عکس بهنام بانی و پدر و مادرش را ببینید کپی برابر اصل!

منبع: شبونه

3

1402/3/13

18:36


عکس بهنام بانی و پدر و مادرش را در ادامه مشاهده میکنید بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان می باشد او متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در شهرستان دامغان بوده و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است پدرش نوازنده آکاردئون بوده و به همین دلیل بهنام بانی به موسیقی علاقه مند شده است. او دوران کودکی …

عکس بهنام بانی و پدر و مادرش را در ادامه مشاهده میکنید

بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان می باشد او متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در شهرستان دامغان بوده و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است پدرش نوازنده آکاردئون بوده و به همین دلیل بهنام بانی به موسیقی علاقه مند شده است.

عکس بهنام بانی و پدر و مادرش را ببینید کپی برابر اصل!

او دوران کودکی موسیقی را به همراه پدرش تمرین می کرده است بهنام بانی یک خواهر بزرگتر از خودش بوده و او را در زمینه موسیقی بسیاری و تشویق کرده است.

جالب است بدانید که بهنام بانی در سن ۸ سالگی قاری قرآن بوده و همیشه در مدرسه به قرائت قرآن می پرداخته است پدر و مادر بهنام بانی در اکثر کنسرت های او حضور دارند و به شدت این خواننده را حمایت می کنند.

عکس بهنام بانی و پدر و مادرش را ببینید کپی برابر اصل!

عکس بهنام بانی و پدر و مادرش را ببینید کپی برابر اصل!

همچنین ببینید:

فیلم کامل مداحی و نوحه خوانی بهنام بانی در تاسوعا محرم

فیلم بهنام بانی در دورهمی 4 (جمعه 1 فروردین 99)

نام مستعار این خواننده “بهی سیبیل قشنگ” است و طرفدرارن او را با این نام خطاب می کنند و این نام هم برگرفته از شکل ظاهری این خواننده است. او در مورد سبیل گذاشتن اش گفته است که دقیقا در مراسم عروسی خواهرم این مدل سبیل را گذاشتم و این یک پیشنهاد از طرف یکی از دوستانم بود که با این پیشنهاد دوستم در آن اوایل خیلی مخالفت داشتم اما الان که می بینم با کاراکترم هماهنگ هست و خودم خیلی دوستش دارم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو