بیوگرافی کیوان صالحی هوادار پرسپولیس فوت شده در دربی +عکس

منبع: شبونه

3

1402/3/13

17:19


کیوان صالحی هوادار چهل ساله پرسپولیسی بوده که در دربی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی ۱۴۰۲ به علت هیجان بسیار بالا دچار ایست قلبی شد و درگذشت. او متاهل بوده و دارای فرزند بود. باشگاه پرسپولیس بعد از متوجه شدن این خبر پیام تسلیت برای خانواده کیوان صالحی ارسال کرده و یادبودی را برای …

بیوگرافی کیوان صالحی هوادار پرسپولیس فوت شده در دربی +عکس

کیوان صالحی هوادار چهل ساله پرسپولیسی بوده که در دربی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی ۱۴۰۲ به علت هیجان بسیار بالا دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

او متاهل بوده و دارای فرزند بود.

باشگاه پرسپولیس بعد از متوجه شدن این خبر پیام تسلیت برای خانواده کیوان صالحی ارسال کرده و یادبودی را برای آنها فرستاد.

حمید استیلی به عنوان سفیر پرسپولیس در مراسم تشییع این هوادار فوتبال شرکت کرد.

بیوگرافی کیوان صالحی هوادار پرسپولیس فوت شده در دربی +عکس

لازم به ذکر است که بازی پرسپولیس و استقلال در حالی به پایان رسید که اتفاقات غم انگیزی برای هواداران دو تیم رخ داد و برخی از هواداران پرسپولیس و استقلال بر اثر فشار عصبی دچار سکته شده و جان خود را از دست دادند.

بازی های پرسپولیس و استقلال همیشه از هیجانات بسیار زیادی برخوردار بوده است و به همین دلیل است که حساسیت در بین بازیکنان دو تیم به شدت دیده می شود.

همچنین ببینید:

آقای وزیر آموزش و پرورش دربی چیست؟

فیلم کامل گریه پدر و پسر استقلالی برای باخت استقلال در دربی

فیلم حرکت توهین علیرضا بیرانوند به استقلال در دربی

پرسپولیس تهران موفق شد با نتیجه دو بر یک در دقایق قانونی استقلال را در جام حذفی شکست بدهد و قهرمان این دوره از مسابقات جام حذفی شود پرسپولیس در حالی به این مهم دست یافت که موفق شده بود در لیگ برتر نیز مقام نخست را به دست آورد و قهرمان لیگ برتر شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو