معمای موش و پنیر: تکه پنیر دست کدام موش است؟

معمای موش و پنیر: تکه پنیر دست کدام موش است؟


منبع: خبرنما

5

1402/3/12

01:40


معمای موش و پنیر: فقط افراد باهوش می توانند این معما را حل کنند. آیا می توانید آیا می توانید در 11 ثانیه تشخیص دهید کدام موش پنیر را تکه کرده است؟

معمای موش و پنیر: تکه پنیر دست کدام موش است؟

معمای موش و پنیر: فقط افراد باهوش می توانند این معما را حل کنند. آیا می توانید آیا می توانید در 11 ثانیه تشخیص دهید کدام موش پنیر را تکه کرده است؟

این معمای ذهنی روشی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از پازل ها، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی و بینایی خود به پاسخ برسید. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما معمای موش و پنیر را برای شما آماده کرده ایم تا ابا انجام آن هم سرگرم شوید و هم هوش خود را بیازمایید.

معمای موش و پنیر

موش و پنیر

این تست به عنوان یک بازی فکری برای تست سطح هوش شما ساخته شده است. در تصویر چهار موش را می بینید که تکه ای پنیر در دست دارند. یک بشقاب است که از آن یک تکه پنیر بریده شده است. باید شناسایی کنید که کدام موش تکه پنیر را دزدیده است.

لازم است قبل از پاسخ دادن به معمای موش و پنیر به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. با این حال، به یاد داشته باشید پاسخ در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

آیا موشی را که پنیر را در 11 ثانیه دزدید، تشخیص دادید؟

در این معما، باید موشی را که پنیر را دزدیده است، تشخیص دهید. اگر به شکل پنیر باقی مانده نگاه کنید و آن را با برش هایی که در دست موش ها وجود دارد، مقایسه کنید، می توانید موشی را که پنیر را دزدیده است شناسایی کنید.

پاسخ معما

پاسخ معمای موش و پنیر این است که موش سوم از سمت چپ، پنیر را دزدیده است.

پاسخ معما

این پازل مغزی فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش ضریب هوشی شما بود. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح هوش شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای موش و پنیر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو