نگاهی به مزایای خرید کانکس فروشگاهی | بهترین راه خرید کانکس چیست؟

منبع: روزیاتو

4

1402/3/13

17:04


نگاهی به مزایای خرید کانکس فروشگاهی | بهترین راه خرید کانکس چیست؟

نگاهی به مزایای خرید کانکس فروشگاهی | بهترین راه خرید کانکس چیست؟

امروزه استفاده از کانکس یا کیوسک‌های فروشگاهی در سراسر کشور افزایش یافته و حتما شما نیز با این سازه‌های از پیش ساخته مواجه شده‌اید؛ درواقع منظور ما از کانکس فروشگاهی همان دکه‌هایی است که در یک جای ثابت محصولات یا خدمات مختلفی را برای افراد ارائه می‌کنند؛ استفاده از این سازه‌ها تغییرات شگفت‌انگیزی را حوزه معماری و عمران ایجاد کرده‌است، چراکه با خرید کانکس فروشگاهی، می‌توانید با هزینه ساخت بسیار کمتر در هر نقطه از شهر صاحب مغازه شوید و از آن درآمد کسب کنید.

شاید در ابتدا با توصیف کانکس‌های فروشگاهی تنها دکه‌های بین راهی به ذهن ما خطور کند اما اینطور نیست و علاوه بر دکه‌ها، کانکس‌های متنوعی در انواع مختلف تولید می‌شوند که مناسب هر کسب‌وکاری هستند؛ در ادامه همراه ما باشید تا انواع کانکس‌های فروشگاهی و کاربرد و مزایای آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کانکس فروشگاهی چیست؟

کانکس فروشگاهی نوع دیگری از کانکس‌های آماده یا از پیش ساخته شده است که به منظور عرضه محصولات و خدمات مختلف در سطح شهر نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ کانکس یا کیوسک فروشگاهی به‌طور کلی در سراسر جهان وجود داشته و علاوه بر فروشگاه‌های اغذیه، شامل کاربردهای متنوع دیگری مانند فست فود، کافی شاپ یا کسب‌وکارهای دیگر نیز می‌شود. اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار در زمینه فروش محصولات یا خدمات در بستر یک مغازه را داشته‌باشید، می‌توانید با خرید کانکس که هزینه کمتری نسبت به مغازه‌های عادی دارد، شروع کنید.

کانکس‌های فروشگاهی به دلیل طراحی جدید و لوکسی که در سال‌های اخیر به خود اختصاص داده‌اند، گزینه مناسب و جذابی برای راه‌اندازی یک فروشگاه محسوب می‌شوند. اما سوال مهمی که اکثر افراد پیش از خرید کانکس فروشگاهی با آن مواجه می‌شوند به وضعیت آب و هوای شهرهای مختلف مربوط می‌شود. ممکن است با خودتان فکر کنید که کانکس فروشگاهی به گونه‌ای طراحی می‌شود که در سرما و گرما شما را اذیت کند و مانع کسب‌وکار شما شود، اما اینطور نیست و ساخت کانکس فروشگاهی با توجه به محل مورد نظر شما تولید شده و در جنس و متریال ساخت آن از موادی استفاده می‌شود که مناسب آب و هوای محل کسب‌وکار شما باشد.

انواع کانکس فروشگاهی

نگاهی به مزایای خرید کانکس فروشگاهی | بهترین راه خرید کانکس چیست؟

برای خرید کانکس و استفاده از آن، انواع مختلف کانکس‌های فروشگاهی وجود دارد که به‌طور کلی به ۵ دسته تقسیم می‌شوند و عبارتند از کانکس فروشگاهی ویژه، کانکس فروشگاهی لوکس، کانکس فروشگاهی سایدینگی، کانکس فروشگاهی سیار و کانکس فروشگاهی ساده.

کانکس فروشگاهی ویژه

این نوع کانکس‌ها از طراحی بسیار شیک و منحصربه‌فردی برخوردارند و در بیشتر مواقع در ساخت نمای خارجی آن‌ها از چوب استفاده می‌شود؛ خرید کانکس فروشگاهی ویژه بیشتر در مناطق گردشگری، توریستی و اقامتگاه‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانکس فروشگاهی لوکس

کانکس‌های لوکس نوع دیگر کانکس یا کیوسک‌های فروشگاهی محسوب می‌شوند که دارای نمایی از جنس کامپوزیت هستند. طرح، نمای خارجی و رنگ‌بندی به‌کار رفته در ساخت این نوع کانکس‌ها بیشتر برای فضای درون شهری و بیرون شهری مناسب است و بهترین گزینه برای شعبه‌های کوچک یک برند فروشگاهی بزرگ در نظر گرفته می‌شود؛ همچنین بوفه مدارس، مجتمع‌های چند منظوره، کیوسک فروشگاهی در جایگاه سوخت و بوفه بیمارستان نمونه‌هایی از کاربردهای این نوع کانکس‌ها هستند.

کانکس فروشگاهی سایدینگی

این نوع سازه از کانکس‌های فروشگاهی مناسب کسانی است که به دنبال خرید کانکس با مقاومت و استحکام بالا و قیمت مناسب هستند؛ ظاهر و نمای این نوع کانکس بسیار ساده است اما مصالح مورد استفاده در ساخت آن بسیار مقاوم و بادوام است. بیشترین کاربرد کانکس فروشگاهی سایدینگی در بوفه پارک، مدارس و فروشگاه‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانکس فروشگاهی سیار

درصورتی که کسب‌وکار شما سیار است و به مراتب جابه‌جا می‌شوید بهترین گزینه خرید کانکس فروشگاهی سیار است. درواقع با استفاده از این سازه جهت راه‌اندازی فروشگاه خود می‌توانید آن را در هر ساعت از شبانه‌روز با اتصال به یک خودرو از محلی به محل دیگر انتقال دهید؛ به دلیل طراحی سیار در این کانکس‌ها، هزینه آن‌ها بیشتر است و بیشتر در اغذیه‌فروشی و کافه‌های سیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانکس فروشگاهی ساده

اگر برای راه‌اندازی فروشگاه خود به دنبال خرید کانکس با کمترین قیمت هستید، کانکس فروشگاهی ساده می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد؛ نما و متریال ساخت این نوع فروشگاه معمولی است و به همین دلیل ارزان‌ترین و ساده‌ترین نوع کانکس فروشگاهی محسوب می‌شود.

مزایای خرید کانکس فروشگاهی

  • سرعت تولید و ساخت بالا
  • هزینه راه‌اندازی کمتر
  • امکان جابه‌جایی سازه توسط تریلی و جرثقیل
  • امینت بالا
  • جذب مشتری با توجه ویژگی‌های ظاهری جذاب و منحصربه‌فرد
  • عایق حرارتی و جلوگیری از اتلاف انرژی
  • مقاوم در برابر زلزله

امکانات کانکس‌های فروشگاهی

کانکس فروشگاهی دارایی امکانات بسیار جذاب و منحصربه‌فردی است که با وجود آن‌ها دیگر احساس نمی‌کنید که درون یک سازه پیش‌ساخته هستید؛ برخی از این امکانات عبارتند از:

  • ویترین‌های مدرن و زیبا
  • یخچال‌های صنعتی و بزرگ
  • قفسه‌بندی داخلی با توجه به دکور داخلی شما
  • تجهیزات فروشگاهی با توجه به حوزه کسب‌وکار شما
  • امکانات ضدحریق
  • سیستم تهویه هوا، سرمایش و گرمایش
  • درب‌های آلومینیومی، اچ‌دی‌اف و UPVC
  • کابینت، سینک ظرف‌شویی و قفسه

نحوه خرید کانکس فروشگاهی

راه‌های مختلفی برای خرید کانکس فروشگاهی وجود داشته و شما به صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع کانکس مراجعه کنید؛ همچنین برخی فروشگاه‌ها نیز وجود دارند که همزمان به صورت حضوری و غیرحضوری خدمات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به عنوان مثال مجموعه بنیان کانکس به نشانی Bonianconex.com امکاناتی را برای خریداران فراهم کرده تا یک خرید مطمئن را تجربه کنند.

نگاهی به مزایای خرید کانکس فروشگاهی | بهترین راه خرید کانکس چیست؟

پس اگر برای شروع یا توسعه کسب‌وکار خود به خرید کانکس با ویژگی‌های جذاب و کیفیت بسیار بالا نیاز دارید، می‌‌توانید به وب‌سایت Bonianconex.com مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان بنیان کانکس، پیش از خرید کانکس فروشگاهی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

مراحل خرید کانکس از مجموعه بنیان کانکس

  1. به وب‌سایت Bonianconex.com مراجعه کنید.
  2. طبق نیازهای خود یک کانکس فروشگاهی با امکانات مورد نظر خود را سفارش دهید.
  3. محل نصب کانکس توسط کارشناسان بنیان کانکس باید مورد تایید قرار بگیرد.
  4. با توجه به سفارش شما، یک شبیه‌سازی سه‌بعدی برای شما طراحی و ارسال می‌کنند.
  5. در نهایت پس از تایید نهایی، کانکس فروشگاهی مورد نظر شما ساخته و به محل استقرار ارسال می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو