تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است و کارت تاروت شش جام به طور کلی نشان دهنده گشاده رویی و معصومیت می باشد که در این مطلب از سلام دنیا درباره معنی کارت شش جام در تاروت، تفسیر دقیق و کامل Six of Cups، توضیحات کامل کارت تاروت شش جام عمودی و معکوس در زمینه سلامتی، حرفه، مال و عشق صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معنی کارت تاروت شش جام

معانی کلیدی (عمودی): کودکان، طراوت، خلوص، خلاقیت، شفقت، حسن نیت، سادگی، اشتراک گذاری، هدیه، خیریه، خانواده، حمایت و حفاظت، خاطرات، تاثیرات گذشته، اشتیاق، مالیخولیا، اتحاد مجدد

معانی کلیدی (معکوس): بینشی رنگارنگ از گذشته، بلوغ، بزرگ شدن، ترک خانه، استقلال، یکنواختی، فقدان تخیل، بی حرکتی، گرفتار شدن در گذشته و پرداختن به مسائل دوران کودکی


حتما بخوانید: آموزش کامل خواندن کارت های تاروت


توضیحات کامل کارت تاروت شش جام در تاروت صغیر

پسر کوچکی در فیلم شش جام یک فنجان گل به دختری جوانتر می دهد. پسر گل ها را به دختر هدیه می دهد در حالی که دختر با تحسین و احترام به او نگاه می کند. این ژست مهربانانه با عشق، هماهنگی و همکاری می درخشد. بچه‌های کوچک نیز بازنمایی تجربیات دوران کودکی هستند. یک بار دیگر از جوانی، ساده لوح بودن و بی خیال بودن لذت ببرید، زیرا یک مرد مسن در پس‌زمینه کنار می‌رود، گویی که نشان می‌دهد دیگر نیازی به نگرانی در مورد مسائل مربوط به بزرگسالان نیست.

به نظر می رسد که جوانان نیز در حیاط یک خانه بزرگ ایستاده اند که نشان دهنده راحتی، ثبات و محافظت است. چهار جام پر شده اضافی در جلو وجود دارد. شش جام نشان دهنده هیجان خاطره، آرامش خانه و معصومیت جوانی است.
داخل خود کارت شش جام با گل های سفید دیده می شود. در پیش زمینه دو بچه هستند که یکی از آنها فنجان را به دیگری می دهد. پسری که به دختر گل می دهد، آداب و رسوم و دیدارهای شاد را به تصویر می کشد. ممکن است تصور کنیم که بچه ها از آنجایی که به نظر می رسد در یک قلعه هستند احساس امنیت و راحتی می کنند.

معنی کارت تاروت شش جام

شش جام (عمودی)
تعبیر کارت تاروت شش جام در فال تاروت

شش جام کارتی است که خاطرات دلپذیری را از گذشته شما به ارمغان می آورد، خواه از کودکی، نوجوانی یا جوانی شما باشد. شما به سادگی می توانید آن خاطرات را در ذهن خود مرور کنید، یا ممکن است به جایی که در آن بزرگ شده اید برگردید یا با دوستان قدیمی در تماس باشید. در یک جلسه دبیرستان شرکت کنید یا با یک دوست قدیمی در تماس باشید. همانطور که به تمام لحظات خوبی که به اشتراک گذاشته اید فکر می کنید، این پیوندها به شما احساس شادی و رضایت می دهد. از این فرصت برای تعیین اینکه آیا هنوز هم علایق زیادی دارید و آیا می‌خواهید با این رابطه پیش بروید، استفاده کنید.


حتما بخوانید: معنی کارت تک جام در تاروت


شش جام از شما می خواهد که دوباره با خود دوران کودکی خود ارتباط برقرار کنید و شادی، آزادی و روزهای دوران جوانی خود را دوباره زنده کنید. زمانی که به خود اجازه می دهید بی خیال، تکانشگر و نوآور باشید، با خود واقعی و غریزه خود هماهنگ تر می شوید. کودکان در زندگی شما نیز می توانند با شش جام نشان داده شوند. ممکن است به بارداری، تولد، و خواهر و برادری دوستانه اشاره کند. همچنین ممکن است نشانه این باشد که شما زمان بیشتری را صرف خندیدن و بازی با بچه های کوچک می کنید.

شش جام یک کارت تاروت صغیر است که ممکن است نشان دهنده داشتن فرزندان، مراقبت از آنها یا کار با آنها باشد. همچنین کارت صغیر جوانان، کودکان و جوانان است. ممکن است به معنای صرفه جویی، بازیگوشی، معصومیت، سخاوت و به اشتراک گذاری باشد. علاوه بر این، ممکن است به معنای ایمنی و خویشاوندی باشد. شش جام ممکن است به شما توصیه کند که اگر دوران سختی را پشت سر گذاشته اید، به حمایت به خانواده و دوستان نزدیک خود تکیه کنید. در گسترش تاروت، شش جام همچنین می تواند نشان دهنده نابالغی یا رفتار نوجوانانه شما باشد. گاهی اوقات ممکن است هنگامی که با کارت های حمایتی خاص ترکیب می شود، نشانه ای از آسیب دوران کودکی باشد. برای افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند، ممکن است نشانه ای از دلتنگی باشد.

توضیحات کامل کارت تاروت شش جام در تاروت صغیر

تعبیر کارت شش جام در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه (عمودی)

اهمیت شش جام در تاروت برای عشق، گذشته را بار دیگر زنده می کند. این کارت ممکن است نشان دهنده بازگشت به گذشته و نوستالژی همراه با آن باشد. ممکن است به خاطرات خوشایند نگاه کنید، از آشنایی آرامش‌بخش همسرتان قدردانی کنید، یا شاید با شعله‌ای قدیمی برخورد کنید. شش جام (عمودی) همچنین می‌تواند نشان‌دهنده دوره‌ای باشد که جای زخم‌ها در حال بهبود هستند و راحتی ممکن است در حال حاضر برای شما بسیار مهم باشد. اگر شما و همسرتان دوران سختی را در رابطه خود گذرانده اید، نگاه کردن به زمان های فوق العاده ای که شما دو نفر با هم داشته اید و شاید حتی زنده کردن دوباره آنها، می تواند بسیار آرامش بخش باشد. با این حال از زندگی صرفاً در گذشته خودداری کنید. بگذارید آینده شما با گذشته بارور شود.


حتما بخوانید: معنی کارت دو جام در تاروت


خواندن تاروت شش جام در عشق می تواند به سادگی به این معنی باشد که شما و طرف مقابلتان عاشق قدیمی هستید.در صورتی که کارت های موجود در منطقه اطراف مطلوب باشد، ممکن است داشتن فرزند نشان داده شود. این همچنین می تواند نشان دهنده مشکلات در یک رابطه باشد که ناشی از جهل یا ناپختگی است. ممکن است به این دلیل باشد که شما از شروع یک رابطه خودداری می کنید زیرا به دنبال شریک سابق خود هستید یا اینکه او در رابطه شما دخالت می کند یا باعث ایجاد اختلاف می شود. اگر مجرد هستید، شش جام می تواند نشان دهنده بازگشت معشوق سابق به زندگی شما، رابطه عاشقانه با یک دوست دوران کودکی یا یافتن عشق در شهر شما باشد.

تعبیر کارت شش جام در فال تاروت در زمینه امور مالی (عمودی)

بسیاری از مسائل مالی را می توان با خوش اقبالی شش جام (ایستاده) حل کرد. این کارت ممکن است گهگاه نشان دهنده یک هدیه، کمک مالی یا فقط اشتراک منابع باشد. با توجه به ارتباط کارت با دوران کودکی و خانه، ممکن است اعضای خانواده منبع این اشتراک باشند. نقل مکان به خانه والدینتان ممکن است به شما کمک کند تا در عین نزدیکی به افرادی که به شما اهمیت می دهند، پول بیشتری پس انداز کنید. به عنوان یک جایگزین، ممکن است در طرف دیگر این کار قرار داشته باشید و در حالی که اعضای خانواده را به خانه خود دعوت می کنید، بار را تقسیم کنید. شش جام ممکن است نمادی از ارائه یا پذیرش هدایا یا کمک های خیریه در مورد پول باشد. همچنین ممکن است به کسب ثروت تعبیر شود.


حتما بخوانید: معنی کارت سه جام در تاروت


شش جام همچنین ممکن است زمانی که شما در حال بررسی یا نوشتن وصیت نامه هستید ظاهر شود. این کارت تاروت صغیر آرکانا نشان دهنده اهدا یا پذیرش بودجه برای اهداف خیریه است. همچنین ممکن است به این معنا باشد که شما چیزی را به ارث خواهید برد یا اینکه قصد دارید یا در حال آماده سازی وصیت نامه هستید. با فرصت‌های خوب کسب درآمد، باید به زودی فرصت‌های خوبی را برای دستیابی به دستاوردها و موفقیت‌های مالی به دست آورید.

کارت شش جام می تواند نشان دهنده دریافت یا دادن هدایا و همچنین اهدای خیریه در مورد پول باشد. همچنین ممکن است به این معنی باشد که شما یک میراث دارید.شش جام همچنین می تواند در زمانی که شما در حال بررسی وصیت نامه هستید یا در حال نوشتن آن هستید ظاهر شود.

تعبیر کارت تاروت شش جام در فال تاروت

تعبیر کارت شش جام در فال تاروت در زمینه حرفه (عمودی)

این کارت  اغلب به معنی شفا، خاطرات و دوران کودکی است. شاید ایده خوبی باشد که همین الان درباره سفر شغلی خود در گذشته فکر کنید. این کارت ممکن است نشان دهد که شما درس های مهمی برای یادگیری از تلاش های گذشته خود دارید که به شما در ایجاد آینده کمک می کند. آنچه در گذشته خوب بوده را در نظر بگیرید و بررسی کنید که دیگر اشتباهات قبلی را تکرار نکنید.


حتما بخوانید: معنی کارت چهار جام در تاروت


از طرف دیگر، این کارت ممکن است نشان دهد که شما در حال ارزیابی مجدد مسیر شغلی خود هستید و حتی ممکن است موقعیتی را انتخاب کنید که قبلاً آن را ترک کرده اید. شش جام معمولاً یک فال مطلوب در خواندن شغلی است. مخفف تخیل، همکاری و حسن نیت است. وقتی این کارت ظاهر شد، ایده خوبی است که در تلاش‌های مشارکتی یا خلاقانه شرکت کنید. کار با جوانان یا کودکان نیز ممکن است ضمنی باشد. شش جام نشانه ای مطلوب در خواندن شغلی است. این نشان دهنده همکاری مثمر ثمر، کار گروهی مبتکرانه و کار تیمی موفق است.

در نتیجه، تلاش شما در محل کار برای کل تیم مثمر ثمر و سودآور خواهد بود. از این فرصت برای بهبود خود و اطرافیانتان استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید، از استفاده از این فرصت برای سال‌های آینده سود خواهید برد! در خواندن شغلی، شش جام معمولاً نشانه خوش شانسی است. این مخفف خلاقیت، کار گروهی و حسن نیت است. وقتی این کارت می آید، زمان ایده آلی است که مجذوب تلاش های خلاقانه یا مشارکتی شوید. نمونه های دیگر شامل برخورد با کودکان خردسال یا نوزادان تازه متولد شده است.

تعبیر کارت شش جام در فال تاروت در زمینه حرفه

تعبیر کارت شش جام در فال تاروت در زمینه سلامتی (عمودی)

شش جام به سادگی می تواند به شما توصیه کند که نسبت به فردی که بیمار است مهربان باشید زیرا ممکن است بیش از آنچه در تفسیر مراقبت های بهداشتی تصور می کنید به کمک شما نیاز داشته باشید. سعی کنید تا آنجا که می توانید زندگی خود را ساده کنید و به اصول اولیه بازگردید زیرا ممکن است نشانه این باشد که سبک زندگی سریع شما را بیمار می کند یا باعث استرس غیر ضروری شما می شود.


حتما بخوانید: معنی کارت پنج جام در تاروت


اگر قصد باردار شدن دارید، شش جام یک فال شگفت انگیز است زیرا نشان دهنده خانواده و عزیزان است. شش جام ممکن است به معنای مهربانی یا دلسوز بودن با کسی باشد که در حال گذر از یک بحران سلامتی است. آنها ممکن است بیش از آنچه تصور می کنید به کمک شما نیاز داشته باشند. همچنین می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شیوه زندگی سریع و روان شما را ناخوشایند یا بیش از حد استرس می‌دهد.

تا جایی که می توانید سعی کنید زندگی خود را ساده کنید و به اصول اولیه بازگردید. شش جام نشان دهنده کودکان و خانواده است و اگر قصد بارداری دارید، آن را به فال نیک می‌دهد. اما، از سوی دیگر، نشان دهنده هشدارها است. بنابراین، شما باید مراقب خود باشید و هیچ چیز را بدیهی فرض نکنید. یکی از اعضای خانواده شما، اگر تحت درمان باشد، درمان مناسب را دریافت خواهد کرد و به دنبال موفقیت در سلامت و تندرستی خود خواهد بود.

کارت تاروت شش جام (معکوس)

معنی کامل کارت تاروت شش جام معکوس

اگر در حین مطالعه، شش جام را برعکس دریافت کردید، در نظر بگیرید که آیا ممکن است به گذشته بچسبید و از زمان حال دور شوید. در هر صورت، وقتی متوجه می‌شوید که به جای حال، در گذشته یا حال زندگی می‌کنید، فرصت‌هایی را که درست در مقابل شما قرار دارد از دست می‌دهید. مشاهده و احساسات ممکن است احساسات خوشایند یا بد را برانگیزد. تا زمانی که به خاطر داشته باشید که تغییر واقعی فقط در زمان حال می تواند اتفاق بیفتد، گهگاه رویاپردازی در مورد گذشته قابل قبول است. شش جام را به عنوان فرصتی برای حل مسائل قدیمی در نظر بگیرید تا بتوانید روی زمان حال تمرکز کنید.

شش جام معکوس می تواند نشان دهنده این باشد که  شما می توانید به فکر عشق سابق باشید یا شاید دوباره آنها را ببینید، اما می خواهید رابطه را ادامه دهید. از آنجایی که نگران این هستید که آنها شما را محکوم کنند، ممکن است تردید داشته باشید که به مردم بفهمانید که این احساسات یا ارتباطات قدیمی را دوباره زنده می کنید. این کارت تاروت آرکانا به طور کلی می تواند نشان دهنده رهایی از گذشته و آمادگی برای حرکت به سمت آینده باشد. ممکن است نشانه بلوغ، پا گذاشتن یا بزرگ شدن باشد. همچنین می تواند به معنای رها کردن رفتارهای کودکانه یا نگرانی های گذشته باشد.


حتما بخوانید: معنی کارت شش جام در تاروت


برعکس، شش جام ممکن است نشان دهنده معصومیت دزدیده شده از بدرفتاری در دوران کودکی باشد. یکی دیگر از تفسیرهای معکوس شش جام این است که ممکن است احساس کنید از خود جوان تر و شاید اهداف دست نیافتنی دوران کودکی خود جدا شده اید. از دست دادن این اهداف ممکن است وحشتناک باشد، اما گاهی اوقات زندگی شما را در مسیری که باید طی کنید مجبور می کند و نباید خود را مسئول تصمیمات خود بدانید. شش جام (برعکس) همچنین می تواند به این معنی باشد که شما در گذشته گرفتار شده اید. اگر اینطور است، باید دوباره روی زمان حال تمرکز کنید و بابت چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید.

معنی کامل کارت تاروت شش جام معکوس

تعبیر کارت شش جام معکوس در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه (معکوس)

معکوس 6 جام تاروت به معنای عشق نشان می دهد که شما می توانید در گذشته زندگی کنید تا زمان حال. ممکن است به دلیل رابطه قبلی نتوانسته باشید فضایی در قلب خود به دیگری بدهید. ممکن است فکر کنید که عشقی که قبلا تجربه کرده اید یک افسانه بوده است یا اینکه دیگر هرگز فردی مانند شریک سابق خود را کشف نخواهید کرد. برای شرکای فعلی یا بالقوه، زندگی با کسی که به این شکل زندگی می کند می تواند نسبتاً ناعادلانه باشد. شرکای سابق به دلایلی شرکای فعلی شما نیستند و ممکن است شما فقط به یاد زمان های خوشایند باشید. گذشته را حذف کنید. در غیر این صورت، می توانید از یافتن دوباره عشق جلوگیری کنید.


حتما بخوانید: معنی کارت هفت جام در تاروت صغیر


شش جام معکوس در گسترش تاروت عشقی می تواند نشان دهنده کسالت یا عدم اشتیاق در یک رابطه باشد. با وجود این واقعیت که شراکت به شما ثبات می دهد، می توانید آن را محدود کننده بدانید. اگر تنها هستید، معکوس شدن شش جام ممکن است نشانه ای از آمادگی شما برای حرکت از روابط قبلی و یافتن روابط بهتر باشد. اگر به گذشته بچسبید هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و در صورت انجام این کار به خطر می افتید که آرزو کنید زندگی خود را از دست بدهید.

به چهره ای تازه فرصت دهید! شش جام همچنین می تواند نشان دهد که ممکن است محبتی را که لایق آن هستید دریافت نکنید یا توانایی شما برای برقراری ارتباط با همسرتان اگر قبلاً در یک رابطه هستید، به دلیل مشکلات یا آسیب های دوران کودکی با مشکل مواجه شده است.

تعبیر کارت شش جام معکوس در فال تاروت در زمینه امور مالی

این کارت نمایانگر جوانی و گذشته در حالت قائم است. شش جام ، هنگامی که برگردانده می شوند، نشان می دهد که شما آماده هستید که آن را به تنهایی انجام دهید. افرادی که در خانه زندگی می کنند اما در حال آماده شدن برای خروج هستند اغلب از این کارت استفاده می کنند. این نشان دهنده پیشرفت شما به سمت بلوغ مالی است.

اگر با والدین یا افراد دیگری زندگی می‌کنید، احتمالاً یاد گرفته‌اید که چگونه پول خود را بهتر مدیریت کنید و برای شروع زندگی خود نظم و انضباط داشته باشید. از مزایای این تغییرات قدردانی کنید - ممکن است ترسناک باشند اما ضروری هستند. معکوس شدن شش جام در یک موقعیت مالی می تواند نشان دهد که شما در حال توسعه استقلال مالی و بلوغ در مدیریت پول خود هستید.


حتما بخوانید: معنی کارت هشت جام در تاروت


ممکن است بیانگر این باشد که یک جوان که هنوز با خانواده در خانه زندگی می کند آماده می شود تا خودش را ترک کند و زندگی کند. حتی اگر این مهم است، انجام این کار ممکن است از نظر احساسی برای شما تخلیه شود، پس مراقب خود نیز باشید. از نظر مالی، معکوس شش جام می تواند نشان دهنده این باشد که شما در حال توسعه استقلال مالی و بلوغ در برنامه ریزی مالی خود هستید.

تعبیر کارت شش جام معکوس در فال تاروت

تعبیر کارت شش جام معکوس در فال تاروت در زمینه شغل

در یک محیط حرفه ای، شش جام معکوس می تواند نشان دهد که موقعیت فعلی شما باعث می شود احساس بی الهامی یا بی حوصلگی کنید. ممکن است برای دنبال کردن یک تلاش هنری، محیط امن و مطمئن این شرکت را ترک کنید. کار با افرادی که آسیب پذیر هستند و ممکن است تروما را تجربه کرده باشند یا به نوعی محروم هستند، نشانه دیگری از این موضوع است. علیرغم ارزشمند بودن، ممکن است شما را از نظر عاطفی ضعیف کند، بنابراین مراقب سلامت شخصی خود نیز باشید. معنی معکوس این کارت می تواند به این معنی باشد که مرحله تصعید کار شما به پایان رسیده است. این مربوط به بحث است.

شما می توانید به وضوح همه چیز را در اطراف خود ببینید. شما باید به دقت بررسی کنید که آیا باید برای رفع مشکلات در محل کار اقدام کنید یا خیر. ممکن است بخواهید در برخی شرایط از آنها دفاع کنید، اما در شرایط دیگر نه. تمایز این دو را درک کنید. اگر شش جام برعکس شده است، به این معنی است که شما در کار خسته شده اید و باید چیز تازه و هیجان انگیزی پیدا کنید تا کارها دوباره به حرکت درآیند. این کارت تاروت نشان می‌دهد که اگر در حال تغییر حرفه یا شغل هستید، احتمالاً با پختگی و سربلندی به سمت فرصت‌های بهتر پیش می‌روید.


حتما بخوانید: معنی کارت نه جام در تاروت


تعبیر کارت شش جام معکوس در فال تاروت در زمینه سلامت

معکوس شدن شش جام در یک زمینه بهداشتی ممکن است نشانه ای از این باشد که هر گونه مشکل سلامتی که تجربه می کنید ممکن است ارثی باشد یا نمایشی فیزیکی از مشکلات یا سوء استفاده های نادرست از دوران کودکی شما باشد. برعکس، شش جام می تواند نشان دهنده مشکل در بارداری باشد، اگر در تلاش برای داشتن خانواده هستید. هنگامی که یک شش جام معکوس پخش می کنید، احتمالاً مشکلات سلامتی شما را در تاریکی نگه می دارد. باید در اسرع وقت با آن برخورد شود.

متوجه خواهید شد که بدون توجه به این مشکلات آماده، با انگیزه و با استعداد هستید. زمان انجام کاری که می دانید باید انجام دهید همین الان است. سلامتی شش فنجان (معکوس) نشان می دهد که شفا باید به نفع شما باشد، اما با روش و رویکرد درست. اطمینان حاصل کنید که در مدیریت آنچه در مورد سلامتی برای شما بهترین است، هیچ سازشی نخواهید داشت. هیچ چیز را اغراق نکنید، بیش از حد بارگذاری نکنید یا در مورد چیزهایی که در سرتان است سر و صدا ایجاد نکنید، زیرا ممکن است برای شما مشکلات روحی ایجاد کند.

کارت شش جام: کشیدن یک کارت

هنگامی که به راه حل های مختصر و دقیق نیاز دارید، فقط یک کارت کشیده می شود. برای موقعیت هایی استفاده می شود که به پاسخ های قطعی، بله یا خیر نیاز دارید. بنابراین، اگر در حال گذراندن یک سناریوی دشوار یا گرفتار شدن در یک بند هستید، معمولاً گرفتن یک کارت برای شما مفید است. پس از به هم زدن کارت، می توانید یکی از عرشه را انتخاب کنید. پاسخ مناسب به درخواست خود را دریافت خواهید کرد. نتایج  کشیدن کارت به شرح زیر است:


حتما بخوانید: معنی کارت ده جام در تاروت


موقعیت عمودی: شش جام یک کارت "بله" است. نمادهای کلیدی در این کارت تاروت عمدتاً نشاط آور، نوستالژی، خاطرات و احساس امنیت است. وقتی شش جام در خواندن تاروت ظاهر می‌شود، به شما می‌گوید هر چیزی را که مانع از دنبال کردن اهدافتان شده است را رها کنید.

موقعیت معکوس: برعکس، شش جام نشان دهنده "نه" است. این به معنای احساس محدودیت در گذشته و ناتوانی در برنامه ریزی برای آینده است. شش جام به صورت معکوس نشان می دهد که قدم گذاشتن در ناشناخته ها می تواند چالش برانگیز باشد، که اغلب افراد را به چسبیدن به تجربیات آشنا و مطمئن قبلی سوق می دهد.

تعبیر کارت شش جام معکوس در فال تاروت

کارت شش جام برای زمان بندی

شش جام نشان می دهد که اگر سوال شما مربوط به زمان برگزاری یک رویداد باشد، هر چیزی که می خواهید یا در مورد آن متعجب هستید، به تدریج توسعه می یابد. با این حال، هجوم افزایش خواهد یافت زیرا عنصر آب بیانگر یک عمل جاری است که ثابت اما قوی است. همچنین بر حسب ماه یا تقریباً در روزهای 6، 15 و 24 ماه اندازه گیری می شود.


حتما بخوانید: معنی کارت نوباوه جام در تاروت


این کارت نشان می دهد که شما تمام پیوندها را باز کرده اید و دوباره خود را کشف کرده اید، بنابراین در حال زندگی می کنید و به گذشته فکر نمی کنید. شما در نظر نمی گیرید که چه چیزی ممکن است بوده باشد. شش جام پیش‌بینی می‌کند که یک حس مهم نوستالژی درونی می‌شود. این حادثه ممکن است در هفته ها یا ماه های آینده رخ دهد.

سخن آخر

هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است.