پایان دشمنی راک و وین دیزل برای فیلم Fast X ؛ بازگشت راک به سریع و خشن؟

منبع: فیگار

5

1402/3/12

23:00


به تازگی اخبار پایان دشمنی راک و وین دیزل برای فیلم Fast X تایید شد. در ادامه به جزئیات بازگشت راک به سریع و خشن می‌پردازیم.

پایان دشمنی راک و وین دیزل برای فیلم Fast X ؛ بازگشت راک به سریع و خشن؟

به تازگی اخبار پایان دشمنی راک و وین دیزل برای فیلم Fast X تایید شد. در ادامه به جزئیات بازگشت راک به سریع و خشن می‌پردازیم.

دواین جانسون در بازگشت Fast X سکوت خود را شکست و برای پایان دادن به دشمنی خود با وین دیزل صحبت کرد. جدیدترین فیلم سریع و خشن که در 19 می در سینماها اکران شد، زمینه را برای پایان این فرانچایز با دانته ریس جیسون موموآ فراهم می‌کند که به دنبال انتقام از دام و خانواده‌اش به خاطر نقش آنها در مرگ پدرش است.

پایان Fast X شامل چندین صحنه‌های غافلگیرکننده است، از جمله بازگشت گال گدوت در نقش ژیزل و صحنه‌ای که جانسون را در نقش لوک هابز بازمی‌گرداند، کسی که هرنان ریس را در Fast Five اعدام کرد. در ادامه به جزئیات تمام شدن دشمنی راک و وین دیزل می‌پردازیم.

پایان دشمنی راک و وین دیزل برای فیلم Fast X

پایان دشمنی راک و وین دیزل برای فیلم Fast X

تمام شدن دشمنی راک و وین دیزل, پایان دشمنی راک و وین دیزل برای فیلم Fast X

در پست طولانی توییتر مبنی بر اعلام یک فیلم جدید سریع و خشمگین با محوریت هابز، دواین جانسون در بازگشت Fast X سکوت خود را شکست و به پایان دادن به دشمنی خود با دیزل اشاره کرد که باعث شد او پس از The Fate of the Furious این فرنچایز را ترک کند.

جانسون فیلم جدیدی به نام Fast and Furious را معرفی کرد که بازگشت او در نقش هابز را نشان می‌دهد و شکاف بین Fast X و Fast X: Part II را که در سال 2025 پیش‌بینی می‌شود، پر کند. این بازیگر اعتراف می‌کند که از واکنش‌های مثبت به بازگشت شخصیتش در Fast X متحیر شده است و اعلام می‌کند که او و دیزل دشمنی‌های گذشته خود را پشت سر گذاشته‌اند. او در توییتی نوشت:

“تابستان گذشته وین و من تمام گذشته‌مان را پشت سر گذاشتیم. ما با برادری و عزم راسخ رهبری خواهیم کرد – و همیشه مراقب فرنچایز، شخصیت‌ها و طرفدارانی که دوست داریم هستیم.”

بازگشت راک به سریع و خشن

این واقعیت محض که جانسون به عنوان هابز در Fast X بازگشت، به نظر می‌رسید که نشان می‌دهد که درگیری چند ساله او با دیزل سرانجام حل شده است. اندکی پس از اکران Fast X در سینماها، دیزل اولین کسی بود که سکوت خود را در بازگشت غافلگیرکننده جانسون در نقش هابز شکست.

بازیگر Dom در طول فیلمبرداری فیلم‌های قبلی سریع و خشمگین درباره دشمنی گذشته خود با The Rock هیچ اشاره‌ای نکرد. در اعلامیه اخیر جانسون، او صریحاً اعلام می‌کند که او و دیزل قاطعانه دشمنی‌های گذشته خود را پشت سر گذاشته‌اند. دعوای راک و دیزل در سال 2016 زمانی که راک یک پست اینستاگرامی را به اشتراک گذاشت و اعضای ناشناس گروه Fast and Furious را با الفاظ رکیک خطاب کرد، عمومی شد.

حدس زده می‌شود که او به دیزل اشاره می‌کرد که توسط میشل رودریگز تأیید شد که تنش بین این دو در صحنه فیلمبرداری وجود داشت و تایریس گیبسون جانسون را به تلاش برای ساخت فرنچایز درباره خودش متهم کرد. هرچه در پشت صحنه اتفاق افتاد، به نظر می‌رسد که جانسون و دیزل اختلافات خود را برای منافع بیشتر فرنچایز پشت سر گذاشته‌اند. 

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو