ماجرای خارج کردن خمپاره از مقعد پیرمرد 88 ساله و تخلیه بیمارستان

منبع: شبونه

4

1402/3/13

19:29


خبری در فضای مجازی منتشر شده که پیرمرد ۸۸ ساله آمریکایی اقدام عجیب و غریب انجام داده و خمپاره مربوط به جنگ جهانی اول را در مقعد (باسن) خود فرو کرده است بعد از اینکه این پیرمرد تلاش زیادی کرد تا بتواند خمپاره را خارج کند اما بی نتیجه ماند و در نهایت به بیمارستان …

خبری در فضای مجازی منتشر شده که پیرمرد ۸۸ ساله آمریکایی اقدام عجیب و غریب انجام داده و خمپاره مربوط به جنگ جهانی اول را در مقعد (باسن) خود فرو کرده است بعد از اینکه این پیرمرد تلاش زیادی کرد تا بتواند خمپاره را خارج کند اما بی نتیجه ماند و در نهایت به بیمارستان مراجعه کرد.

 خارج کردن خمپاره از مقعد پیرمرد 88 ساله

کادر درمان برای اینکه این خمپاره ممکن بود منفجر شود دستور تخلیه بیمارستان را صادر کرده و با ماموران و کارشناسان اقدام به خارج کردن این خمپاره از مقعد وی کردند.

چنین اتفاقات مشابهی بارها در آمریکا رخ داده است یکی از رسانه های آمریکایی با عنوان طنز به این موضوع پرداخته و جزئیات را از زبان یکی از پزشکان بیمارستان جویا شده است این پزشک می گوید ابتدا بحث تجاوز به این پیرمرد مطرح شده بود اما وقتی که موضوع مورد بررسی قرار گرفت هیچگونه تجاوزی صورت نگرفته و این پیرمرد خودش اقدام بی شرمانه و ماجراجویانه ای را انجام داده است.

 خارج کردن خمپاره از مقعد پیرمرد 88 ساله

یکی از عجیب‌ترین آمارها مربوط به تجاوز به مردان است: قریب به ۳٪ مردان در آمریکا یا به تعبیری دیگر، یک نفر از هر ۳۳ مرد آمریکایی در طول زندگی خود قربانی «تلاش برای تجاوز» یا «تجاوز کامل» شده است. در آماری دیگر آمده است که مردان قربانی هر یک مورد از ۱۰ تعرض جنسی هستند. نهاد NSVRC نیز گزارش داده است که نزدیک به یک چهارم مردان در آمریکا (۲۴.۸٪) نوعی از تماس جنسی خشن را در طول زندگی خود تجربه کرده اند.

نظرات


تصویری


ویدئو