معرفی فیلم Run Rabbit Run

معرفی فیلم Run Rabbit Run


منبع: فوت و فن

4

1402/3/13

11:15


فیلم بدو خرگوش بدو (Run Rabbit Run) جدیدترین اثر ترسناک و روان‌شناختی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که در ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس اکران شده بود و حالا قرار است در ماه جاری میلادی پخش شود.

معرفی فیلم Run Rabbit Run

فیلم بدو خرگوش بدو (Run Rabbit Run) جدیدترین اثر ترسناک و روان‌شناختی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که در ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس اکران شده بود و حالا قرار است در ماه جاری میلادی پخش شود. این فیلم به کارگردانی داینا رید است و فیلم‌نامه آن را نیز هانا کنت قلم زده است.

ستاره سریال وراثت (Succession) یعنی سارا اسنوک در این فیلم نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و این فیلم نیز داستان یک دکتر باروری به نام سارا را دنبال می‌کند که باورهای علمی راسخی درباره مرگ و زندگی دارد. اما وقتی دختر خردسالش به نام میا رفتاری آزاردهنده از خودش نشان می‌دهد و نسبت به خواهر مرده سارا وسواس پیدا می‌کند، سارا متوجه می‌شود که درک او از مرگ و زندگی در حال تغییر است.

فیلم «بدو خرگوش بدو» در نقاط مختلفی در استرالیا فیلم‌برداری شده و در جشنواره فیلم ساندنس نیز نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر ترسناک و مهیج آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم Run Rabbit Run

سکان کارگردانی فیلم «بدو خرگوش بدو» را داینا رید در دست دارد و این در حالی است که فیلم‌نامه آن را نیز هانا کنت در اولین تجربه نویسندگی‌اش قلم زده است. بازیگر و فیلمساز استرالیایی داینا رید با کارگردانی قسمت‌هایی از سریال Blue Heelers اولین تجربه کارگردانی‌اش را به دست آورد و بیشتر برای کارگردانی چندین قسمت از سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) شهرت دارد. او همچنین سابقه کارگردانی سریال‌هایی همچون All Saints، Sunshine، Upload، Space Force و Young Rock را در کارنامه دارد.

داستان فیلم Run Rabbit Run

فیلم «بدو خرگوش بدو» یک اثر مهیج و روان‌شناختی به شمار می‌رود که داستان یک مادر و پزشک باروری را بازگو می‌کند که باید با رفتار پر از مشکل دختر جوانش دست و پنجه نرم می‌کند و در عین حال، با کابوس‌های گذشته خودش نیز روبه‌رو شود. خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای این اثر به شرح زیر است:

«سارا اسنوک در این فیلم نقش یک دکتر باروری را بازی می‌کند که به‌شدت به مرگ و زندگی اعتقاد دارد اما پس از متوجه شدن رفتار غیرعادی و عجیب دختر جوانش، باید ارزش‌های خودش را به چالش بکشد و با روحی از گذشته‌اش مواجه شود.»

بازیگران فیلم Run Rabbit Run

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب سارا اسنوک در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند. او جایگزین الیزابت ماس شده بود که در ابتدا برای ایفای این نقش انتخاب شده بود. در این فیلم، سارا اسنوک نقش دکتری را بازی می‌کند که باید با دختر جوان پر از مشکلش دست و پنجه نرم کند. این بازیگر جدا از نقش بسیار برجسته و مهمش در سریال «وراثت» شبکه اچ‌بی‌او، بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی همچون استیو جابز (Steve Jobs)، تکه‌های یک زن (Pieces of a Woman)، سریال اسپریتد (Spirited)، سریال آینه سیاه (Black Mirror)، فیلم تقدیر (Predestination) و تعدادی دیگر شهرت دارد.

لیلی لا توره نیز در این فیلم نقش دختری هفت ساله به نام میا را بازی می‌‌کند که ظاهراً شیفته خواهر مرده مادرش و یک خرگوش شده است. از جمله دیگر بازیگرانی که در این اثر سینمایی حضور دارند می‌توان به دیمون هریمان در نقش پیتر، گرتا استراچی در نقش جوآن، نیل ملویل در نقش آلبرت، جولیا دیویس در نقش گیل و ترور جامیسون اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم Run Rabbit Run

فیلم «بدو خرگوش بدو» قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود. این فیلم ترسناک در اوایل سال جاری میلادی در جشنواره فیلم ساندنس اکران شده بود و در ماه ژوئن نیز در جشنواره فیلم سیدنی نیز اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو