دانلود کامل سریال نیوکمپ قسمت ۵ پنجم 5 و کیفیت عالی

منبع: شبونه

3

1402/3/13

17:40


قسمت پنجم 5 سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی منتشر شد و علاقمندان به این سریال می توانند قسمت پنجم را دانلود و تماشا کنند. در قسمت‌های قبلی این سریال مشاهده کردید که به دلیل گل لیونل مسی به ایران در جام جهانی پدر خانواده بر اثر فشار عصبی فوت کرد و یک وکیل پیدا …

قسمت پنجم 5 سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی منتشر شد و علاقمندان به این سریال می توانند قسمت پنجم را دانلود و تماشا کنند.

دانلود کامل سریال نیوکمپ قسمت ۵ پنجم 5 و کیفیت عالی

در قسمت‌های قبلی این سریال مشاهده کردید که به دلیل گل لیونل مسی به ایران در جام جهانی پدر خانواده بر اثر فشار عصبی فوت کرد و یک وکیل پیدا شد و به آنها گفت که می تواند از لیونل مسی غرامت بگیرد.

لینک دانلود سریال نیوکمپ قسمت ۵ پنجم 5

دانلود کامل قسمت 5 با لینک مسنتقیم

حالا این خانواده تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند لیونل مسی را متقاعد کنند تا به آنها غرامت بدهد.

بازیگران محبوب کمدی در این سریال به جذابیت و طنازی داستان افزوده است ایمان صفا و فرزاد فرزین و لیلا اوتادی و حامد آهنگی از بازیگران کمدی بوده که سابقه زیادی در بازیگری طنز دارند منوچهر هادی که قبل از این سریال موفق شده بود نیسان آبی را بسازد حالا با سریال نیوکمپ در شبکه نمایش خانگی ظاهر شده است.

منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه، دل و نیسان آبی این روزها در حال ساخت سریالی پرستاره به نام نیوکمپ می باشد. این سریال که سال قبل پیش تولید آن به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شد، به دلایل مختلف تغییر کارگردان داد و منوچهر هادی به جای کمال تبریزی انتخاب شد تا به عنوان کارگردان سریال «نیوکمپ» را جلوی دوربین ببرد.

بازیگران سریال نیوکمپ

منوچهر هادی معمولا در ساخته خود از بازیگرانی استفاده می نمایند که پیش از این نیز همکاری های متعددی را با آنها انجام داده است و حال در سریال جدید او نیز این قاعده باز هم تکرار شده است چرا که تمامی بازیگرانی که در این سریال قرار است به ایفای نقش بپردازند تا کنون در فیلم و سریال های قبلی او نیز حضور داشته اند.

در تمامی ساخته های این کارگردان نام یک بازیگر همیشه پیش از تعیین نام بازیگران قابل پیش بینی می باشد و آن هم یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی می باشد که در ساخته های این کارگردان همیشه به عنوان بازیگر نیز حضور دارد.

در این سریال هنرپیشگانی چون حامد آهنگی، بهرام افشاری، بهاره افشاری، اکبر عبدی، حسن معجونی، ایمان صفا، یکتا ناصر، فرزاد فرزین، امیر جعفری و…

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو