آزمون دقت: آیا می توانید اشتباه این تصویر سال 1920 را تشخیص دهد؟

آزمون دقت: آیا می توانید اشتباه این تصویر سال 1920 را تشخیص دهد؟


منبع: خبرنما

5

1402/3/12

01:40


آزمون اشتباه تصویر: یک اشتباه خیلی واضح در این تصویر مربوط به سال 1920 وجود دارد. آیا می توانید آن را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید؟

آزمون دقت: آیا می توانید اشتباه این تصویر سال 1920 را تشخیص دهد؟

آزمون اشتباه تصویر: یک اشتباه خیلی واضح در این تصویر مربوط به سال 1920 وجود دارد. آیا می توانید آن را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید؟

اگر فکر می کنید که فردی بسیار دقیق و با تمرکز هستید، آزمون اشتباه تصویر را انجام دهید. چالش این است که اشتباه تصویر قدیمی را شناسایی کنید. این آزمون برای آزمایش ذهن و مهارت های دقت شما طراحی شده است. این بازی فکری را فقط افراد تیز هوش می توانند حل کنند.

آزمون اشتباه تصویر

اشتباه تصویر چیست

این تصویر توسط یک شرکت چاپ و نشر بریتانیایی، بین قرن های 19 و 20 طراحی شده است. این شرکت یکی از تولید کنندگان بزرگ این نوع بازی ها بود که تنها با هدف سرگرمی ساخته می شدند. مردم عاشق پازل های تصویری هستند که آنها را به چالش می کشند. حل این آزمون ها کاری ساده است و مردم از موفقیت لذت می برند.

به هر حال، اکنون به تصویر زیر نگاه کنید و آزمون اشتباه تصویر را حل کنید. می دانید که فقط 5 ثانیه برای حل این آزمون دارید، پس حتی یک ثانیه را هم تلف نکنید. هنگامی که زمان شما تمام شد، به پایین بروید و راه حل را ببینید.

.

.

.

.

.

.

.

.

راه حل بازی فکری

هدف از آزمون اشتباه تصویر، محک زدن مهارت های بینایی شما است. به هر حال، اگر به این بخش مطلب رسیده اید، یعنی به دنبال پاسخ هستید.

پاسخ آزمون اشتباه تصویر: رنگ بندی چراغ های راهنمایی اشتباه است. از بالا به پایین، رنگ چراغ های راهنمایی باید قرمز، زرد و سبز باشد. اما، رنگ چراغ های راهنمایی در تصویر، اشتباه ترتیب شده است.

اشتباه

حل معماها و بازی های فکری مانند آزمون اشتباه تصویر می توانند ظرفیت حافظه، توانایی های منطقی و استدلالی، مهارت های بینایی و قابلیت های شناختی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. به عبارت ساده تر، این معماهای آنلاین، اگر به طور مرتب حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون اشتباه تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو