گوشی هواوی نوا Y91 معرفی شد؛ بررسی قیمت، دوربین و سخت افزار

گوشی هواوی نوا Y91 معرفی شد؛ بررسی قیمت، دوربین و سخت افزار


منبع: پلازا

5

1402/3/13

16:33


گوشی هواوی نوا Y91 معرفی شد؛ بررسی قیمت، دوربین و سخت افزار

گوشی هواوی نوا Y91 محصول جدیدی از برند Huawei بوده است. در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم نقد و بررسی گوشی nova Y91 را برای شما عزیزان انجام دهیم به امید آن که بتوانیم توضیحات خوبی را برایتان شرح دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

سری محصولات هوآوی با توجه به تحریم های شدیدی که علیه آن صادر شده است بازهم توانست رشد خوبی را در پیش بگیرد. هوآوی نوا یک برند از سری محصولات محبوب چینی بوده است که معمولا میزبان انتشار محصولات میان رده بوده است که یکی از جدیدترین آنها گوشی موبایل هواوی نوا وای 91 نام داشته است. به هر حال ما آمده ایم تا شما را با اطلاعات رسمی محصول آشنا کنیم تا در هنگام خرید بتوانید به شکل بهتری تصمیم گیری کنید. این گوشی هوشمند در میان محصولات سال 2023 میتواند گزینه نسبتا خوبی باشد.

فهرست مطالب

گوشی هواوی نوا Y91

اگر تصمیم به خرید گوشی Huawei nova Y91 گرفته اید باید بدانید که این محصول میزبان یکسری سخت افزار معمولی و خوب بوده است که قیمت گذاری آن از دید ما کمی تند بوده است ولی به هر حال میتوان گفت که گوشی موبایل هواوی نوا وای 91 یک محصول میان رده بوده است که برای عرضه در بازارهای جهانی زمان زیادی را نیاز نداشته است. با پایان معرفی گوشی هواوی نوا Y91 به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

مزیت و معایب

در یک کلام اگر بخواهیم به معایب گوشی موبایل هواوی نوا وای 91 اشاره داشته باشیم باید بدانید که قیمت تند اصلی ترین ضعف محصول بوده است که نسبت به سخت افزار و دوربین ها کمی زیاد بوده است.

اما از اصلی ترین مزایای گوشی موبایل هواوی نوا وای 91 میتوان به تراشه اسنپدراگون و باتری قدرتمندی اشاره داشت که در ادامه اطلاعات بیشتری را از آن برایتان شرح خواهیم داد. باما جهت بررسی گوشی هواوی نوا Y91 همراه باشید.

مشخصات گوشی موبایل هواوی نوا وای 91

هواوی نوا وای ۹۱ یکی از جدیدترین محصولات شرکت چینی هوآوی بوده که قرار است در ژوئن ۲۳ عرضه شود این محصول یک گوشی هوشمند میان رده با سخت افزار مناسب بوده است که اگر به دنبال آشنایی با آنها هستید در ادامه می توانید با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی موبایل هواوی نوا وای 91

صفحه نمایش رابط کاربری شما با سخت‌افزار محصول بوده است که در این زمینه می‌تواند به یک سایز 6.95 اینچی دسترسی داشته باشید که مدل آن از نوع LCD بوده است. گزینه های نرم افزاری این بخش سبب خواهد شد تا به نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دسترسی داشته باشید و شاهد وضوح پیکسلی 1080 در 2376 پیکسل باشید.

نرخ تراکم پیکسلی این صفحه نمایش روی ۳۷۶ PPi متمرکز شده است که می‌تواند گزینه نسبتاً خوبی برای گیمر ها و اشخاصی باشد که با فیلم و سریال سر و کار دارند اما مدل ال سی دی آن یک ضعف برای محصول به شمار میرود. این مورد در طراحی گوشی هواوی نوا Y91 سبب شده است تا محصول زیبایی خوبی را دریافت کند که از تصاویر گوشی موبایل هواوی نوا وای ۹۱ مشخص بوده است.

سخت افزار گوشی موبایل هواوی نوا وای ۹۱

در بخش سخت‌افزاری محصول شاهد رابط کاربری MIUI 13 هستیم که متاسفانه به دلیل تحریم های اعمال شده از سوی ایالات متحده آمریکا بر روی گوشی های هواوی امکان دسترسی به گوگل پلی سرویس را نخواهید داشت و باید برنامه و بازی هایی که نیاز دارید را از دیگر پلتفرم های مطرح جهانی دریافت کنید.

پرازنده ی گوشی موبایل هواوی نوا وای 91 یا همان تراشه مرکزی محصول از مدل کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ بوده است که این مورد می تواند اینترنت نسل ۴ با ۶ نانومتر را در اختیار شما قرار دهد که خبری از اینترنت نوین روز دنیا یعنی فایو جی نخواهد بود. سی پی یو نسبتا قدرتمند با مشخصات Octa-core (4×2.4 GHz Cortex-A73 & 4×1.9 GHz Cortex-A53) می‌تواند سرعت و قدرت خوبی را در اختیار شما قرار دارد.

گوشی هواوی نوا Y91; بررسی قیمت و دوربین و سخت افزار

در بخش پردازنده گرافیکی گوشی موبایل هواوی نوا وای ۹۱ از یک قطعه مناسب به نام آدرنو ۶۱۸ استفاده شده است که این مورد می تواند میزبان خوبی برای نصب و راه اندازی بازی های نوین روز دنیا باشد.

همانطور که گفته شد این محصول یک گوشی میان‌رده بوده که در بخش دوربین نباید انتظارات بالایی را از آن داشته باشید. هواوی نوا وای ۹۱ از یک دوربین دوگانه برخوردار بوده است که لنز اصلی آن شامل ۵۰ مگاپیکسل کیفیت بوده است که برای عمق دهی آن از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. پشتیبانی از ویژگی‌هایی نظیر ال ای دی فلش و HDR و پانورما می‌تواند به شما در زمینه ثبت تصاویر کمک نماید.

گوشی Huawei nova Y91

در حالت فیلمبرداری می توانید به کیفیت ۱۰۸۰ با ۳۰ فریم در ثانیه دسترسی داشته باشید. دوربین سلفی محصول روی ۸ مگاپیکسل تنظیم شده است که برای فیلمبرداری می تواند به همان اطلاعات مربوط به دوربین اصلی یعنی کیفیت ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم بر ثانیه دسترسی داشته باشید. با ما در ادامه همراه باشید که قصد داریم دیگر اطلاعات مهمی گوشی نظیر قیمت و باتری را مورد بررسی قرار دهیم.

باتری و قیمت گوشی موبایل هواوی نوا وای 91

یکی از اصلی ترین ویژگی های گوشی Huawei nova Y91 که می‌تواند برای هر کاربری مفید واقع شود باتری لیتیومی غیر قابل جابجایی با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپر بوده است که این مورد سبب شده است تا این محصول نسبت به گوشی های هم رنج قیمتی خودش کمی بالا تر دیده شود. در این زمینه به یک شارژر فست ۲۲ و نیم واتی دسترسی خواهید داشت که تمام اطلاعات ذکر شده فوق را میتوانید با قیمت ۲۸۰ یورو خریداری کنید. رنگ‌بندی‌های محصول نیز در دو رنگ مشکی و نقره ای تقسیم بندی شده اند.

تاریخ عرضه ی گوشی Huawei nova Y91

مرجع جی اس ام آرنا زمان معرفی رسمی محصول را 23 می اعلام نموده که زمان عرضه جهانی گوشی ماه ژوئن 2023 بوده است که باید منتظر ماند تا تاریخ دقیق محصول مشخص شود.

سخن پایانی

در بررسی گوشی هواوی نوا Y91 همانطور که شاهد بودید به اطلاعات مهمی که نیاز بود بدانید اشاره شد. حال نوبت شماست که نظر خود را نسبت به گوشی Huawei nova Y91 بیان کنید و بگویید که آیا گوشی موبایل هواوی نوا وای 91 میتواند در بازارهای جهانی با وجود رقبای قدرتمند حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟ بی شک نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیر بسزایی داشته است که نباید نادیده گرفته شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو