با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟


منبع: نم نمک

5

1402/3/12

01:40


بوت بلند با چه شلواری و با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟ و دامن کوتاه با بوت بلند و تیپ مجلسی با بوت بلند و استایل با بوت مشکی و پیراهن با بوت کوتاه و تیپ با بوت بلند مردانه و ست پالتو بلند با بوت و استایل با بوت بلند مشکی و لباس مجلسی با بوت کوتاه در نم نمک.

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

با وجود اینکه برخی کفش ها و بوت ها در دنیای مد ترند شده و پس از مدتی دمده می شوند اما محبوبیت بوت بلند تا زانو همچنان پا برجا است و با گذشت زمان تغییری نکرده است. البته علت این مساله مشخص است. این مدل بوت های کلاسیک مزایای بسیار زیادی برای خانم ها دارند.

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

اما اگر می خواهید بدانید با بوت بلند چه شلواری بپوشید ادامه این مطلب از سایت نم نمک را بخوانید.

شلوار جین و بوت ساق بلند

شلوارهای جینی که برای این نوع استایل انتخاب می شوند باید جذب باشند که بتوان آن ها را درون بوت قرار داد ، چرا که در غیر اینصورت قرار دادن آن ها در بوت بسیار سخت و مشکل خواهد بود. بنابراین بهترین گزینه ممکن انتخاب شلوارهای جین جذب می باشد.

لازم است بدانید که استفاده از شلوارهای مدل بگی همراه با بوت های ساق بلند و قرار دادن آن ها بر روی بوت ، باعث پف شلوار شما و ایجاد ظاهری ناخوشایند می گردد. بنابراین به هیچ عنوان شلوارهای پاچه گشاد را با یک بوت ساق بلند نپوشید.

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

استفاده از جوراب شلواری با بوت های بلند

بوت های زمستانی زنانه و دخترانه ساق بلند را می توانید در زمستان با انواع لباس ها بپوشید. می توانید این بوت ها را با پیراهن ، دامن و شلوارهای مختلف و متنوعی ست کرده و در زمستان استایل جذابی را برای خود ایجاد نمایید. اگر تصمیم گرفته اید از ترکیب بوت بلند و دامن یا پیراهن استفاده کنید حتماً جوراب شلواری مناسبی با رنگ بوت خود نیز تهیه نمایید.

با بوت ساق بلند چه چیزهایی نباید پوشید؟

تا اینجا گفتیم که با بوت های ساق بلند چه چیزهایی را می توان پوشید تا شیک به نظر رسید ، متقابلا مواردی هم وجود دارد که پوشیدن آن ها با بوت ساق بلند نه تنها می تواند استایل شما را شیک نکند ، بلکه حتی می تواند باعث شود که تیپ ناخوشایندی را برای خود ایجاد کنید.

شلوارهای بگی یا پیلی دار :

پوشیدن این شلوارها به تنهایی بسیار جذاب به نظر می رسند ولی پوشیدن آن ها به همراه بوت های بلند و قرار دادن پایین اینگونه شلوارها درون بوت باعث می شود که پایین شلوار پف کند و این موضوع می تواند اعتماد به نفس هر خانمی را تحت تأثیر قرار داده و زیر سوال ببرد. از این رو سعی کنید هرگز شلوارهای پاچه گشاد را با بوت ساق بلند نپوشید.

شلوارک :

ممکن است دیده باشید که ستارگان سینما و اشخاص معروف بوت ساق بلند را به همراه شلوارک می پوشند ، اما پوشیدن شلوارک با بوت بلند برای دیگران این تصور را به وجود می آورد که شما سعی در تقلید از ستارگان دارید وگرنه از نظر همه افراد این ترکیب اصلاً زیبا و منحصر به فرد نمی باشد.

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

شلوارهای دم پا گشاد :

شاید با پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد به همراه نیم بوت های پاشنه بلند ظاهر متفاوتی از این ترکیب را برای شما بوجود آورد. اما اگر تمایل به پوشیدن این شلوار ها دارید دیگر نیازی به هدر دادن بوت بلند زنانه ندارید.

در نظر گرفتن اندازه دامن :

عدم رعایت انداز ه صحیح بلندی دامن شما می تواند ظاهر شیک شما را به یک ظاهر ناپسند تبدیل کند. بنابراین نکته های گفته شده در این مقاله در هنگام ست کردن دامن خود با بوت بلند در نظر بگیرید.


با بوت بلند چه لباسی بپوشیم؟

دامن بلند کمربنددار با بوت های ساق بلند

یک دامن بلند که بر روی لباس پوشیده می شود و دارای کمربند شیک و پهن می باشد می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت ست کردن با بوت های ساق بلند باشد. بخصوص اگر این دامن ها ، دامن های کلوش و پرچین باشند ، هر چند که دامن های راسته هم با بوت های ساق بلند بسیار شیک و زیبا جلوه می کنند. برای این استایل می توانید از انواع بوت ها با هر اندازه سایز پاشنه استفاده کنید. استفاده از دامن های چاک دار می تواند زیبایی استایل شما را دوچندان کند.

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

دامن کوتاه با بوت ساق بلند

یکی از راه های ایجاد استایل زیبا برای پوشیدن بوت ساق بلند ، پوشیدن آنها به همراه دامن های کوتاه است ، چه این دامن ها خیلی کوتاه باشند ، چه دامن هایی که تا سر زانو می رسند می توانند استایل متفاوتی را برای شما رقم بزنند. برای افزودن انرژی و گرما به استایل خود بهتر است از جوراب های طرحدار ، جوراب های زنانه بلند و یا جوراب شلواری های تیره رنگ استفاده نمایید. اما اگر مشکلی با سرما ندارید می توانید دامن های کوتاه خود را با بوت ساق بلند بدون جوراب و جوراب شلواری هم امتحان کنید.

استایل تک رنگ با بوت ساق بلند

ایجاد ظاهر تک رنگ روشی شیک برای پوشیدن بوت های ساق بلند است ، پوشیدن یک جوراب شلواری مشکی و همرنگ با یک دامن راسته مشکی شما را بسیار خوش اندام تر جلوه می دهد. جهت جلوگیری از یک دست شدن ظاهرتان ، بهتر است که از پیراهن های طرح دار استفاده کنید. جوراب شلواری های قهوه ای را به همان صورت با بوت قهواه ای ، خاکستری را با خاکستری و…. بپوشید.

استفاده از پالتوی بلند با بوت های بلند

استفاده از بوت های بلند کلاسیک با پالتوهای بلند ، بخصوص پالتوهای کمردار جلوباز استایل بسیار خاصی را برای شما بوجود می آورد ، ترکیبی زیبا ، شیک و در عین حال سنگین برای یک خانم خوش پوش در زمستان را رقم خواهد زد.

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

بوت بلند به همراه هودی

پوشیدت بوت بلند همراه با هودی و تیپ های اسپرت ، نه تنها هیچ تناقضی را ایجاد نمی کند بلکه می تواند استایل جذابی را برای شما ایجاد نماید. پس به راحتی می توانید بوت های بلند خود را با هودی مورد علاقه تان هماهنگ و ست کنید. اگر هودی های اور سایز و خیلی بلند می پوشید ، می توانید به همراه آن ، ساپورت بپوشید؛ اگر هم قصد دارید از هودی های کوتاه تری استفاده کنید ، می توانید آن را با شلوار جین جذب ست نمایید.

بوت بلند به همراه کت بلند

استفاده از یک کت بلند که از قسمت بالایی بوت های شما پایین تر قرار بگیرد ، تضاد زیبایی را ایجاد می کند. همچنین ترکیب بوت ها و کت بلند ، قد شما را کشیده تر و بلندتر نشان می دهد. این ایده برای خانم های کوتاه قد بسیار مناسب می باشد. البته باید توجه داشته باشید که کت شما بیش از اندازه بلند نباشد؛ بلکه فقط تا چند سانتی متر پایین تر از بوت بلندتان را بپوشاند.

بوت بلند و کاپشن

استایل یک خانم با بوت مشکی بلند و کاپشن و شلوار جین های چسبان یا ساپورت و لباس های اور سایز مثل کاپشن ، سوئیشرت یا کت های گشاد بسیار شیک تر بنظر می رسد. پوشیدن یک کاپشن اور سایز یا کت بلیزر زنانه جذاب ، روشی متفاوت و خاص اما شکیل برای یک استایل با پایین تنه تنگ و جذب می باشد.

با بوت بلند چه شلواری بپوشیم؟

پیراهن با بوت بلند

پوشیدن بوت های بلند با دامن های کوتاه یا بلند امری رایج است ، اما به دلایلی تعداد زیادی از خانم ها از پوشیدن بوت ساق بلند به همراه پیراهن سرباز می زنند اما بهتر است این ترکیب را هم امتحان کنید ، زیرا ظاهری فوق العاده متفاوت را برای شما ایجاد می نماید. پیراهن های بلندی کمربندخور هم گزینه خوبی برای این کار هستند.

بوت بلند با ژاکت کوتاه و کت بلند

ترکیبی از ژاکت ها و بافت های کوتاه و بوت های بلند به همراه کت بلندی که هردوی آنها را بپوشاند بسیار چشمگیر خواهد بود. این سبک در عین زیبایی و سادگی علاوه بر زمستان ، در پاییز و اوایل بهار نیز پوشش گرم و مناسبی بنظر می رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو