آزمون شناخت زامبی: در 9 ثانیه بگویید کدام زن زامبی است؟!

آزمون شناخت زامبی: در 9 ثانیه بگویید کدام زن زامبی است؟!


منبع: خبرنما

4

1402/3/12

14:31


آیا می توانید زامبی را شناسایی کنید؟ کدام زن، زامبی است؟ ادعا شده است فقط باهوش ها می توانند این بازی فکری را حل کنند. شما چطور؟

آزمون شناخت زامبی؛ آیا می توانید تشخیص دهید کدام زن، زامبی است؟ این تست هوش سرگرم کننده را حل کنید تا از ضریب هوشی خود آگاه شوید. این گونه آزمون ها روش آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. زمانی که پاسخ را می یابیم، در بدن ما آدرنالین ترشح می شود که در نتیجه حس خوبی به ما دست می دهد. بازی های فکری و معماهای مانند آزمون شناخت زامبی، تمرین عالی برای مغز هستند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند.

آزمون شناخت زامبی در تصویر

زامبی را شناسایی کنید

آیا می توانید زامبی را شناسایی کنید؟ کدام زن، زامبی است؟ ادعا شده است فقط باهوش ها می توانند این بازی فکری را حل کنند. شما چطور؟

در تصویر دو خانم وجود دارد که هر کدام نوزادش را در آغوش گرفته است. با این حال، یکی از این دو زن زامبی است. اما کدام یک؟ این چالشی است که باید آن را حل کنید. اکنون تصویر زیر را بررسی کنید و به آزمون شناخت زامبی پاسخ دهید. فراموش نکنید برای حل این تست هوش 9 ثانیه زمان دارید.

زامبی کیست؟

پاسخ آزمون شناخت زامبی در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناخت زامبی

برخی از معماها و پازل ها آسان هستند و برخی دیگر دشوار. اما همه آنها به مغز تمرینی فوق‌العاده موثر می دهد. 9 ثانیه شما تمام شده است. آیا موفق شدید زامبی را شناسایی کنید؟

اگر از توانایی های هوشی خوبی برخوردار هستید، مطمئنا آزمون شناخت زامبی را حل کرده اید. به هر حال، اکنون ما جواب را فاش می کنیم.

زامبی، زن سمت چپ تصویر است چون چشمانش کاملا قرمز شده است.

جواب آزمون شناخت زامبی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت زامبی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و خستگی روحی

دانشمدان می گویند خستگی روحی را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های مغز و ذهن شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا پازل ها و آزمون های سرگرم کننده را انجام دهید.

فواید حل معماها

راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد، به عنوان مثال همین آزمون شناخت زامبی. شما هر روزه در فضای مجازی با آزمون ها و تست های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این تست ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را بررسی کنند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره در تلاش است تا با ارائه چنین آزمون های سرگرم کننده ضمن ایجاد فضای سرگرمی برای خوانندگان خود، هر چه بیشتر آنان را با انواع تست های هوشی آشنا سازد.

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو