دیلیت اکانت اینستاگرام; چگونه اینستای خود را به صورت موقت و یا به طور کامل حذف کنیم؟

منبع: پلازا

3

1402/3/13

13:10


دیلیت اکانت اینستاگرام; چگونه اینستای خود را به صورت موقت و یا به طور کامل حذف کنیم؟

اگر پس از مدتی قصد حذف اکانت اینستاگرام خود را به صورت کامل دارید و یا حداقل می‌خواهید آن را به صورت موقت غیرفعال کنید، با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه انجام این عملیات را با هم مرور کنیم.

در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری عکس و تصویر است که کاربران پروپا قرص فراوانی دارد، با این حال ممکن است پس از مدتی بخواهید اکانت خود را در اینستاگرام به صورت کامل حذف کرده و یا آن را به صورت موقت، غیرفعال نمایید. پیشنهاد می‌شود با پلازا همراه باشید تا در ادامه نحوه غیرفعال‌سازی موقت و یا حذف کامل اکانت اینستاگرام را با هم مرور کنیم. البته به خاطر داشته باشید که شما نمی‌توانید از یک دیوایس iOS، اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، اما می‌توانید آن را به صورت موقت، غیرفعال نمایید. با تمام محدودیت های اینستا از نظر شما آیا میشود ساخت دو اکانت اینستاگرام با یک ایمیل را انجام داد ؟

فهرست مطالب

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت کامل حذف کنیم؟

1- ابتدا به صفحه مربوط به حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کنید. بنابراین می‌بایست با استفاده از مک و یا کامپیوتر خود به این آدرس رفته و سپس لاگین کنید.

2- در این قسمت می‌بایست توضیح دهید که چرا می‌خواهید اینستاگرام را ترک کنید.

3- در نهایت برای حذف اکانت ، ابتدا پسورد خود را وارد کرده و سپس روی عبارت Permanently delete my account کلیک کنید. دقیقا مشابه آنچه که در تصویر زیر می‌بینید:

حذف اکانت اینستاگرام / Delete Instagram Account

با حذف کامل اینستای خود تمامی اطلاعاتی که روی اکانت خود داشتید را از دست خواهید داد و دیگر قادر به ورود نخواهید بود. در خصوص ورود به اینستا میتوانید از مقاله آموزش ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل استفاده کنید که به نکات خوبی در این زمینه اشاره شده است. این موضوع میتواند عامل خوبی برای عدم استفاده از ایمیل باشد که اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در مقاله راه اندازی اینستاگرام با ایمیل به گزینه های مناسبی اشاره شده است.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال کنیم؟

1- ابتدا با استفاده از مک و یا کامپیوتر خود به آدرس Instagram.com رفته و سپس لاگین کنید.

2- حال روی آیکون پروفایل خود که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، کلیک کنید.

3- گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

4- حال روی عبارت Temporarily disable my account کلیک کنید.

5- یک دلیل برای ترک اینستاگرام انتخاب کرده و سپس پسورد خود را وارد نمایید. حال روی عبارت Temporarily Disable Account کلیک کنید.

این فرآیند را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

 

حذف اکانت اینستاگرام / Delete Instagram Account

مشکلات اینستا میتواند به عوامل مختلفی وابسته باشد که اگر در هنگام ساخت اکانت با مشکلی مواجه هستید میتوانید از مقاله آموزش رفع مشکل ساخت اکانت اینستاگرام کمک بگیرید که در این زمینه به نکات خوبی اشاره شده است که میتواند فارغ از روش حذف اکانت اینستا به شما کمک شایانی نماید.

سخن پایانی

در خصوص دیلیت اکانت اینستاگرام امروزه ابزار و بخش های بسیاری به اینستا اضافه شده است که قبل از انجام اینکار پیشنهاد می شود حتما قوانین برنامه را مشاهده کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. به هرحال اگر تصمیم دارید اینستای خود را از طریق کامپیوتر بسازید یا مدیریت کنید پیشنهاد می شود آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر را از دست ندهید. اگر در روال انجام حدف اکانت اینستا با مشکل یا سوالی مواجه شدید میتوانید باما در بخش نظرات همراه باشید و سوالات خود در این زمینه را از کارشناسان پلازا بپرسید. اگر احساس میکنید نکته مهمی وجود داشته که از قلم افتاده است آنرا باما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو