آزمون شناسایی زن تحت تعقیب: کدام زن تحت تعقیب پولیس است؟

منبع: خبرنما

4

1402/3/12

18:32


بیایید آزمون شناسایی زن تحت تعقیب را حل کنیم، حل معمای جنایی در عصر یک روز جمعه، حتما می تواند شما را به وجد بیاورد. معما یا آزمون شناسایی زن تحت تعقیب به از شما می خواهد زنی را پیدا کنید که پولیس به دنبال آن می‌گردد. آزمون شناسایی زن تحت تعقیب با دقت به […]

بیایید آزمون شناسایی زن تحت تعقیب را حل کنیم، حل معمای جنایی در عصر یک روز جمعه، حتما می تواند شما را به وجد بیاورد. معما یا آزمون شناسایی زن تحت تعقیب به از شما می خواهد زنی را پیدا کنید که پولیس به دنبال آن می‌گردد.

آزمون شناسایی زن تحت تعقیب

آزمون شناسایی زن تحت تعقیب

با دقت به تصویر نگاه کنید. دو زن در این عکس می‌بینید که چمدان‌های لباسشان ره در دست داشته و ظاهرا می‌خواهند به سفر بروند. هرچند شاید یکی از آنها در حال سفر باشد اما دیگری در حال فرار از کشور است و اگر پولیس دیر بجنبد حتما او فرار خواهد کرد. باید او را تشخیص دهید اما چگونه؟ کدام یک در حال فرار است. اگر به جزئیات تصویر نگاه کنید حتما خیلی زود زن فراری و تحت تعقیب را شناسایی خواهید کرد.

سرنخ تصویر

یک بار دیگر به تصویر نگاه کنید، یک هواپیما آن طرف ایستاده است. ساختمان پشت دو زن تصویر زن تحت تعقیب را نشان می‌دهد. اگر به تصویر دقت کنید موهای زن تحت تعیب

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو