ویدیو : هیجان انگیز ترین قسمت سریال رهایم کن

منبع: فیگار

4

1402/3/13

12:36


به تازگی ویدیویی از هیجان انگیز ترین قسمت سریال رهایم کن در فضای مجازی وایرال شده که بسیاری از کابران ایبن فضا را شوکه کرده است.

ویدیو : هیجان انگیز ترین قسمت سریال رهایم کن

به تازگی ویدیویی از هیجان انگیز ترین قسمت سریال رهایم کن در فضای مجازی وایرال شده که بسیاری از کابران ایبن فضا را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از شوکه کننده ترین قسمت سریال رهایم کن در رسانه های مجازی وایرال شده است. گویا سکانس برترین قسمت سریال رهایم کن بسیاری از مخاطبین را متعجب کرده است. در ادامه ویدیویی از بهترین قسمت سریال رهایم کن خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

سکانس‌های جالب و مشابه از مونا احمدی در سریال رهایم کن و شهرزاد

هیجان انگیز ترین قسمت سریال رهایم کن

هیجان انگیز ترین قسمت سریال رهایم کن

بهترین قسمت سریال رهایم کن

قسمت شانزدهم 16 سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی است و می توان گفت رهایم کن قسمت 16 یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

سریال رهایم کن قسمت 16 شانزدهم ماجرایی عاشقانه و خانوادگی دارد؛ عروسی افسانه و بهرام باعث شدت گرفتن تنش بین هاتف و حاتم می شود که بانی این مراسم است. مارال برای تکمیل داستانی که از قبل آماده کرده تصمیم می گیرد ابتکار عمل را به دست بگیرد و کار را تمام کند. افسانه نیز به رازی از سرنوشت بهرام پی می برد و برای تغییر سرنوشت بهرام اقدام می کند.

شوکه کننده ترین قسمت سریال رهایم کن

در ادامه می‌توانید ویدیویی از برترین قسمت سریال رهایم کن را ببینید:

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی

هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو