ناراحتی غلام حسین لطفی بازیگر خانه به دوش ؛ دستمزدها بسیار پایین است

منبع: فیگار

5

1402/3/13

17:09


ناراحتی غلام حسین لطفی بازیگر خانه به دوش به خاطر دستمزدهای پایین در فضای مجازی غوغا کرده است. گویی که حرف دل خیلی از هنرمندان را زده است.

ناراحتی غلام حسین لطفی بازیگر خانه به دوش ؛ دستمزدها بسیار پایین است

ناراحتی غلام حسین لطفی بازیگر خانه به دوش به خاطر دستمزدهای پایین در فضای مجازی غوغا کرده است. گویی که حرف دل خیلی از هنرمندان را زده است.

غلام حسین لطفی نویسنده، کارگردان و بازیگر با تجربه سینما و تلویزیون می‌باشد که در تاریخ 23 آبان 1328 در قزوین به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران  و دکترای افتخاری تئاتر است.

او فعالیت سینمایی خود را با فیلم صبح خاکستر به کارگردانی تقی مختار شروع کرده است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که در سال‌های دانشجویی دوست داشتم بازیگر بشوم.

به خیابان ارباب جمشید رفت‌ و آمد پیدا کردم و کم‌کم تماشای عشق فیلم‌هایی که از شهرستان به تهران می‌آمدند و در میان سیاهی‌لشکرها برای خودشان جایی باز می‌کردند یکی از اصلی‌ترین روزمرگی‌هایم شد. ماندگار شدم.

بینشان ماندم و زندگی کردم و یادداشت برداشتم. دیگر چهره‌های اصلی‌شان هم من را کاملا می‌شناختند. سه‌چهار بار با سیاهی‌لشکرها سر صحنه هم رفتم.

غلام حسین لطفی را دیگر کمتر در اثرهای ساخته شده می‌بینید او علت این اتفاق را در مصاحبه‌ای که اخیرا داشت بیان کرده است. این صحبت‌ها ناراحتی غلام حسین لطفی بازیگر خانه به دوش را به گوش مخاطبانش رساند.

بیشتر بخوانید:

افشاگری رضا کیانیان در مورد دریاچه ارومیه

ناراحتی غلام حسین لطفی بازیگر خانه به دوش

دستمزدها بسیار پایین است

ناراحتی بازیگر خانه به دوش غلام حسین لطفی

ناراحتی بازیگر خانه به دوش غلام حسین لطفی

غلام حسین لطفی بازیگر سریال به یادماندنی خانه به دوش چندی پیش به خاطر دستمزدهای پایین ابراز ناراحتی کرد و در این باره بیان کرد:

90 درصد پیشنهادها را به دلیل دستمزد پایینی که در نظر می‌گیرند رد می‌کنم. انگار ما گرسنه مانده‌ایم و ناگزیریم هر پیشنهادی را با هر رقمی بپذیریم. به همه آقایان می‌گویم، هیچ هنرمندی هرگز گرسنه نمی‌ماند. گاهی مثلا به حال ما دلسوزی می‌کنند. نه من و هیچ یک از دوستان هم دوره‌ای من نیازی به این دلسوزی‌ها نداریم. خوشبخانه سربلند زندگی کرده‌ایم و امروز هم یک زندگی معمولی برای خود داریم.

بیشتر بخوانید:

سیگار کشیدن امیر تتلو هنگام ورزش کردن روی تردمیل

او در این باره که با قبول نکردن پیشنهاد بازی‌های اخیرش چگونه خرج گذران زندگی را در می‌آورد بیان کرد:

من کارمند بازنشسته اداره ارشاد استان تهران به عنوان کارگردان هستم و حقوقی که می‌گیرم برای من کفایت می‌کند. برخی از این دوستان اشتباه می‌کنند، که فکر می‌کنند آنقدر نیازمند شده‌ایم که با دستمزد 10 میلیون و 20 میلیون تومان بخواهیم در کاری بازی کنیم.

ابراز تاسف غلام حسین لطفی بازیگر خانه به دوش به میزان پایین دستمزدها به همین جا ختم نشد. او درباره نوسان دستمزدها نیز شکایت خود را به گوش عموم رساند:

همین امروز فلان بازیگر جوان 2 میلیارد برای حضور در یک فیلم می‌گیرد. من مدعی نیستم که به من هم باید همین 2 میلیارد را بدهند اما لااقل باید یک نسبت منطقی میان این دستمزدها رعایت شود که نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو