11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023


منبع: تیپ زا

8

1402/3/12

21:58


11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023 11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023 : با نزدیک شدن به تابستان، زمان آن فرا رسیده است که سفرهای تابستانی خود را شروع کنیم! اگر به‌دنبال چند ورودی زیبا برای تابستان هستید، ما تمام جزئیات را اینجا داریم. با بهترین مدل های لباس تابستانی ، […]

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023 : با نزدیک شدن به تابستان، زمان آن فرا رسیده است که سفرهای تابستانی خود را شروع کنیم! اگر به‌دنبال چند ورودی زیبا برای تابستان هستید، ما تمام جزئیات را اینجا داریم. با بهترین مدل های لباس تابستانی ، می توانید کمد خود را به شیک ترین ظاهر تزئین کنید و در تمام تابستان بی عیب و نقص باشید.

1. برش پشت گلدار

اول و مهمتر از همه، این طرح گل از هر نظر بسیار زیبا است، و در کنار یک بریدگی پشتی مد روز، نگاهی اجمالی از نگرش تند خواهید داشت. برش های پشتی کاملاً متداول هستند، بنابراین مطمئن شوید که حداقل یکی از آنها را در کمد خود داشته باشید.

2. لباس یقه قایقی

ما در حال دیدن ظاهر همه جانبه هستیم و برای آن زندگی می کنیم. لباس های یقه قایقی به سادگی جذابیت دخترانه و معصومانه ای دارند که چشم ها را نیز به شدت جذاب می کند. لباس گلدار کوتاه او کاملاً با طرحی دخترانه از روی شانه برجسته شده است که زیبا به نظر می رسد.

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023

3. اسپاگتی بند گلدار

بند اسپاگتی شما هرگز ما را ناامید نکردید! بند اسپاگتی ممکن است مورد علاقه شما در دهه 90 بوده باشد، اما در این لباس گلدار بند اسپاگتی اصلاح شده و زیبا به نظر می رسد.

این لباس که در قسمت کمر با نیمه‌ی پایینی بسته شده، بهترین لباس دخترانه است که می‌توانید در تمام تابستان از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 27 نوع مختلف از انواع بلوز برای خانم ها

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023

4. ماکسی راه راه

می خواهید آن را ساده نگه دارید؟ این نگاه برای شماست. این ظاهر تقریباً می تواند به همه جا برسد و به لطف راه راه های جذاب همچنان شیک به نظر می رسد.

قطعاً محبوبیت راه راه ها در حال افزایش است و حتی طرح راه راه ظریفی مانند این به اندازه کافی برای خیابان های شهر جذاب است.

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023

5. ماکسی گل دو تکه

وقتی مدل لباس دو تکه را معرفی کردند، تقریباً از جایمان افتادیم. لباس‌های ماکسی دو تکه بی عیب و نقص هستند، و به اندازه‌ای میانه‌شان را نشان می‌دهند که بدون زیاده‌روی، همه چیز را وسوسه‌انگیز نگه دارد.

6. کمربند گلدار

یک لباس با کراوات دور کمر بهترین ویژگی‌های شما را برجسته می‌کند و به منحنی‌های زنانه‌تان اجازه می‌دهد توجهی را که شایسته آن هستند جلب کنند. این ظاهر نه تنها جذاب است، بلکه با آستین ها و دامن ، یک استایل ظریف است که برای تابستان عالی است.

11 مدل لباس تابستانی دورهمی برای سال 2023

7. کمربند

این نگاه به معنای واقعی کلمه همه چیز را دارد. طراحی خیره کننده بالا و پایین چیزی نیست که در آن غوغا کنید، و طرحی شیک را ایجاد می کند که هر خانمی آن را دوست دارد.

جدای از ویژگی، او همچنین دارای یک تاپ ظریف آبی رنگ است که با یک کمربند دهه 80 در کمر متصل است. با هم، این سبکی است که کنار نمی رود- و ما آن را دوست داریم.

کمربند

8. رنگ تای

بله، رنگ تای یک سبک اصلی برای تابستان است. و به راحتی به قلب ما راه می یابد. لباس رنگی او ممکن است ظریف به نظر برسد، اما تنوع زیادی از طرح‌های رنگرزی برای انتخاب وجود دارد.

او یک چرخش ساده آبی را انتخاب می‌کند، اما رنگ‌ها و الگوهای عجیب‌تری وجود دارد که به راحتی با استایل همه مطابقت دارند.

بیشتر بخوانید: ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

رنگ تای

9. لباس توری

شما به سادگی نمی توانید با توری اشتباه کنید. اما اگر می خواهید استایل خود را یک قدم جلوتر ببرید، ممکن است لباسی با بریدگی ظریف دور کمر در نظر بگیرید.

لباس توری

10. بوهمی

با این لباس شیک بوهو اینسپو، احساسات درونی خود را آزاد کنید . در مورد لباس‌های الهام‌گرفته از بوهو، گزینه‌های زیادی وجود دارد، و لباس‌های بلند و روان مورد علاقه ما هستند.

بوهمی

11. نامتقارن

لباس‌های نامتقارن سال‌هاست که محبوب بوده‌اند و به این زودی‌ها از مد نمی‌افتند. همانطور که گفته شد، ما مخصوصاً جفت کردن الگوها را با طراحی واضح در پایین و رنگ یکنواخت در بالا دوست داریم. این جفت کم گفته و در عین حال زیبا است.

نامتقارن

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 15 ایده زیبا برای لباس مهمانان عروسی 1402 این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان برای ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو