طرز تهیه چیپس ذرت ترد و خوشمزه در خانه

منبع: آرگا

4

1402/3/13

19:39


اگر می خواهید یک چیپس خانگی و سالم داشته باشید حتما در این بخش طرز تهیه چیپس ذرت را مطالعه کنید. مزه این چیپس بسیار عالی و خوشمزه است.

اگر برای مهمانی های خود یک چیپس و مزه فوق العاده می خواهید در این بخش می توانید با طرز تهیه چیپس ذرت آشنا شوید. این نوع چیپس ترکیب بسیار خوشمزه ای دارد.

برای داشتن یک سینی عالی از مزه های خوشمزه شما باید انواعی از تنقلات را داشته باشید. شما در لینک می توانید با طرز تهیه چیپس نان و چیپس پیاز آشنا شوید.

طرز تهیه چیپس ذرت

مواد اولیه:

  • آرد ذرت: ۱ پیمانه
  • پیاز: ۱ عدد
  • آرد سفید: ۱/۲ پیمانه
  • آویشن: ۱ قاشق چای خوری
  • سیر: ۲ حبه
  • نعناع: ۱ قاشق چای خوری
  • روغن سرخ کردنی: به میزان لازم
  • فلفل قرمز و نمک: ۱ قاشق چای خوری

دستور تهیه چیپس ذرت

طرز تهیه چیپس ذرت:

این چیپس فوق العاده خوشمزه است و شما می توانید در این بخش یک دستور تهیه ساده از ان داشته باشید. پیاز و سیر را رنده کرده و درون یک کاسه بریزید. آرد ذرت را به همراه مقداری نعناع خشک، آویشن، نمک و فلفل قرمز به آرد اضافه کرده و خوب ترکیب نمایید.

حالا سیر و پیازهای رنده شده را هم اضافه نمایید. در این بخش باید کم کم آب را به مواد آرد طعم دار شده اضافه کنید. بعد از اینکه خمیر مناسب به دست آمد، روی یک سطح صاف را مقداری آردپاشی کرده و خمیر را روی سطح باز کنید.

قبل از این کار بهتر است تا خمیر را مقداری ورز دهید. بعد از اینکه خمیر شما به صورت یکدست شد، خمیر را به طول و به عرض ۵ سانتی متر برش دهید. می توانید به شکل های دلخواه قالب بزنید. حالا خمیرهای آماده شده را باید سرخ کنید.

مواد لازم چیپس ذرت خانگی

در این مرحله از طرز تهیه چیپس ذرت باید یک ظرف گود انتخاب کرده و مقداری روغن درون آن بریزید. خمیرها را درون روغن به خوبی سرخ کرده تا ترد شود. چیپس ها را درون توری فلزی قرار داده تار روغن اضافی آن خارج شود. شما بعد از خنک شدن می توانید این چیپس های فوق العاده را سرو نمایید.

این چیپس را می توانید با ترکیب فوق العاده ماست موسیر نوش جان کنید. این چیپس هم سالم بوده و هم اینکه طعم و مزه فوق العاده ای دارد. این چیپس را حتما در مهمانی های خود تهیه کرده و از طعم و مزه فوق العاده آن لذت ببرید. شما با این نوع چیپس می توانید یک بشقاب داغ فوق العاده و بی نظیر هم داشته باشد.

شما بعد از سرو می توانید، مقداری فلفل قرمز روی چیپس ها ریخته تا طعم عالی آن را بچشید. در این صورت باید درون چیپس ماده فلفل قرمز کمتری استفاده کنید.

نظرات


تصویری


ویدئو