ستاد خدمات سفر سنندج آماده ارائه خدمت به مسافران در تعطیلات نیمه خرداد است

منبع: همگردی

4

1402/3/13

13:37


ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ستاد خدمات سفر سنندج آماده ارائه خدمت به مسافران در تعطیلات نیمه خرداد است.

امیر صادقی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سنندج اظهار کرد: خوشبختانه در تعطیلات ایام نوروز و عیدسعید فطر امسال توانستیم میزبان مسافران و گردشگرانی از سراسر کشور باشیم و خدمات شایسته ای ارائه نمائیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج افزود: پیش بینی می شود در تعطیلات پیش رو و همچنین ایام تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم.

او عنوان کرد: از دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان انتظار می رود در این ایام با اجرای تمهیدات لازم و استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های موجود در راستای خدمات رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم را انجام دهند.

صادقی از آمادگی تأسیسات گردشگری شهرستان برای خدمات رسانی به گردشگران در این ایام خبر داد و گفت: در صورت تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مراکز اسکان موقت از جمله مدارس، سالن های ورزشی و پارک های دارای قابلیت برپایی چادر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج یادآور شد: امیدواریم با همکاری تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر زمینه تسهیل سفر گردشگران داخلی و خارجی به شهرستان را بیش از پیش فراهم کنیم.

در پایان این جلسه اعضای کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر شهرستان به ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفاه حال مسافران و گردشگران پرداختند.

ستاد خدمات سفر سنندج آماده ارائه خدمت به مسافران در تعطیلات نیمه خرداد است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو