.

شما یک هدف جدید از جمله برنامه بلند مدت برای آینده خود خواهید داشت. شما خواهان تغییر در زندگی خود هستید و می خواهید کار جدیدی انجام دهید. همچنین، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. اگر یک شغل تمام وقت دارید، ممکن است به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشید یا یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید تا بتوانید خودتان آن را مدیریت کنید در حالی که انتظار توسعه آینده را دارید. پیشرفت تدریجی در کار شما وجود خواهد داشت زیرا باید تجربیات بیشتری کسب کنید.

 

فال تاروت متولد شهریور ماه

قدرت

تعابیر کلیدی: فضل، احترام، زنان قوی و متکی به خود. استفاده از عقل، تدبیر و شجاعت برای غلبه بر همه موانع و کنترل احساسات و ذهن خود.

در این مدت استرس و فشار زیادی خواهید داشت. پروژه شما در محل کار ممکن است با موانعی روبرو شود و به حالت تعلیق درآید. یا زنی وجود خواهد داشت که کار شما را درگیر می کند و به تعویق می اندازد. ممکن است از سوی افرادی که در پست های بالاتر هستند تحت فشار قرار بگیرید. ممکن است احساس ناراحتی کنید، اما اگر به راحتی تسلیم نشوید، می توانید از آن عبور کنید. برای امور مالی وضعیت مالی شما خوب نیست پس مراقب خرج کردن پول باشید. در غیر این صورت مطمئناً بعداً دچار مشکل خواهید شد. برای عشق، موانعی وجود دارد. اگر با کسی معاشقه کنید هیچ موفقیتی حاصل نمی شود. شما باید بیشتر تلاش کنید و به تلاش ادامه دهید.

 

فال تاروت متولد مهر ماه

عاشقان

تعابیر کلیدی: شادی و نشاط در عشق و عشق، ازدواج، دوستی، هماهنگی، عشق زودرس، رابطه زناکارانه و افسون.

شما بسیار احساس تردید خواهید کرد زیرا باید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید. شما در موقعیتی هستید که باید بین چیزی که درست است و چیزی که می خواهید یکی را انتخاب کنید. با این حال، شما باید نتیجه خوب و بد تصمیم خود را بسنجید. برای کار، ممکن است تردید داشته باشید که آیا به کار فعلی خود ادامه دهید یا استعفا دهید. علاوه بر این، این کارت به این معنی است که شما نگران عشق هستید زیرا دوست دارید در یک رابطه باشید یا عاشقی مانند دیگران داشته باشید.

 

فال تاروت متولد آبان ماه

ارابه

تفاسیر کلیدی: احساس و ذهن ناپایدار، وسایل نقلیه. شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد و باید برای حل آنها تلاش زیادی کنید.

اگرچه ممکن است در گذشته مشکلات و موانع زیادی را پشت سر گذاشته باشید، اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند. با این حال، وضعیت به تدریج بهتر خواهد شد. موانع زندگی شما باعث می شود صبورتر و قوی تر شوید. آنها مانند آزمون هایی برای ارزیابی قدرت روانی شما بودند. برای کار، ممکن است مجبور شوید برخی از مشکلات را مدیریت کنید و با حمایت کمی از دیگران سخت کار کنید. برای امور مالی، ممکن است با هزینه های غیرمنتظره ای روبرو شوید. بنابراین، شما باید بسیار مراقب خرج کردن پول باشید.

 

فال تاروت متولد آذر ماه

هفت شمشیر

تعابیر کلیدی: موفقیت از اراده، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش و پیروزی با تقلب. یا فریب خوردگی، دزدی یا خیانت شدن.

ممکن است احساس سردرگمی کنید و فکر کنید که مشکلات نامشخص هستند. ممکن است لازم باشد در این مدت مسائل را با دقت بیشتری در نظر بگیرید. راه حل های مشابهی که در گذشته برای حل مشکلات استفاده می شد ممکن است در حال حاضر کارساز نباشد. ممکن است سعی کنید به جای حل مشکلات از آنها اجتناب کنید. یا ممکن است انتخاب کنید که حقیقت را پنهان کنید زیرا از افشای آن می ترسید. با این حال، از هیچ میانبر یا روش غیرقانونی برای حل مشکل استفاده نکنید زیرا ممکن است بر شما تأثیر منفی بگذارد.

فال تاروت متولد دی ماه

کاهن اعظم

تعابیر کلیدی: زیبایی، طلسم، حساسیت، رویا، موقعیت گیج کننده، فال، ناخودآگاه، سرکوب احساسات، یا علم اسرارآمیز همگی در این دوران نقش آفرینی می کنند.

وضعیت فعلی شما نامشخص است. اگر مشکلاتی دارید، در حال حاضر نمی توانید آنها را حل کنید. باید صبور باشید چون زمان مناسبی برای انجام کاری نیست. علاوه بر این، این کارت در مورد استفاده از غریزه به جای دلیل برای تصمیم گیری می گوید. برای کار، شما با کار خلاقانه یا کار در پشت صحنه مناسب هستید. برای امور مالی مراقب مخارج خود باشید و آزادانه پول خرج نکنید زیرا نمی توانید آن را پس انداز کنید. برای عشق، در این زمان شانسی در عشق ندارید. اگر مجرد هستید، باید فردی را که وارد زندگی شما می شود با دقت در نظر بگیرید زیرا ممکن است مجرد نباشد. اگر معشوق دارید، ممکن است اعتماد کمتری به معشوق خود داشته باشید یا ممکن است یک رابطه پنهانی باشد.

فال تاروت متولد بهمن ماه

نه شمشیر

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. شما در یک موقعیت استرس زا و بسیار نگران خواهید بود. ممکن است نسبت به مشکل و ضرر خیلی بدبین باشید زیرا در واقع وضعیت چندان وحشتناک نیست.

وضعیت کلی ناخوشایند خواهد بود. نشانه ای از ناامیدی در انتظار شما خواهد بود. ممکن است با فقدانی روبرو شوید که شما را بسیار رنج و ناراحت کند. ممکن است احساس تنهایی کنید و از ضعف عاطفی رنج ببرید. برای کار، مشکلات زیادی پیش خواهد آمد که شما را تحت فشار قرار می دهد و می خواهید استعفا دهید. فرصتی برای تغییر شغل وجود خواهد داشت. برای امور مالی، مشکل مالی حل نشده شما همچنان پابرجاست. بنابراین، شما باید پول را با دقت خرج کنید. پول را برای چیزهای گزاف خرج نکنید زیرا ممکن است بر سر بدهی ایجاد کنید. برای عشق، فرصتی برای پایان دادن به رابطه شما وجود خواهد داشت. ممکن است معشوق شما را رها کند یا تنها بگذارد. اگر هنوز رابطه خود را حفظ می کنید، سعی کنید از معشوق خود ایراد نگیرید یا زیاد فکر نکنید.

 

فال تاروت متولد اسفند ماه

ملکه

تعابیر کلیدی: عشق، خانواده، زندگی زناشویی شاد، بارداری، زایمان، خانواده شاد، راحتی، شهرت، افتخار و ثروت.

شما تمایل شدیدی برای تغییر مثبت در زندگی خود دارید و آرزوی زندگی راحت تر را دارید. علاوه بر این، باید مراقب باشید که پول زیادی برای خرید چیزهایی خرج نکنید تا تصویر خود را ارتقا دهید. به طور معمول، شما نمی خواهید با هیچ مشکلی روبرو شوید و صبر بسیار کمی دارید. بنابراین، باید سعی کنید صبورتر باشید زیرا در آینده نتیجه خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو