واکنش احسان علیخانی به رئیس صدا و سیما ؛ برای بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون

منبع: فیگار

4

1402/3/13

17:51


با اظهارات هفته گذشته رئیس صدا و سیما، برخی از هنرمندان به آن واکنش نشان دادند که در میان آن‌ها واکنش احسان علیخانی به رئیس صدا و سیما از همه…

واکنش احسان علیخانی به رئیس صدا و سیما ؛ برای بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون

با اظهارات هفته گذشته رئیس صدا و سیما، برخی از هنرمندان به آن واکنش نشان دادند که در میان آن‌ها واکنش احسان علیخانی به رئیس صدا و سیما از همه متفاوت‌تر بود.

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 است او که به حرفه تهیه کنندگی و مجری گری مشغول است، فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می‌باشد.

نخستین برنامه زنده‌ای که او مجری‌ گری‌اش را بر عهده داشته است در سال 1380 بوده‌ و بعد از آن اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج و عصر جدید را اجرا کرده است.

علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه جزر و مد با برنامه ماه عسل به شهرت رسید. علیخانی تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء و برف آخر را نیز در کارنامه خود دارد.

او در سریال پرونده‌های مجهول به کارگردانی جمال شورجه هم بازیگری را امتحان کرده است و در آن اثر دستیار کارگردان نیز بود. او خودش معتقد است که در این اثر نقش خیلی بدی داشته و به عنوان مواد فروش پارک، نقش اول‌های سریال را معتاد می‌کرده است.

احسان علیخانی به دلیل فعالیت‌های مردمی بسیارش همیشه مورد توجه مخاطبین بوده است اما حالا با انتشار پست اینستاگرام‌اش که واکنش احسان علیخانی به رئیس صدا و سیما را نشان می‌دهد بر سر زبان‌ها افتاده است.

بیشتر بخوانید:

حواشی در مورد خواستگاری احسان علیخانی با خانوم هنرمند

واکنش احسان علیخانی به رئیس صدا و سیما

برای بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون

واکنش علیخانی به رئیس صدا سیما

واکنش علیخانی به رئیس صدا سیما

رئیس صدا و سیما هفته گذشته در مورد بازگشت افراد شاخص تلویزیون بیان کرده بود که :

برخی چهره‌ها لگد رده به نمکدان، نمک ریخته و نمکدانی را شکسته‌اند.

حالا اما احسان علیخانی با انتشار تصویر بالا در قالب یک پست در صفحه رسمی‌اش و کپشن قابل توجه زیر آن، برخی از کاربران را برآن داشت تا گمانه زنی‌هایی مبنی بر واکنش این هنرمند به صحبت‌های اخیر رئیس صدا و سیما داشته باشند.

واکنش احسان علیخانی به رییس صدا و سیما

واکنش احسان علیخانی به رییس صدا و سیما

این همان کپشن تصویر بالا است که در قالب پست در صفحه رسمی احسان علیخانی قرار گرفته است. او ضمن بیان این بیت زیبا، بار دیگر از همراهان و طرفداران همیشگی‌اش قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو