اعتراف تکان دهنده قالیباف ؛ ما مدیران ثروت ملی را آتش می‌زنیم

منبع: فیگار

4

1402/3/12

17:08


اعتراف تکان دهنده قالیباف درباره اتلاف سرمایه‌های ملی بسیار غوغا به پا کرده است. او در روایتی مدعی شده که مدیران سالی 104 میلیارد دلار را هدر می‌دهند.

اعتراف تکان دهنده قالیباف ؛ ما مدیران ثروت ملی را آتش می‌زنیم

اعتراف تکان دهنده قالیباف درباره اتلاف سرمایه‌های ملی بسیار غوغا به پا کرده است. او در روایتی مدعی شده که مدیران سالی 104 میلیارد دلار را هدر می‌دهند.

محمدباقر قالیباف در تاریخ 1 شهریور 1340 متولد شد او نظامی، سیاستمدار اصولگرای ایرانی، نماینده حوزه انتخابیه تهران و ششمین رئیس مجلس شورای اسلامی است.

او عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و به مدت سه دوره شهردار تهران بود و پیش از آن نیز در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سمت فرماندهی داشته‌ است.

او همچنین در دوران فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس و نماینده سید محمد خاتمی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود. در ادامه توضیحاتی از دکتر قالیباف را خواهید دید که ادعا کرده است مدیران سالانه سرمایه هنگفتی را هدر می‌دهند. در ادامه این اعتراف تکان دهنده قالیباف را شاهد خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

شلوار جلف و زننده جادی دانشگاه خواجه نصیر را به خاک و خون کشید

اعتراف تکان دهنده قالیباف

ما مدیران ثروت ملی را آتش می‌زنیم

قالیباف در سال 1361 فرمانده تیپ 21 امام رضا شد و سپس به فرماندهی لشکر 5 نصر خراسان در جنگ ایران و عراق ارتقا یافت. او از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری 1384 بود که در آن انتخابات نفر چهارم شد.

در شهریور همان سال با اجماع شورای شهر به سمت شهردار تهران انتخاب شد. او در سال 1387 از طرف سایت شهرداری‌های جهان، با رای مردم، به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد.

قالیباف با شعار ایران سربلند در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 نامزد شد. وی این انتخابات را با کسب حدود شش میلیون رای در برابر هجده میلیون رای حسن روحانی و قرار گرفتن در جایگاه دوم واگذار کرد.

بیشتر بخوانید:

ماه توت فرنگی یا رز 13 خرداد

او در شهریور همان سال با اکثریت آرا در شورای شهر تهران برای سومین بار شهردار تهران شد. قالیباف همچنین از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری 1396 نیز بود که در هفته منتهی به رای‌گیری به نفع سید ابراهیم رئیسی از نامزدی انصراف داد.

قالیباف دارای مدرک دکتری در رشته جغرافیای سیاسی است و دوره خلبانی هواپیمای ایرباس را در فرانسه گذرانده‌ است. او عضو هیئت علمی و دانشیار گروه جغرافیای سیاسی دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران است. مجله نیوزویک در سال 2009 قالیباف را در رتبه هشتمین فرد قدرتمند در ایران قرار داد.

اعتراف تکان دهنده دکتر قالیباف در فیلم بالا در راستای هدر و اتلاف سرمایه ملی است. او در صحبت‌هایش بیان کرده است که مدیران میلیاردها دلار را به آتش می‌کشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو