امکان تغییر شخصیت آزادانه در بازی Marvel’s Spider-Man 2

منبع: زومجی

5

1402/3/12

11:46


امکان تغییر شخصیت آزادانه در بازی Marvel’s Spider-Man 2

تریلر رونمایی از گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 در شوکیس پلی استیشن اخیر از بسیاری جهات سرگرم‌کننده بود و یکی از مهم‌ترین مکانیسم‌های جدید مربوط‌به جابجایی کنترل گیم‌پلی بین دو مرد عنکبوتی بود. در تریلر دیدیم که بازیکنان می‌توانند در موقعیت‌های داستانی مختلف از جمله تعقیب و گریز، بارها بین مایلز مورالس و پیتر پارکر جابه‌جا شوند.

حال اینسامنیاک گیمز توضیح داده است که مکانیسم تغییر شخصیت چگونه کار می‌کند. برایان اینتیهار، کارگردان خلاق Marvel’s Spider-Man 2 در مصاحبه با یوروگیمر توضیح داد: «زمانی‌که مأموریت‌های اصلی را تجربه می‌کنید، ما کنترل جابجایی بین پیتر و مایلز را بر عهده داریم تا مطمئن شویم زمان این جابجایی‌ها در خدمت داستان باشد. بنابراین همان‌طور که در نمایش گیم‌پلی مشاهده کردیم، ما براساس آنچه برای روایت داستان می‌خواهیم، نحوه جابجایی شخصیت‌ها را [در برخی از مراحل داستانی اصلی] از قبل تعیین می‌کنیم».

بااین‌حال بازیکنان می‌توانند هنگام کاوش در جهان بازی، آزادانه با فشردن فقط یک دکمه بین مایلز و پیتر جابه‌جا شوند. همچنین محتوای جانبی مخصوص هرکدام از این شخصیت‌ها در نقشه قرار دارد و برخی از مأموریت‌های جانبی برای هردو طراحی شده‌اند. اینتیهار در ادامه افزود: «اینکه بتوانید در دنیای باز به سرعت بین این دو شخصیت جابه‌جا شوید، واقعا عالی است. بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که یک فعالیت خاص را با کدام مرد عنکبوتی انجام می‌دهند. داشتن این ویژگی بسیار فوق‌العاده خواهد بود و همان چیزی است که قبلا آن را کاوش نکرده بودیم».

کاراکترهای اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2

اینسامنیاک گیمز می‌گوید این مکانیسم تغییر شخصیت به خوبی در خدمت درخت مهارت خواهد بود. پیتر و مایلز هرکدام درخت مهارت منحصربه‌فردی دارند و دراین‌میان یک درخت مهارت مشترک نیز وجود خواهد داشت.

رایان اسمیت، کارگردان بازی Marvel’s Spider-Man 2 در این‌باره توضیح داد: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که وقتی بین قهرمان‌ها جابه‌جا می‌شوید، یک حس آشنایی وجود داشته باشد. مایلز و پیتر هر دو مرد عنکبوتی هستند و شما می‌دانید که چگونه با آن‌ها به تجربه بازی می‌پردازید. با این وجود می‌توانید با گسترش دلخواه درخت‌های مهارت، تجربه خود از کنترل هر مرد عنکبوتی را با انعطاف زیادی سفارشی‌سازی کنید. ما در تریلر گیم‌پلی دیدیم که پیتر دارای قدرت‌های تکامل‌یافته است و مایلز توانایی‌های خود را دارد. بنابراین آن‌ها کمی نحوه تجربه شما را تغییر می‌دهند و می‌توانید مهارت‌های آن‌ها را در درخت‌ مربوط‌به هرکدام ارتقا دهید».

اینسامنیاک گیمز هنوز در مورد احتمال کنترل مری جین واتسون یا تغییر کنترل آزادانه آن پاسخی نداده است. بازیکنان در بخش‌هایی از نسخه اول می‌توانستند کنترل این شخصیت را به‌دست گیرند. بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز امسال روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار، اطلاعات پیش‌فروش و سایر جزئیات این بازی به‌زودی اعلام می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Marvel’s Spider-Man 2 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو