ویدیو : تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی ؛ آبش بده میثاقی بخوره !!!

منبع: فیگار

4

1402/3/13

12:53


اخیرا ویدیویی از تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی در فضای مجازی فارسی وایرال شده که این حرف رکیک او حواشی بسیاری را برای او داشته است.

ویدیو : تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی ؛ آبش بده میثاقی بخوره !!!

اخیرا ویدیویی از تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی در فضای مجازی فارسی وایرال شده که این حرف رکیک او حواشی بسیاری را برای او داشته است.

به تازگی حواشی در مورد طعنه زشت مستر تیستر به میثاقی در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا حرف رکیک مستر تیستر به میثاقی در قالب یک ویدیو بوده که بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است. در ادامه ویدیویی از بدترین تیکه مستر تیستر به میثاقی خواهیم دید.

تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی

تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی

طعنه زشت مستر تیستر به میثاقی

امروز مستر تیستر بلاگر معروف در اینستاگرام حرف رکیک به مجری ورزشی میثاقی گفته است. چندی پیش مستر تیستر در سفر به یکی از شهر های مرکزی ایران به یک قصابی برای خرید گوشت شتر مراجعه می کند. در این ویدئو که در صفحه مستر تیستر منتشر شده، او تصویر سر شتری را نشان می دهد که پوست آن کنده شده و واقعاٌ ترسناک است.

پس از انتشار این تصویر، نگار شمس کارتونیست فعال در فضای مجازی که حامی حقوق حیوانات است اقدام به کشیدن کاریکاتور مستر تیستر و نقد این تصاویر می کند. مستر تیستر که این ماجرا با خبر می شود در خصوصی صفحه ی اینستاگرام از او می خواهد که این کاریکاتور را حذف کند. نگار شمس این کاریکاتور را نقدی بر رفتار او معرفی می کند و دلیلی برا حذف آن نمی بیند. گویا پس از امتناع از حذف کاریکاتور، مستر تیستر اقدام به تهدید و فحاشی کرده است.

حرف رکیک مستر تیستر به میثاقی

در ادامه می‌توانید بدترین تیکه مستر تیستر به میثاقی را ببینید:

پس از شروع کار صفحه خود، پس از همایشی که در برج میلاد در مورد بازاریابی اینترنتی داشتم آقای “ایرج جمشیدی ” من را دعوت کردند تا در روزنامه “آسیا” یک صفحه داشته باشم که فعالیت من با این روزنامه ۵ الی ۶ سال به طول انجامید و در حال حاضر خاتمه یافته است. در آخر هم پلتفرم اینستاگرام هم به دیده شدن صفحه من بسیار کمک کرد.

در حال حاضر با اینکه صفحه من ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد اما مشاهده ویدئوهای من میلیونی است و این نشان دهنده موفقیت کار و اعتقاد و اعتماد مردم به “مستر تیستر” می باشد. رستوران هایی که من به مردم معرفی میکنم گاهی تا چندین میلیون تومان افزایش فروش پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو