شهر ری بهترین گزینه برای خرید آپارتمان یا اجاره آپارتمان

منبع: تاپ ناز

4

1402/3/13

13:53


چکیده : شهر ری از جمله شهرهای قدیمی ایران است که در زمان های گذشته به عنوان پایتخت معرفی کرده اند.

 این شهر اسامی متفاوتی داشته که در طول زمان دستخوش تغییرات قرار گرفته است. شهرری از شهرهای هشت هزار ساله است که شما با اجاره آپارتمان در شهر ری یا خرید آپارتمان در شهر ری می توانید در این اصالت و شکوه شریک باشید.

خرید آپارتمان در شهر ری

فاصله شهر ری تا مرکز تهران

شهر ری تا مرکز تهران حدود 20 کیلومتر فاصله دارد که با خودرو شخصی می توانید حدود 25 دقیقه بعد به مرکز تهران برسید. علاوه بر خودروی شخصی می توانید به کمک وسایل نقلیه عمومی به راحتی به هر منطقه ای در تهران دسترسی پیدا کنید.

شهر ری به قدری کامل است که شما برای تهیه مایحتاج، نیازی به رفت و آمد به تهران پیدا نخواهید کرد. همه چیز در شهر ری در دسترس شما خواهد بود.

محله های خوب شهر ری

محله های خوبی که در شهر ری وجود دارند با توجه به شرایط زندگی شما تعیین می شود. با تعیین بودجه می توانید بهترین خانه را برای اجاره آپارتمان و خرید آپارتمان در این منطقه پیدا کنید.

دلیل این است که در این شهر تنوع بسیاری وجود دارد. شما در محله های نزدیک حرم بهترین آپارتمان ها را پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال خانه هایی که در خیابان 24 متری یا همان زکریای رازی وجود دارند شرایط بسیار مناسبی برای زندگی داشته و دسترسی عالی به حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری برای ساکنین وجود دارد.

اگر به دنبال محله ای ساکت در شهرری هستید بهتر است آن هایی را انتخاب کنید که از حرم دور هستند، معمولا خیابان های اطراف حرم با اینکه امکانات بیشتری دارند اما کمی شلوغ بوده و این امر می تواند برای برخی از افراد اهمیت ویژه ای داشته باشد.

در صورتی که دسترسی به امکانات برای شما اهمیت دارد، خیابان های اطراف حرم بهترین فرصت هستند.

چگونه به مترو شهر ری برویم

مترو شهر ری روی خط تجریش، کهریزک قرار دارد. مترو شهرری در محله حمزه آباد، میدان غیبی خیابان داسار واقع شده است. متروهای دیگر در شهر ری عبارتند از: جوانمرد قصاب، خزانه یا همان پایانه جنوب هستند که برای رسیدن به هر یک باید مسیرهای موجود طی شود.

استخر مدرس شهرری

این استخر یکی از بهترین استخرهای موجود در شهر ری است برای رسیدن به آن باید وارد محله حمزه آباد شوید و در نهایت به خیابان مدرسه بروید و از اوقات خود نهایت لذت را ببرید. علاوه بر استخر مدرس استخرهای دیگری در شهید محلاتی وجود دارد.

سینما راگا در شهر ری تهران

سینما راگا اولین سینمای عمومی در شهر ری است که در طبقه بالای یک مرکز تجاری با محصولات بسیار متنوع قرار دارد.

فروشگاه رفاه در قسمت پارکینگ سینما راگا تاسیس شده و شرایط زندگی را برای افرادی که در این منطقه ساکن هستند بسیار ساده و دلنشین کرده است. برای رسیدن به سینما راگا از میدان حضرت عبدالعظیم می توانید تاکسی را به مقصد مورد نظر پیدا کنید.

برای خرید آپارتمان در شهر ری بهتر است آگهی های سایت ملکی دلتا را مشاهده کنید.

مراکز درمانی موجود در شهر ری

به منظور خرید و اجاره آپارتمان علاوه بر امکانات تفریحی و رفاهی، دسترسی به مراکز درمانی بسیار اهمیت دارد که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

درمانگاه فیروز آبادی که یکی از قدیمی ترین بیمارستان های شهر ری است و در خیابان فداییان اسلام نزدیک میدان شهر ری واقع شده است.

از دیگر مراکز درمانی و تخصصی می توان به شهدای هفتم تیر، دارالشفای کوثر، ابوذری، فرهنگیان و درمانگاه شهدای شهرری اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شهر ری می توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

میانگین قیمت آپارتمان در شهرری

اگر قصد خرید آپارتمان در شهر ری دارید باید با در نظر گرفتن میانگین قیمت ها  بودجه مناسب خود را تعیین کنید. در سایت دلتا میانگین قیمت خرید آپارتمان در شهر ری 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است که تقریبا متری 40 میلیون تومان تمام می شود. برای دیدن آگهی های بیشتر می توانید وارد سایت شوید و با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید خانه مناسب خود را خریداری کنید.

قیمت آپارتمان در شهر ری

قیمت اجاره آپارتمان در شهر ری تهران

قیمت خانه و آپارتمان در منطقه 19 و 20 تهران بسیار مناسب است از این رو افراد بسیاری خواهان خرید و رهن و اجاره در این منطقه هستند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید با ما همراه باشید تا قیمت اجاره و رهن را مورد بررسی قرار دهیم.

به عنوان نمونه در سایت ملکی دلتا یک آپارتمان 62 متری با یک خواب و دیگر امکانات با مبلغ 650 میلیون تومان ودیعه و 2 میلیون و 500 هزارتومان اجاره درج شده است.

شهر ری یکی از بهترین مناطق تهران است که شما را با مناسب ترین قیمت ها صاحب خانه می کند. شما می توانید در این منطقه از تمام امکانات آن استفاده کنید و برای آن کمترین هزینه را بپردازید. سایت ملکی دلتا شما را با بهترین آپارتمان ها برای خرید، فروش و اجاره آشنا می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو