تاریخ انتشار نسخه‌ی دیجیتالی Fast X منتشر شد

منبع: گیمفا

4

1402/3/13

16:32


دهمین عنوان در سری فیلم‌های محبوب و پرفروش Fast & Furious به نام Fast X، در انتهای بهار امسال مهمان خانه‌ی طرفداران خواهد بود.

تاریخ انتشار نسخه‌ی دیجیتالی Fast X منتشر شد

دهمین عنوان در سری فیلم‌های محبوب و پرفروش Fast & Furious به نام Fast X، در انتهای بهار امسال مهمان خانه‌ی طرفداران خواهد بود.

در فیلم Fast X، دومینیک تورتو با بازی وین دیزل و خانواده‌اش باید با تهدیدی دست و پنجه نرم کنند که هرگز تا پیش از آن‌، حتی در بدترین کابوس‌هایش نیز انتظار آن را نمی‌کشیدند.

دانته ریس با بازی جیسون موموآ، با سایفر با بازی شارلیز ترون هم‌پیمان شده‌اند تا یکبار برای همیشه از شر تورتو و خانواده‌اش خلاص شوند. ریس با متدهای غیرمعمول و غیرمنتظره‌اش از انجام هیچ عمل اهریمنی برای از میان بردن تورتو دریغ نخواهد کرد.

فیلم Fast X به کارگردانی لوییس لتریر و بر اساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن میزو توسعه داده شده است. جاستین لین که پیش‌تر کارگردانی نسخه‌های متعددی از این فرنچایز را بر عهده داشت؛ در ابتدا قرار بود تا سکان کارگردانی این اثر را نیز هدایت کند؛ اما در نهایت در اثر اختلاف‌های متعدد با تهیه‌کننده و ستاره‌ی این اثر یعنی وین دیزل، از این پروژه جدا شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به وین دیزل، جیسون موموآ، شارلیز ترون و جیسون استاتهام اشاره کرد.

فیلم Fast X اولین قسمت از سه‌گانه‌ی پایانی این فرنچایز است که قرار است تا اختتامیه‌ای باشکوه برای سری فیلم‌هایی باشند که به مدت بیش از ۲۰ سال، اکشن، هیجان و آدرنالین را برای طرفداران خود به ارمغان آورده‌اند. علی‌رغم اینکه هنوز اطلاعات زیادی از دو فیلم بعدی منتشر نشده است؛ اما بر طبق گمانه‌زنی‌ها فیلم یازدهم برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

نسخه‌ی دیجیتالی فیلم Fast X در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

منبع:کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو