فیلم The Batman Part II همچنان در برزخ تولید به سر می‌برد

منبع: گیمفا

7

1402/3/12

19:33


اعتصاب نویسندگان هالیوودی باعث شده تا تولید فیلم The Batman Part II همچنان با مشکل مواجه باشد.

فیلم The Batman Part II همچنان در برزخ تولید به سر می‌برد

اعتصاب نویسندگان هالیوودی باعث شده تا تولید فیلم The Batman Part II همچنان با مشکل مواجه باشد.

فیلم The Batman (بتمن) به کارگردانی و نویسندگی مت ریوز یکی از آثار موفق چند سال اخیر استودیو دی‌سی لقب گرفته که در سال ۲۰۲۲ اکران شد و با فروش ۷۷۱ میلیون دلاری، زمینه‌ساز خلق دنیای اختصاصی شوالیه تاریکی شده است که فیلم‌ و سریال‌های بسیاری در آن به وقوع خواهد پیوست. با این حال زمانی ک طرفداران دی‌سی منتظر اخبار هیجان‌انگیزی حول محور دنباله آن بودند، با اعتصاب نویسندگان مواجه شده‌اند که برنامه‌های مت ریوز را دچار اختلال کرده است.

این اعتصاب که از ۱ ماه گذشته آغاز شده است، گریبان‌گیر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بسیاری شده و پای مت ریوز را نیز به داستان باز کرده بود. حال نیز طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، فیلم‌برداری The Batman Part II که برای اواخر امسال برنامه‌ریزی شده بود، به سال دیگر موکول شده است. زیرا مت ریوز و ماتسون تاملین که به عنوان نویسندگان قسمت دوم شناخته می‌شدند، در این اعتصاب شرکت کرده و موجب تاخیر در ساخت آن شده‌اند.

تاخیری که سبب شده تا آغاز فیلم‌برداری دنباله فیلم بتمن به ماه مارس سال ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) میلادی موکول گردد. با وجود این مسئله اما گزارش منتشر شده اشاره نموده که این تاخیر به احتمال بسیار زیاد تاثیری در تاریخ اکران نهایی The Batman Part II نخواهد داشت.

در کنار دنباله فیلم بتمن، سریال The Penguin (پنگوئن) نیز که در پایان مسیر تولید خود قرار داشت و حتی تریلری نیز از آن منتشر شده بود، به دلیل اعتصاب نویسندگان، با وقفه‌ای در پروسه ساخت خود مواجه شده است. انتظار می‌رود که کمپانی‌ برادران وارنر بتواند هر چه سریعتر این مشکل را با نویسندگان خود حل و فصل نماید.

فیلم The Batman Part II با هنرنمایی رابرت پتینسون در قامت شوالیه تاریکی برای اکران در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو