اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؛ در تصویر چه چیزی درست نیست؟

اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؛ در تصویر چه چیزی درست نیست؟


منبع: خبرنما

5

1402/3/12

10:30


آزمون تشخیص اشتباه درخت سیب: اگر بتوانید مشکل را در 7 ثانیه تشخیص دهید، بسیار باهوش هستید. اکنون این چالش را امتحان کنید تا هوش خود را محک بزنید….

اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؛ در تصویر چه چیزی درست نیست؟

آزمون تشخیص اشتباه درخت سیب: اگر بتوانید مشکل را در 7 ثانیه تشخیص دهید، بسیار باهوش هستید. اکنون این چالش را امتحان کنید تا هوش خود را محک بزنید. این گونه تست ها قشر بینایی را تحریک می کنند و نیمکره راست و چپ مغز را به فعالیت وامی دارند که خلاقیت و تفکر تحلیلی را بهبود می بخشند. تمرین منظم چنین چالش هایی می تواند در جلوگیری از فراموشی در بزرگسالان بسیار مفید باشد.

آیا می خواهید توجه خود را به جزئیات آزمایش کنید؟

پس بیایید شروع کنیم.

آزمون تشخیص اشتباه درخت سیب

چه چیزی اشتباه است؟

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک درخت سیب را نشان می دهد که در آن سیب و شکوفه ها آویزان است. یک اشتباه در تصویر وجود دارد و وظیفه شما این است که در 7 ثانیه اشتباه را در تصویر پیدا کنید. تصویر را با دقت بررسی کنید و ببینید آیا می توانید آزمون تشخیص اشتباه درخت سیب را حل کنید؟!

.

.

افراد تیزبین می توانند اشتباه را سریع‌تر از دیگران تشخیص دهند. این نوع چالش‌ها تمرین متعادلی را برای مغز شما فراهم می کنند، زیرا برای حل مشکل باید از تفکر تحلیلی و منطقی استفاده کنید. کلید حل چنین چالش‌هایی توجه و نگاه عالی به جزئیات است.

.

.

عجله کن؛ زمان در حال اتمام است.

.

.

دوباره روی تصویر تمرکز کنید و ببینید آیا می توانید اشتباه را پیدا کنید.

.

.

پاسخ

زمان شما به پایان رسیده است. به کسانی که اشتباه را یافته اند تبریک می گویم. شما تیزهوش و تیزبین هستید. کسانی که هنوز سر خود را می خارند و قادر به یافتن اشتباه نیستند، می توانند اکنون جستجو را متوقف کنند و برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنند.

اشتباه درخت سیب

اشتباه تصویر این است که شکوفه ها و میوه های درخت سیب نمی توانند همزمان در درخت وجود داشته باشند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباه درخت سیب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو