بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان لردگان

3

1402/3/13

18:48


وزیر بهداشت در دومین روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، از بخش های مختلف بیمارستان «شهدا»ی لردگان بازدید و نحوه خدمت رسانی به بیماران را بررسی کرد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان لردگان

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این بیمارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه سالروز ارتحال امام راحل قرار داریم که پیشرفت و دستاوردهای نظام اسلامی، مرهون هدایت حکیمانه ایشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی است .در این ایام توفیق حاصل شد تا در یکی از مناطق کم برخوردار کشور؛ لردگان حاضر شویم و کمبودها و نارسایی های بهداشتی و درمانی این منطقه از کشور را از نزدیک بررسی کنیم.

وی افزود: نماینده مردم لردگان از محرومیت های این منطقه سخن گفته بود و ما تلاش کردیم که مشکلات آن را از نزدیک بررسی کنیم. بیمارستان شهدا لردگان دارای ۱۹۰ تخت است که جمعیت شهرستان های اطراف نیز از خدمات این مرکز بهره مند می شوند و سیاست ما، پشتیبانی و حمایت از بیمارستان های بزرگ و مرکزی به ویژه در مناطق محروم است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: خوشبختانه در ماه های قبل، تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهدا لردگان شامل دستگاه MRI و سی تی اسکن نصب و فعال و نشان داده شده که مدیران نظام سلامت کشور، بیشتر اهل کارند، تا حرف و وعده.

دکتر عین اللهی در پایان این بازدید همچنین بر تأمین کامل نیازهای بیمارستان شهدا لردگان و گسترش فضاهای درمانی آن، تاکید کرد.

نظرات


تصویری


ویدئو