واکنش رسمی ابرآروان به تحریم‌های جدید آمریکا [+عکس]

منبع: تکراتو

6

1402/3/13

13:20


پس از تحریم ابرآروان توسط آمریکا، واکنش رسمی ابرآروان به تحریم‌های جدید آمریکا را شاهد هستیم.

واکنش رسمی ابرآروان به تحریم‌های جدید آمریکا [+عکس]

پس از تحریم ابرآروان توسط آمریکا، واکنش رسمی ابرآروان به تحریم‌های جدید آمریکا را شاهد هستیم.

دیروز در تکراتو خبر از تحریم ابرآروان و مالکان آن توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا دادیم. در فهرست تحریم‌‌های جدید آمریکا افزون‌بر دو شرکت ابر آروان و شرکت آروان گلوبال، نام دو مالک و بنیانگذار این شرکت نیز به نام‌های «پویا پیرحسینلو»، مدیرعامل ابر آروان و «فرهاد فاطمی»، مدیر فنی این شرکت دیده می‌شود. در بیانیه تحریمی آمریکا علت تحریم این دو شرکت و موسسان آن «تسهیل سانسور اینترنت در ایران» ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: ابرآروان و مالکان آن توسط آمریکا تحریم شدند

بیانیه واکنش رسمی ابرآروان به تحریم‌های جدید آمریکا

این برای اولین مرتبه نبوده که شرکت جهانی ابر آروان هم تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته و این امر قطعاً دارای تأثیراتی بر فعالیت جهانی آروان، خواهد بود. فعالیت گسترده بین‌المللی از اهداف بزرگ ابرآروان در سال‌های اخیر بوده و هم‌اکنون این امر تحت تأثیر تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار می‌گیرد. در متن بیانیه ابرآروان در واکنش به تحریم‌های آمریکا آمده است:

«ابرآروان اتهام‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا را که مبنای تحریم این شرکت و هم‌بنیان‌گذارانش قرار گرفته است، رد می‌کند و یادآور می‌شود که خدمات ابری در هیچ نقطه‌ای از جهان، مستقیم یا غیرمستقیم، نمی‌تواند نقشی در فیلترینگ، محدودسازی یا قطع اینترنت داشته باشد. همان‌طور که شکایت این شرکت علیه تحریم اتحادیه اروپا در دادگاه اروپا در جریان است، ابر آروان با استفاده از تمامی ابزارهای مشروع حقوقی و بین‌المللی علیه تصمیم وزارت خزانه‌داری آمریکا اقدام خواهد کرد.»

واکنش رسمی ابرآروان به تحریم‌های جدید آمریکا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش رسمی ابرآروان به تحریم‌های جدید آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو