آزمون تشخیص خدمتکار؛ باهوش ها بگویند خدمتکار کیست؟

آزمون تشخیص خدمتکار؛ باهوش ها بگویند خدمتکار کیست؟


منبع: خبرنما

3

1402/3/12

01:40


در تصویر شما می توانید یک مرد و سه خانم را ببینید. یکی از خانم ها خدمتکار و دیگری همسر مرد است و خانم سومی مهمان آنها. به هر حال، شما باید تشخیص دهید کدامیک…

آزمون تشخیص خدمتکار؛ باهوش ها بگویند خدمتکار کیست؟

آزمون تشخیص خدمتکار: آیا می توانید بگویید کدامیک از این دو خانم خدمتکار است؟ تصویر 2 خانم را نشان می دهد که یکی لباس های مجلل و زیبا و دیگری لباس های ساده دارد. اما یکی از آنها خدمتکار خانه است. به نظر شما خدمتکار کیست؟

این تست سرگرم کننده برای آزمایش ضریب هوشی و قدرت ذهنی شما ساخته شده است. معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشند. زیرا ما می توانیم از آن‌ها چیزهای جدیدی را به صورت ناخودآگاه بیازموزیم. بنابراین امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به حل آزمون تشخیص خدمتکار دعوت می کند. در این آزمون باید تشخیص دهید کدام زن خدمتکار است.

آزمون تشخیص خدمتکار

خدمتکار کیست؟ به تصویر نگاه کرده و به این سوال ساده پاسخ دهید:

خدمتکار را تشخیص دهید

در تصویر شما می توانید یک مرد و سه خانم را ببینید. یکی از خانم ها خدمتکار و دیگری همسر مرد است و خانم سومی مهمان آنها. به هر حال، شما باید تشخیص دهید کدامیک از زنان خدمتکار خانه است. قبل از پاسخ دادن به آزمون تشخیص خدمتکار تصویر را با دقت بررسی کنید. چون کلید موفقیت در این بازی فکری دقت و توجه است.

پاسخ آزمون تشخیص خدمتکار در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

خدمتکار کیست؟

.

.

.

.

پاسخ آزمون

آیا موفق شدید خدمتکار را شناسایی کنید؟ ما مطمئنیم افراد باهوش موفق شده اند آزمون تشخیص خدمتکار را موفقانه حل کنند. شما چطور؟

به هر حال، حالا وقت آن است که پاسخ را فاش کنیم.

خدمتکار گزینه B است. چون او لباس، جواهرات و زیورالات قیمتی ندارد. احتمالا همسر مرد به خدمتکار حرفی بدی زده و باعث شده تا شوهرش از او برنجد.

پاسخ آزمون تشخیص خدمتکار

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص خدمتکار لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو