آزمون تشخیص معشوقه مرد: کدام یکی از این 2 زن معشوقه مرد است؟

آزمون تشخیص معشوقه مرد: کدام یکی از این 2 زن معشوقه مرد است؟


منبع: خبرنما

3

1402/3/12

01:40


امروز ما برای شما آزمون تشخیص معشوقه مرد را آماده کرده‌ایم که باید با توجه به تیزبینی و تیزهوشی آن را حل کنید. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با بهترین معماها و آزمون های جذاب در خدمت شما عزیزان است…

امروز ما برای شما آزمون تشخیص معشوقه مرد را آماده کرده‌ایم که باید با توجه به تیزبینی و تیزهوشی آن را حل کنید. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با بهترین معماها و آزمون های جذاب در خدمت شما عزیزان است. بنابراین امروز هم می‌توانید ذهن‌تان را به چالش کشیده و آزمون تشیخص معشوقه مرد را حل کنید. این آزمون می‌تواند مهارت‌های بینایی، میزان توجه، دقت و ضریب هوشی و شما را محک بزند. پس اگر فکر می‌کنید فردی تیزبین و باهوش هستید، معشوقه مرد را تشخیص دهید.

تست های هوش برای ارزیابی مغز فوق العاده مهم هستند. در برخی افراد دانستن سطح هوشی به آن‌ها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس و روحیه شان را بهبود بخشند، بیشتر تلاش کنند و با چالش‌های مختلف بهتر مقابله کنند. امروزه روانشناسان و جامعه‌شناسان از این آزمون ها برای شناسایی ویژگی‌های انسانی و عوامل آن‌ها مانند تاثیرات ژنتیک، اقتصاد، نژاد و غیره در میزان هوش کودکان و حتی بزرگسالان استفاده می‌کنند. پس آماده شوید و این پازل جذاب را حل کنید.

آزمون تشخیص معشوقه مرد

آزمون تشخیص معشوقه مرد

تصویر آزمون تشخیص معشوقه مرد، مردی را نشان می‌دهد که پشت میز نشسته و همسرش با فریاد به دو زن اشاره کرده و آن‌ها را خیانت کار خطاب می‌کند. اما آیا هر دو زن معشوقه مردی است که با ترس و اضطراب به همسرش نگاه می‌کند یا تنها یکی از آن‌ها معشوقه او هستند.

قبل این که بخواهید بگویید انگشت زن کدام یکی از زن ها را نشانه رفته است، بهتر است با حواس جمع به تصویر نگاه کنید و حدس بزنید که ممکن است کدام یکی از زن‌ها معشوق مرد است. آیا آن زن لباس سبز معشوقه او است یا آن زن با پیراهن سفید و دامن مشکی؟ دقت کنید و از هوش و تیزبینی تان استفاده کنید.

.

.

.

آزمون تشخیص معشوقه مرد

.

.

.

پاسخ به آزمون تشخیص معشوقه مرد

آیا توانستید معشوقه مرد را پیدا کنید؟ این مرد با کدام یکی از زن ها رابطه دارد و به زنش خیانت کرده است؟ اگر توانسته اید به جواب درست دست پیدا کنید، بهتر است ابتدا یک بار به پاسخ تست نگاه کنید تا مطمئن شوید که جواب‌تان درست است. اما اگر به جوابتان شک دارید، بهتر است با هم به تصویر زیر نگاه کنیم.

آزمون تشخیص معشوقه مرد

همانطور که به شما گفتیم، باید به جزئیات نگاه کنید تا بتوانید سرنخی از آن به دست آورید، بله سرنخ آن نیز خیلی خیلی ساده است. این مرد که ظاهرا هیچ وقت فکرش را نمی‌کرده خیانتش لو برود، برای معشوقه اش همان پا بندی را خریده که برای دست بندش را برای همسرش خریده است. بله اگر توجه کنید، پابند زن با لباس سبز، شبیه دست بند همسر این مرد است. پس معشوقه مرد زن با لباس سبز است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص معشوقه مرد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو