کونامی: امکان بازسازی سایر نسخه‌های Metal Gear وجود دارد

منبع: گیمفا

4

1402/3/12

20:42


شرکت ژاپنی کونامی (Konami) در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی IGN اعلام کرده است که امکان بازسازی نسخه‌های دیگری از مجموعه‌ی Metal Gear وجود دارد.

کونامی: امکان بازسازی سایر نسخه‌های Metal Gear وجود دارد

شرکت ژاپنی کونامی (Konami) در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی IGN اعلام کرده است که امکان بازسازی نسخه‌های دیگری از مجموعه‌ی Metal Gear وجود دارد.

برخی اتفاقات در دنیای بازی‌های ویدیویی اجتناب‌ناپذیر هستند. ناشران همواره در تلاشند که محصولات خود را بیش‌تر بفروشند، بسیاری از بازی‌سازان سعی دارند که در صورت امکان از موفقیت سایر بازی‌ها به نفع خودشان استفاده کنند و اگر با تولید نسخه‌ی ریمیک یا ریمستر عنوانی قدیمی امکان درآمدزایی از حس نوستالژی آن بازی وجود داشته باشد، از آن دریغ نمی‌کنند. تنها در همین سال ۲۰۲۳ چندین و چند ریمستر و ریمیک موفق عرضه شد. شماری دیگر هم نزدیک به انتشار هستند. یکی از آن‌ها Metal Gear Solid Delta است؛ بازسازی نسخه‌ی سوم سری Metal Gear Solid که در رویداد اخیر پلی استیشن معرفی شد.

شایعه‌ی این بازسازی مدت زیادی وجود داشت و تأیید شدن آن هواداران را خوشحال کرد. همچنین، اعلام شده است که این عنوان شامل صداگذاری‌های بازی اصلی می‌شود و از این حیث تغییر نمی‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) نیز نقشی در توسعه‌ی آن ندارد. البته، در مصاحبه‌ی اخیر کونامی با IGN درباره‌ی کوجیما، نکته‌ای جالب بیان شد؛ اینکه کونامی با بازسازی نسخه‌های پیشین مجموعه مخالف نیست.

درباره‌ی بازسازی سایر نسخه‌های سری، به خواسته‌ی بازیکنان توجه و بر اساس آن عمل می‌کنیم.

کونامی

بدیهی است که چنین تصمیمی به خواسته‌ی بازیکنان محدود نمی‌شود و آمار فروش آن یکی از عواملی است که تعیین می‌کند انجام پروژه‌های آتی ارزش صرف منابع را خواهد داشت یا خیر. با در نظر گرفتن محبوبیت نسخه‌ی سوم و سبک خاص‌تر آن از نظر بصری، رفتن به سراغ این نسخه طبیعی به نظر می‌رسد.

اگر این بازسازی موفق ظاهر شود، بعید نیست که دو نسخه‌ی نخست Metal Gear Solid نیز بازسازی شوند. همانطور که می‌دانید، نسخه‌ی نخست برای پلی استیشن ۱ منتشر شد و از مدل‌های سه‌بعدی‌ای بهره می‌برد که گرچه آن زمان خوب بودند، اکنون منسوخ به حساب می‌آیند. نسخه‌ی دوم که برای پلی استیشن ۲ منتشر شده بود، مدل‌های بهتری داشت، اما آن بازی هم جای ارتقای بسیاری دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو