برج اژدها تایلند و جاذبه های تماشایی آن

برج اژدها تایلند و جاذبه های تماشایی آن


منبع: آرگا

3

1402/3/13

11:41


اگر از علاقه مندان به جاذبه های دیدنی هستید، می توانید در این بخش با برج اژدها تایلند آشنا شوید. این برج دیدنی های زیادی برای علاقه مندان دارد.

یکی از دیدنی هایی که می توانید در منطقه سامپران تایلند از آن دیدن کنید، برج اژدها تایلند بوده این برج دارای ویژگی های مختلفی است. این شاهکار معماری که برج صورتی می باشد، توجه علاقه مندان زیادی را به سوی خود می کشاند.

برج اژدها تایلند

آشنایی با برج اژدها تایلند:

این برج در واقع یک شاهکار هنری و معماری ارزشمند است. برجی با ارتفاع ۵ متر و به رنگ صورتی که شاهد زیبایی های زیادی از معماری ان هستید. در بالای این برج نیز می توانید، سیر یک اژدها را مشاهده کنید که از دور هم به خوبی دیده می شود. شما علاقه مندان در سفر به این منطقه می توانید، نگاهی به موزه تایلند هم داشته باشید.

دیدنی های برج اژدها

مجسمه اژدها که یکی از مهم ترین المان های این برج است، دور تا دور ان را فرا گرفته و شما می توانید از بالا این اژدها را مشاهده کنید. برای دیدن سر این اژدها و لمس آن از نزدیک باید به بالای برج رفته و از آنجا ان را نگاه کنید.

درون این برج پله هایی قرار دارند که به بالای برج می رسند و شما می توانید از این بالا نمای دیدنی تری را مشاهده کنید. اطراف برج را درخت های تشکیل داده اند که بسیار سرسبز و تماشایی می باشند. شما می توانید از این فاصله جاذبه های مختلفی را مشاهده کنید.

بازدید از برج اژدها

بازدید از برج:

بازدید از این برج زیبا و صورتی برای عموم افراد آزاد بوده و شما از نزدیک نمایی دیدنی از این برج را مشاهده کنید. برای بازدید از درون برج نیز شما می توانید، وارد برج شده و از پله های آن عبور کرده و به بالای برج رفته و شاهد زیبایی های زیادی از ان باشید.

معرفی برج اژدها

همه گردشگران این بنا را یک نمونه از شاهکار معماری می شناسند. شما می توانید با سفر به این ناحیه و بازدید از این برج دیدنی شاهد زیبایی های زیادی از آن باشید. همانطور که می دانید این برج امروزه یکی از دیدنی های تایلند محسوب می شود.

نمایی از برج اژدها

از دیگر دیدنی های تایلند نیز می توان به معابد تایلند اشاره کرد که دارای زیبایی های زیادی هستند. شما علاقه مندان می توانید در لینک با دیدنی های بیشتری از این معابد هم آشنا شوید. بخش هایی از این ساختمان و برج که مشاهده می کنید، در طی سال ها تخریب شده اند و متاسفانه آسیب هایی هر چند کم به این بنا وارد شده است.

دور تا دور این بنا را پله های مارپیچی تشکیل داده اند و از دور مانند دم اژدها به نظر می رسند. این بنا ترکیب فوق العاده ای از رنگ ها بوده و به دلیل وجود رنگ صورتی بسیار برجسته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو